HESU kemp Sušice 21.-23.10.2016

Ahoj, dnešní článek je o sportovním kempu s atletkou Zuzkou Hejnovou, kterého jsem se zúčastnila 21.-23. října.

Kemp byl od pátku do neděle. Tento kemp byl můj druhý (prvního jsem se zúčastnila v únoru. Článek ZDE.) Byli jsme rozděleni do skupin: mladší, starší (já), dospělí.
Na první trénink se šlo na stadion. Na rozcvičení jsme si dali Kanadskou rozcvičku (je to fakt dřina) a běhali sprinty.
Večer se hrály seznamovací hry a dělali jsme i chvilku novináře ;-).
Bylo tam nádherné prostředí :)


V sobotu dopoledne se šlo na překážky. Moc jsem na ně těšila, protože mne baví :). Do žádného atletického oddílu nechodím (ve městě bohužel nic takového nemáme), takže nemohu měřit síly s ostatními atlety, ale moc mne to baví a chci se naučit něco nového. Překážky jsem běžela poprvé v únoru. Ani jednou jsem nespadla, takže úspěch :D. Ne, je to fakt super a těším se, až na ně znovu půjdu :).
Rozcvička na překákážkách

Moment vyňatý z videa. Můj skok přes překážku:).

Náš tým - starší děti a trenérky Dana a Janča :)

Odpolední fáze byly dvě. První byla kondiční. Za tu cca hodinu jsme uběhli 5 km. Druhá fáze byla v bázenu. Mají to tam opravdu moc pěkně udělané. Z bazénu se dá koukat na atletický ovál :).
Večer se hrály vědomostní soutěže.
S Helenkou Fuchsovou :) <3. Trenérka, dvojnásobná účastnice OH, malířka.., moc hodná paní :). Pomohla Zuzce najít nového trenéra - Falka Balzera. (Snímek z videa.)


V neděli ráno na nás čekalo velké "překvapení". Přesně v 8:35 na recepci přišli nějací dva lidé mluvící anglicky. Chtěli Zuzku. Byla to dopingová kontrola! Je to poprvé, co na kemp zavítala. (Zuzka musí několikrát denně uvádět, kde se nachází, aby věděli, kde přesně je :/..) Čas jsem napsala proto, že mohou chodit od půl deváté. Takže byli hodně přesní... Ale pryč od tohoto divného "přepadení".
Dopoledne se šlo na stadion a hrály se závěrečné soutěže. Soutěžilo se ve skoku přes švihadlo (1 min.), hod medicinbálem a skok z místa.
Odpoledne jsme šli do tělocvičny. Hráli různé hry a ukazovali si druhy odrazů.
Potom bylo vyhlášení a slavnostní zakončení kempu.
Všichni účastníci kempu :)
Pozdrav ode mě :)

Byl to ÚŽASNÝ kemp! Seznámila jsem se s novými skvělými lidmi a znovu setkala se známými. Moc děkuji, že jsem měla možnost na tuto akci jet.
Naučila jsem se mnoho nových věcí, za což moc děkuji.

Video z kempu:


Všechny fotky ZDE.

Komentáře

Oblíbené příspěvky