Dečka

Ahoj!
Po hodně dlouhé době přidávám další článek do rubriky VÝROBKY.
Těm, co jsem posílala dárky na Vánoce určitě ví, jak dečka o které je tento článek vypadá. Je úplně stejná, jako jsem posílala na Vánoce. Chtěla jsem si to prvně vyzkoušet, kdyby se mi něco nepovedlo, aby to nebylo hned "naostro". Myslím, že je lepší něž minulá (ta je v článku ZDE).
Obšila jsem to okolo :). Tak co, jaký máte na to názor??

(Fotky focené mobilem)




Jinak jsme členové nové skupiny KSMK. Je to skvělá skupina a určitě bude autorka (Haffi) ráda, když se přidáte :). Logo a odkaz (po kliknutí na logo) najdete v menu :).

Jinak po dlouhé době jste v návštěvnosti překonali stovku, za což Vám moc děkuji :3 :)!
Návštěvnost za minulý týden byla:

15.2. 11 návštěvníků
16.2. 8 návštěvníků
17.2. 8 návštěvníků
18.2. 9 návštěvníků
19.2. 24 návštěvníků
20.2. 34 návštěvníků
21.2.15 návštěvníků
Celkem 109 :)!!!

Přeji Vám pohodový víkend :)!

Komentáře

Oblíbené příspěvky