Krásné jarní počasí

Ahoj, vítám Vás u dalšího článku :-)!
Tento článek bude spíše deníčkový.


S jarem přišlo i nádherné počasí :3. Tak si ho užívám naplno :). Dnes jsem byla u koní a jela jsem na Hanči koníkovi Colinovi. Byl moc šikovnej :).
Co jsem dělala o víkendu?
Dopoledne jsem si postavila před dům atletické překážky :). Nechodím na žádné tréninky, jsem začátečník, takže dělám spoustu chyb, ale moc mě to baví :).
Na video se můžete kouknout TADY.

Odpoledne jsme jeli na koně. Nejstarší koník ze stáje (Sendy) slavil 19. narozeniny :). Tak jsem mu přivezla mrkvičky :) <3.

V neděli dopoledne jsem si šla zahrát tenis o zeď a odpoledne jsme jeli do nedalekých Slavonic. Bylo znovu krásné počasí. Vzala jsem s sebou foťák a vyfotila pár fotek :).



A na náměstí byl velmi trpělivý vrabec, tak jsem si ho vyfotila :D :).


A pak jsme se vydaly za koníky :).

Byl to super víkend! Co jste dělali vy?

Mějte se krásně a užívejte jara! Také ho máte tak rádi, jako já ;)?

Leník

Komentáře

Oblíbené příspěvky