První jarní den

Ahoj, dnes je (aspoň podle kalendáře) první jardní den. Odpadly nám nějaké hodiny, takže jsem přišla domů dříve. Využila jsem toho a šla fotit :).

Vzala jsem Sunny, Lusy a Windyho.
Je jaro, takže mají roupy a je to na nich poznat :D. Ale co, přece jsme všichni rádi z hezčího počasí, že :)?

Mám v plánu vyfotit třeba vyjížďku, nebo tak, ale zatím nic neslibuji :))).

No a mám velký vroubek :(... - Ještě tady není profilek Onyxe :D. Takže to budu chtít co nejdříve napravit. Ohledně jména - už jsem psala, že Onyx se mi líbí, takže mu to i zůstane ;).


Jak si užíváte jaro? Já jsem dnes byla poprvé na zdi (hraji tenis o sousedovu zeď - což je hodně dobré, že to mám hned vedle a nemusím nikoho obtěžovat, aby si šel se mnou zahrát), fotila jsem :D a pak jsem před domem zametla kamínky, abych si tam mohla co nejdříve rozestavět atletické překážky Usmívající se. Už se moc těším :3.

Ještě přidám malou ukázku fotek :)




A jelikož je jaro, tak samozřejmě nemohou chybět kočičky :-)

Všechny fotky ZDE!


Mějte se moc hezky a u dalšího článku na viděnou! :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky