Před tábory

Ahoj, od minulého týdne zase chodím na tenis =). Minulý týden to byl kemp. Tréninky byly každý den. Přes prázdniny budou jednou týdně. Jsem hrozně ráda, že mohu znovu s někým hrát tenis.


V úterý jsme hráli společně s trenérem a ostatními dětmi čtyřhru. Byla to paráda :-). Moc mě to bavilo. Dostala jsem diplom. Kdyby někdo nevěděl, co to je, tak je to kurt s antukou :-).


Ve středu jsem byla sama na koních. Měla se mnou jít kamarádka, ale ta nakonec nemohla. Vzala jsme si tedy Juráška sama. Byl hrozně moc hodný :).

12.7. bude Juráškovi 15 let!! Je to zlatíčko, hrozně hodný, šikovný, rád běhá. Prostě miláček:-)))

Bloger a kamarád Aleš (jeho blog ZDE) natočil velmi krásné a pravdivé video o blogování. Určitě si jej prohlédněte, je skvělé. Velkou radost mi udělalo, že jsem tam také zmíněna :-). Hrozně moc děkuji!!!
Kdyby video nešlo přehrát - ZDE odkaz na YouTube.

Ve čtvrtek jsem byla se známými v Jihlavě v bazéně. Bylo to fajn :-).
Jak u Vás dopadlo vysvědčení? Já jsem vcelku spokojená :-). Jsem ve 2. ročníku na gymnáziu, takže samé jedničky nečekám. Mám stejné známky jako v 1. pololetí, akorát češtinu jsem si zhoršila z 1 na 2 :/. To mě trošku mrzí, ale svět se nehroutí. Jinak jsem dostala pochvalu třídního učitele! Což vůbec nechápu :O :D. Za pomoc pro třídu ve funkci pokladníka. Ano, jsem třídní "socka" :D výběrčí peněz.
Třídní jsme dali 25 růží (25 žáků). Moc se jí veliká kytka líbila :-).
Odpoledne jsem byla na tenise :-).
Večer na oslavě jedné známé. Byla tam andulka! :-) Přikládám pár fotek.



Dnes dopoledne jsem byla v nedaleké stáji, kam jsem dříve jezdila, podívat se na hříbátko Shirského koně (největší kůň), které se narodilo před týdnem v neděli brzy ráno :-). Je to chlapeček a je moc krásný! Nedávno se ve stejné stáji narodilo hříbátko od nejmenšího poníka :D takže mají dvě nej :-) (největší, nejmenší). Hříbátko poníka jsem dnes neviděla.










Venku :-)





Překážky mu chutnaly :D





Zlatíčko :-) <3

Za chvíli jedu na koně. Rozloučit se s nimi :(.
Zítra odjíždím na první tábor. Dobaluji poslední věci.
Takže tohle je poslední článek, který tady píšu. Další 3 budou přednastavené v době, kdy budu na táborech a na brigádě.
1.-5.7. první tábor
8.-14.7. druhý (koňský) tábor
16.-22.7. Dačická věž

Prosím, zůstaňte mému blogu věrní. Od neděle tedy nebudu komentovat, ale články zde budou. Přeji Vám nádherné prázdniny plné odpočinku a sluníčka :-)!!!

Komentáře

Oblíbené příspěvky