Modely v Krkonoších

Ahoj, je tady článek s fotkami modelů z dovolené v Krkonoších (článek o ní ZDE a ZDE).
Vzala jsem 3 modely. Bleska, Fely, Sunny :).
Moc pěkně se fotili. Jsou to fotky ze sjezdovky. Když jsme na horách, tak musí být sjezdovka, že jo :)? Nevadí, že bez sněhu. Aspoň jsem tam nikomu nepřekážela :D.
Chtěla jsem vzít modely i na Mumlavské vodopády, ale jelikož pršelo, tak jsem je nevzala. A stejně, je tam velký proud, takže bych se bála, že by mi uplavaly.
Fotky ZDE. Snad se vám budou líbit :).

Malá ukázka :)
Blesk
Všichni tři - Blesk, Fely, Sunny



Zítra jsou u nás ve stáji závody. Všechno je připraveno. Těšíme se! Pojedu 3 koníky (Juráška, Lindu, Jumba). Držte mi prosím palce :)! Díky! Potom napíšu článek :).



Nábor SR ZDE!!! (Platí i pro nynější SR)

Komentáře

Oblíbené příspěvky