Koně

Ahoj, už jsem dlouho nepsala o mých čtyřnohých kamarádech, tak jsem si říkala, že bych to měla napravit. Právě dnešní článek bude o nich.
Když nejsou prázdniny/svátky, tak na koně jezdím 3x týdně (pátek, sobota, neděle). V pátek máme my větší koně a v sobotu a neděli jsou kroužky, ale potom si také na chvilku sedneme.
Jak asi většina z vás ví, jezdím na krásném a hodném haflingovi Juráškovi :)
To je on <3! JURÁŠEK <3!! Starší fotka :)


V pátek jsme byly pouze 3 + trenér. Prvně jsme nastlali a potom šli (brodili se bahnem:D) pro koně. Jurda byl strašně špinavej :D, trvalo mi strašně dlouho, než jsem z něj to bláto vyčistila. Určitě si lehnul - měl ho všude. Potom jsme šli na nedalekou menší louku. S sebou jsme měli mladou kobylku Mášu, takže jsem s ní klusala kolečka. A pak jsme si zacválali do kopce. Nebyli jsme tam dlouho, protože je brzy tma. Koníci byli moc šikovní :). Jurda mi udělal radost. Při čištění byl takovej naštvanej a tak jsem se obávala, že bude dělat blbosti i pod sedlem, ale naštěstí ne. Byl jako andílek :)

Včera byl kroužek od 13 hodin. Ke koním jezdím vlakem, takže jsem tam byla už ve 12 h. V poledne bylo krásné počasí :) svítilo sluníčko, nebe skoro bez mráčků. Ve stáji máme na jaře 20ti letého dědu (koník Sendy). Vždycky ho pustíme ven z ohrady. On si jde kam chce a tam se pase, dokud pro něj nepřijdeme. Je hodnej, takže se nemusíme bát, že někam uteče :). Dneska tam byl cca 2 hodiny (od dopoledne) a trenér mně a Hanče řekl, že pak máme pro něj jít na nedalekou louku u výběhu. Vzaly jsme si s sebou Hanči mobil a já jsem fotila. Pár fotek přikládám :).
Bylo krásně :)


Hanči kůň Colin

Mates


Rybníček pod ohradou



Počasí jako na jaře

Je u nás krásně :) <3

A teď Sendík :)





Koukněte jak sám přišel za Hančou =)


Vyfotila jsem si železniční trať

Druhá strana



Hádejte, co to je :)?

Potůček

Most


A jde se domů :)




Kamarádi ho přišli přivítat :). Na fotce Jumbo, Máša a Colin


Mates

Jestli se divíte, proč má Sendy tak napuchlé zadní nohy, tak proto, že má na nich artrózu :(.
A jestli si myslíte, že u nás trpí hladem, tak to fakt ne. Záda jsou propadlá kvůli stáří. U nás se má krásně. Přikrmujeme ho, má obrovskou pastvinu. Je to šťastný koník. Má u nás krásný důchod. Všichni ho máme moc rádi.

V jednu přijely děti z kroužku. Přepadl mě nějaký workoholismus (to se často nestává :DD), tak jsem toho musela využít :D. Ještě než přijely, tak jsme s kamarádkou vyndaly všechny ohlávky a sedla, aby už bylo vše připraveno a pro koníky jsme si mohli jenom dojít. Jurda už byl naštěstí o mnoho čistší než v pátek :D. A jelikož jsem měla ten workoholismus, tak jsem stihla vyčistit dva koníky :D. Pak se šlo na vzdálenější louku. Tam kroužek trénoval. Já jsem trénovala kamarádku, která jezdila na Juráškovi. Na konci jsem si na chvilku sedla. Zaklusala a zacválala jsem si s Juráškem. Moc ho to bavilo =) bylo to na něm vidět. Potěšilo mě to :). Pak jsem pustila sednout kamarádku a šlo se k domovu. Odpoledne už bohužel nebylo tak hezké počasí :( byla mlha.
Doma jsme koníky odstrojili, vyčistili kopyta, odměnili a pustili do ohrady. Už se začalo stmívat, takže šup domů :).

Dneska byl zase kroužek. Jurášek byl zablácený, ale ne tolik, jako v pátek :D. Prvně jezdil kroužek. Chodili jsme po cestě okolo jízdárny. Na Juráškovi se vystřídaly dvě holky. Obě mě mile překvapily, jak jim to jde :). Pokroky jsou znát. Na konci jsem si na chvilku sedla já. Jurášek byl pěkně rozehřátý a běhal rychle :). Párkrát jsem si s kamarádkami zacválala do kopce. Jó, cválání, to Jurdu baví :). Dělá mi radost, je strašně moc hodnej. Klidně mohu holky nechat jezdit samotné, jdu vedle a vím, že nic neprovede - jde to tak i v klusu :). A nebojím se je pustit samotné. Chodí za mnou jako pejsek :), co udělám já, to on. Je to moje zlatíčko <3. Sendy byl zase venku, spokojeně se pásl, zatímco jsme my jezdili :D.


Takže já měla koňácký víkend :), který byl moc fajn <3! U koní to mám nejradši. Jaký byl váš víkend?
Přeji Vám úspěšný start do nového týdne :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky