Fotopříběh - výcvik Bleska a Karmen

Ahoj, už dlouho jsem se chystala na fotky z tréninku. A STRAŠNĚ DLOUHO jsem neudělala fotopříběh, tak jsem to tak pojmula :). Prvně jsem myslela, že to budou jen fotky, ale jak jsem zaklekla k focení, řekla jsem si, že udělám fotopříběh. Lonžér je Lucka, lonžuje se Blesk s Karmen. Moc jim to šlo a vůbec se nebáli ani těžších cviků! Jo, lonžovalo se na ohlávce, ještě nejsem tak doladěná :D. Poté ji Lucka odepla a bez ohlávky pustila na kavalety. Karmen je hodně šikovná a jde jí to i bez otěží. Lucce se líbilo, jak Karmen pěkně vede Bleska a tak postavila i pár překážek. Kolmáček, křížek. Šlo jim to. Posuďte sami ;). Fotky ZDE. Doufám, že se vám líbí :). Jsou méně kvalitní, než když fotím makro :/... Líbí se vám fotky více jako fotopříběh, nebo normální fotky? Napište mi to prosím do komentáře, budu moc ráda za váš názor, abych věděla, co mám více fotit :).

Kamašky a madla jsou od blogerky Haffi a kavaletky od Šíši. Děkuji moc, holky <3!

Malá ukázka :)



Přednastaveno


NÁBOR SR ZDE!!!


Komentáře

Oblíbené příspěvky