Dárky od Haffi

Ahoj, ve čtvrtek mi přišla obálka..


Byla od Haffi, a bylo tam strašně moc výrobků! To si vůbec nezasloužím! U Haffi byla fotosoutěž, ale nikdo se nepřihlásil, jen já :(, to mě opravdu hodně mrzí... Tolik si toho vůbec nezasloužím!
Strašně moc Haffi děkuji :*. Udělalo mi to velikánskou radost! Koníci se mohli poprat :).
Přišlo mi:
Sedlo, kamaše, beránek, podsedlová deka, kopytní háček, hřbílko, podbřišník, bičík, výtězná mašle, vodítko, madla!, 2 provazové ohlávky včetně vodítek, 2 uzdečky.
Strašně moc děkuji, je toho opravdu moc :O! Nádherně vyrábíš! To hřbílko, bičík, madla, ... prostě všechno mne dostalo. Tak skvělé nápady a to jsi tady jen chvíli. Určitě se koukněte na Haffi blog, má ho moc pěkný, ZDE.
A tady již fotky výrobků na SCH. (Foceno mobilem.)































MOC DĚKUJI!


PS. V pátek odjíždím do Nymburku na kemp se Zuzanou Hejnovou :3, moc se těším :)!! Vracím se v neděli. Určitě napíšu článek ;).

Zuzana Hejnová :)!!! (Zdroj - klik na fotku)

Komentáře

Oblíbené příspěvky