Téma týdne - "Před usnutím"

Ahoj, už dlouho jsem nenapsala článek na téma týdne.
Téma na tento týden je PŘED USNITÍM. Zaujalo mě, takže tady je článek :).
PŘED USNUTÍM
Když jsem byla ve školce a chodila po obědě spát, tak když jsem byla u babičky a tam si šla po obědě lehnout, vždy jsem si pouštěla na kazeťáku Karla Gotta :D. Znala jsem všechny písničky nazpamět a jak jdou po sobě. No a tak trošku mi to zůstalo dodnes.
Skoro každý večer, než jdu spát, tak si pustím rádio a poslouchám písničky.
Připravím si věci do školy, dám mobil na nabíječku. (+ samozřejmě hygiena, ale to je jasné)
Pak si zalezu do postele a zkontroluji, jestli topí topení :D. (Ano, je to asi divné, ale já to dělám vždy v zimě a tak mi to zůstalo :DDD... Ale v létě to už nebudu dělat :D.)
No a pak zavřu oči a usnu.
Se spaním naštěstím nemám problém (ťukám), takže usínám rychle.
Spánek miluji, takže když je čas, tak si ho dopřeji :D. Nabírám pak více energie.

A jaké máte před usnutím zvyky vy :)?

Komentáře

Oblíbené příspěvky