Shrnutí letních prázdnin

Ahoj, tento článek bude malé shnutí letošních prázdnin.


Na začátku prázdnin (3.-9.7.) jsme byly s Hančou jako instruktorky na koňském táboře. Bylo to skvělé :3 <3! Článek o tom ZDE.

Byli jsme na mini dovolené v Praze. Navštívili jsme ZOO, Křížíkovu fontánu a cestou domů Orlík :). Článek TADY.

Jely jsme se sousedy na jeden den na Hlubokou :). O tom si můžete přečíst ZDE.

Po dlouhé době jsem nafotila fotopříběh :))). TADY článek.

Od 7. do 13. srpna jsme byli na dovolené v Krkonoších :). Články o ní TADY a TADY. Fotila jsme tam i modely :) - ZDE článek.

Fotila jsem přírodu. ZDE fotky. Fotila jsem též oblohu. Moje fotka se dostala do živého vysílání ČT24 O:) :3!

Originál

25.8. jsme jeli do nedaleké Jihlavy na Slavnostní přivítání zlatého olympijského judisty, jihlavského rodáka, Lukáše Krpálka! Byl to úžasný zážitek :3!


V neděli, 28.8., jsme pořádali v naší stáji Jezdecké hry. Bylo to skvělé :3! Článek o nich napíšu příště :).


Jinak jsem přes prázdniny chodila na tenisové tréninky, na koně, za rodinou apod.
Trénink
S Juráškem <3

Byly to skvělé prázdniny!

A jak jste si prázdniny užili vy?

PS: V sobotu jedeme na závody do nedaleké stáje. Pojedu jízdu zručnosti (Jurášek), křížkový parkur (Jumbo) a parkur 60 cm (Jumbo). :)


Přeji vám, ať do nového školního roku vstoupíte pravou nohou! A ať vám všechno jde ;).
Já jsem docela nervózní, protože nastupuji na střední školu... Už víme rozvrh.. Budeme mít 2x týdně 9 hodin.

Mějte se hezky a u dalšího článku ahoj!

Nábor SR ZDE!!! (Platí i pro nynější SR)

Komentáře

Oblíbené příspěvky