SP v biatlonu Nové Město na Moravě 2016

Ahoj! Asi někteří víte, že jsem byla na biatlonu v Novém Městě na Moravě (NMNM). Konal se zde světový pohár (15.-18.12.), takže se sjeli biatlonisté z celého světa. Nové Město je velmi oblíbené, mají tam nádherný areál, prostředí a ÚŽASNOU atmosféru! Díváci doslova šílí :)!

Biatlon mám ráda a moc jsem se do NMNM chtěla podívat. Lístky byly bohužel rychle vyprodané a tak jsem neměla šanci. Kamarádka, biatlonistka, také sběratelka, Kiwik, mi našla soutěž, kde se hrálo o 2 lístky na sprinty (čtvrtek a pátek)! Moc Ti za to děkuji :*! Měla se vymyslet básnička. Tak jsem to zkusila a vyhrála :)! Udělalo mi to OBROVSKOU radost!!!
Psala jsem si o všem s Ivčou (Kiwik), poradila mi mnoho věcí a domluvily jsme se, že se v areálu sejdeme :3. Je to její domovský klub :).
Nemohla jsem se dočkat! Nachystali jsme si teplé oblečení, vlajku, tleskátka, foťák, dalekohled a mohlo se vyrazit. :)
Do NMNM to nemáme moc daleko. Cca hodinu a půl. To není tak zlé ;).
Vyrazili jsme s nějakým předstihem, kdyby byly nějaké kolony po cestě. Už několik kilometrů před Novým Městem bylo vidět, že se tam něco děje. Silnice se začaly plnit a objevili se i policisté, kteří směrovali na parkoviště.

V areálu jsme si dali teplý čaj a vyrazili na tribunu, která už byla plná lidí. Byli jsme na tribuně B (naproti střelnici). Našli jsme si krásný koutek úplně nahoře na schodech před redaktorskou tribunou. Na parapet jsme pověsili vlajku :'DD :'D a začali fandit. Tleskátko se mi po chvíli utrhlo, takže musely stačit ruce a hlasivky :D. Ale bylo nás hodně, takže to nebyl problém :). Fandila jsem hodně! Byla tam skvělá atmosféra :3. Už když se muži rozehřívali na lyžích, tak se vždy bouřlivě tleskalo, když okolo tribun projel Čech. To jste vždy poznali, že je to náš, protože tribuny začaly šílet :) a to ještě ani nezačal závod.
Pár sekund před půl šestou se ozval zvon, který odbil poslední sekundy do startu. A potom už se řvalo, skákalo, šílelo, podporovalo, jak jen člověk mohl (a že mohl hodně :D ;))! Při sprintu vyjede biatlonista startovní bránou, po něm jede další (o 30 sekund později). Každému se samozřejmě měří čas individuálně.
Když startovali Češi, tak to byl samozřejmě největší "raut" :)))! A při střelbě, to byly nervy a po každé trefené se oslavovalo, ale jenom chvilku, aby se biatlonista mohl soustředit na další střelu. Fanoušci v NMNM jsou spravedliví, fandí každému, ať je z jakékoli země :). To je to krásné, když jede biatlonista, tak se vždy tleská a podporuje :).

Závod se nejlépe vydařil králi biatlonu, Martinu Fourcadovi. Ten když startoval, to ani nevypadalo že jede, on prostě letěl! Minimálně se dotýkal země a vypadalo to, jako by splynul s větrem. Přezdívka ,,Fučák" mu patří zcela oprávněně :). Udělal sice jednu chybu na střelnici, takže musel na trestné kolo, ale to mu nezabránilo k zisku zlata. Je to prostě kouzelník na trati :)!
Ondra Moravec si ve sprintu dojel pro skvělé 8. místo :)!
Ve čtvrtek si našlo cestu do Vysočina Areny celkem 25 tisíc diváků!!!
Při závodě mi ani nebyla zima :).
Po závodě jsem se setkala s Ivčou :3! Moc jsem se těšila, až ji uvidím osobně! Bylo to velmi milé přivítání <3! Je moc hodná a milá! Předala jsem jí dárky a chodily jsme spolu po areálu :).
Potom jsme šli k autu, rozloučili se s Ivčou (ale ne na dlouho :))) a vydali se na cestu. Proč ne na dlouho? Protože v pátek po obědě jsme zase nasedli do auta a jeli směr biatlon. Tentokrát na ženy.
Moc jsem se těšila, až uvidím živě Gabču Koukalovou :3.
Ve fanshopu jsem si koupila čepku s nápisem Celebrating biathlon a zkratkou NMNM. Moc se mi líbí :3, je to krásná vzpomínka :3. Nosím ji všude. I jsem s ní spala :D.

Na tribuně jsme měli zase to stejné místečko :) (na vstupence máte napsaný pouze sektor, je to na stání, takže tam žádné číslo, kde musíte v tom sektoru přesně stát, nemáte). Ale vyšlo na nás jen tak tak! Lidí bylo o 4 tisíce více než ve čtvrtek a bylo to vidět. Na schodech jich bylo hrozně moc a při závodě už prostě člověk neměl šanci dostat se nahoru.
Stejně jako ve čtvrtek, i při rozehřívání se hodně povzbuzovalo, samozřejmě nejvíce Češkám :).
Po startu se fandilo o 106! Tím jsme se i zahřívali, nebyla hrozná zima, ale ve čtvrtek byla menší :D.
Gabča skvěle běžela, ale bohužel při jedné zastávce na střelnici se jí nepovedla střelba a to ji připravilo o stupně vítězů... I tak bojovala a dojela si pro pěkné 13. místo :)!
Po závodě jsem se znovu setkala s Ivčou :). Chodily jsme spolu po areálu a koukaly na květinový ceremoniál :).
Ivča mi za ty dva dny sehnala 2 podpisy do památníku - Veronika Vítková a Lisa Vittozziová. Moooc děkuji, Ivi :***!!!
Ivča je strašně moc šikovná a nadaná, dala mi dárek a vyrazila mi tím dech. No, koukněte sami. Stále nemám slov!
Prvně jsem myslela, že je to fotka, ale ono je to nakreslené! Úžasné :3 <3!!! Strašně mooc děkuji! Je to úplně jako fotka!!

A zarámovaný :3


Pak jsem se rozloučila s Ivčou a jeli jsme domů.
Byly to náročné dva dny, ale ÚŽASNÉÉÉ!!!!

Ivi, strašně MOC Ti za vše děkuji <3!!! Jsi úžasná a moc se těším na viděnou <3!!!

Všechny fotky najdete ZDE (první den) a ZDE (druhý den).

Určitě víte, jak dopadly závody v sobotu a v neděli. V neděli GABČA VYHRÁLA!!! U televize jsem kričela i brečela :'')). Byl to úžasný závod <3!
V pátek nás v areálu upozorňovali: ,,Prosíme neskákat na přistavěných tribunách!" myslím, že v neděli byl každý rebel :D!

_______________________________________________________________________________________________________________

Jinak jsem posílala rančerkám dárky na Vánoce. Dlouho jsem přemýšlela, jestli mám dárky posílat. Ale vždyť je to krásná tradice. Posílala jsem dárky Jeife, Šíše a Haníkovi. Tento rok jsem vyráběla podsedlové dečky :).
Od Šíši mi včera přišel bárek! Strašně moc děkuji :3, udělalo mi to velkou radost :)!! Vyfotím ho v příštím článku :).

Posílala jsem dárky i jiným blogerkám (Marie, Ella, Sonča). Od Marie mi přišel dáreček. Mooc děkuji :3!

V úterý jsem měla narozeniny. Oslava byla v neděli. Dostala jsem knížky, čokoládovou tenisovou raketu :) a ONYXE! Takže už je oficiálně můj :D. Rodiče mi ho nakonec neschovali, stál mi v pokojíčku a jen ho prostě vzali, dali do dárkové tašky a předali mi ho :D. Takže teď už je můj :DD.
Rozhodla jsem se, že pro něj asi žádné jméno vymýšlet nebudu. Bude se jmenovat normálně tak, jak je oficiálně - ONYX. Líbí se mi to, tak to nechci měnit :).

Chtěla bych Vám popřát veselé Vánoce a šťastný nový rok 2017 :)! Přikládám PF. Děkuji moc, že na můj blog chodíte, komentujete a radíte. Jsem za to moc ráda a chtěla bych Vám za to MOC poděkovat!


Mějte se krásně, Leník

Komentáře

Oblíbené příspěvky