Výlet do Znojma

Ahoj! Vítám Vás u prvního letošního článku :).

Předposlední den v roce 2017 jsem se já, sestra Hanča a rodiče vydali na mini výlet do Znojma.
Byl to výlet opravdu neplánovaný. Ráno nám to rodiče oznámili a ve 14 hodin jsme jeli :D. Znojmo od nás není daleko (hodina cesty). Jeli jsme, abychom se podívali na vánoční výzdobu a ještě na umělý led.
Na led šla Hanča a my tři jsme se šli podívat na dolní náměstí, jak svítí. Bylo to krásné. Koupila jsem si dětský punč, který byl pěkně ozdobený (uvidíte na fotce) a fotila jsem o 106 :). Foceno mobilem, foťák jsem s sebou bohužel neměla.

Stage na náměstí

Trhy

Krásná ozdoba na světle :)

Tohle mě pobavilo :D :D :D

Punč

Stromeček

Betlém u stromečku

Šli jsme krásně osvětlenou ulicí. Vlevo je několik desítek stromečků, které jsou ozdobeny mateřskými a základními školami ve Znojmě.


Stromečky

Krásně nazdobené dveře


Omlouvám se za kvalitu u této fotky

Ve výloze jsem viděla krásné lesní šaty :)) tak jsem si je musela vyfotit

Krásně nazdobená věž


Pak jsme se vydali na horní náměstí, kde měli také stromek. U kterého jsme se poté s Hančou vyfotily (fotka níže).

Svítící anděl. Tento pohled zdola se mi líbí a zdá se mi zajímavý :)


Pak jsme vyzvedli Hanču na kluzišti....


... a šly se vyfotit k "hornímu" stromu, kde měli i sněhuláka a velké saně. Bohužel, fotky jsou nekvalitní :(


Hanča dělá Ivana. Já jsem doufám Nastěnka, a ne Marfuša :D :D :D.

Potom jsme náměstí ještě jednou obešli s Hančou, ale ještě předtím jsme se zašli podívat ke chrámu sv. Mikuláše. Zrovna začal padat sníh.




Při pohledu z hradeb byl vidět na bílý anděl, sedící na zdi :D


Jelikož z chrámu byly slyšet tóny hudby, vydaly jsme se na chvilku dovnitř.


Betlém a betlémské světlo

Byl tam zrovna koncert na varhany. Sešlo se tam docela dost lidí. Na chvilku jsme se posadili. Začala nová písnička, první tóny mi hned připomněly písničku Tři oříšky pro Popelku, ale říkala jsem si, že to asi není možné, ale bylo! Po dalších tónech už jsem opravdu věděla na 100%, že to je tahle písnička. Bylo to krásné:). Mám to natočené, ale video sem bohužel nejde přidat :(.

Když jsme vyšli z chrámu, začalo opravdu hustě sněžit :). Vydali jsme se přes náměstí k autu. Ještě jsme zajeli na Hatě - taťka potřeboval bundu, a pak jsme jeli domů. Byl to super výlet, který se uspořádál na poslední chvíli. Ale tak je to nejlepší. Někdy, když se něco moc dlouho plánuje a moc se těšíme, tak to pak nevyjde a my jsme pak z toho zklamaní.

Včera večer bylo u nás ve městě Slavnostní přivítání nového roku. Na konci byl ohňostroj. Přikládám fotku, kterou jsem fotila.


Tak ještě jednou ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK 2018 :-)!!!

Komentáře

Oblíbené příspěvky