Fed Cup 2015 - Česká republika VS Rusko

Ahoj, konečně je tady slíbený článek o finále Fed Cupu :).
Finále se konalo 14.-15.11.2015, my jsme jeli v neděli.

Stav byl po sobotě 1:1. Na začátku byla světelná show, byla moc pěkná, přidávám fotku :).

Poté nastoupily týmy a představili se členové.

První zápas byl Petra Kvitová VS Maria Sharapovová, na Marii se myslím všichni těšili, až ji naživo uvidíme "hekat" :D :), nebylo to až tak strašné, ale to bylo možná tím, že jsme seděli první zápas úplně nahoře.

Zápas byl opravdu hodně vyrovnaný, ale Maria vyhrála 3:2 na sety..
Kapitáni ;)


Takže finále bylo pro Rusko 2:1.

Na další zápas jsme šli do kotle.
Hrála Karolína Plíšková proti Anastasii Pavlyuchenkové.
Byl to napínavý zápas, Kája hrála skvěle a ve dvou setech vyhrála :3.

Při každém vyhraném setu se nad našimi vlajkami zvedla vlajka, bylo to skvělé :).


Na FB mám Káji poslední míček (video), tak jestli chcete, můžete se podívat :).

Takže musela rozhodnout závěrečná čtyřhra!
Na kterou nastoupila za Česko Kája Plíšková a Bára Strýcová, a za Rusko, Anastasia Pavlyuchenkova a Elena Vesnina.

Bylo to opravdu nervy drásajicí... Rusky nám nechtěly dát nic zadarmo...

A ČR vyhrála a počtvrté za posledních 5 let ovládla FED CUP!!!!!


Bára Strýcová mi podepsala památník, dres i velký tenisový míček:). Jsem moc šťastná!!
Fotek je opravdu hodně, všechny najdete ZDE.


PS. Už dělám dárky na Vánoce :), někdo mi napsal, že by radši chtěl deku bez vzoru, já to tedy klidně udělám bez vzoru, nebude vám to tedy vadit :)?
Mějte se skvěle, tohle byl opravdu dloouhý článek s hodně fotkami, tak snad vás moc nenudil.

AHOJ!

Komentáře

Oblíbené příspěvky