Corny, tenis

Ahoj, dnešní článek bude sportovní - o atletice a tenise.
V pondělí máme nultou a první hodinu tělocvik a pak ještě dalších 9 hodin. Takže jsme ve škole od 7 do 15:30, ale o tom nechci psát. Chtěla bych psát o pondělním tělocviku.
V 7 hodin jsme šli na stadion. Bylo 8°C :D, ale to mi nevadilo. Sport mám ráda. Běželi jsme zahřívací kolečko, rozcvička a potom 2x sprint na 60 m. Po sprintu jsme ještě běželi 800 m. Jelikož jsem měla dobré časy, tak mi p. učitel řekl, že bych mohla jet ve středu na Corny - Středoškolský atletický pohár. Měla jsem velkou radost, ale také strach. Měla jsem běžet 200 m a vůbec jsem netrénovala, protože jsem nevěděla, že mě vyberou. Proto jsem po škole zavítala znovu na stadion a zaběhla si sama bez treter, bloků a soupeřek 200 m.
Ve středu jsme vyjeli v 7:15 od školy. Na místo jsme dojeli krátce po 8. hodině. Můj start byl ale až v 11 hodin. Chyběla jedna dívka na 800 m (nedorazila), proto se mě p. učitel zeptal, jestli bych nechtěla běžet. Klidně bych běžela, ale kdyby 800 m bylo PO 200. Ale jelikož osmistovka byla necelou hodinu před dvoustovkou, vypustila jsem to.
Na dvoustovce byly 3 rozběhy po 4 drahách (tj. logicky 12 dívek). Já jsem běžela ve 2. rozběhu v 1. dráze. Můj hlavní cíl byl nedoběhnout poslední. Zavázání tkaniček, poslední protažení, připravit bloky a zakleknout. Výstřel a start! Okolo trati byli žáci naší školy, takže mě podporovali, což mi hodně pomohlo. Běželo se mi dobře. V zatáčce jsem předběhla soupeřku v druhé dráze, které jsem se dost bála. Na cílové rovince mi fandily spolužačky. Běžela jsem si pro 1. místo. Vyhrála jsem! Nemohla jsem tomu uvěřit. Byla jsem moc ráda :). Čas sice stačil až na 5. místo, ale i tak jsem byla moc ráda z vítězství v mém rozběhu (semifinále a finále už nebylo. Běželo se na čas). Naše dívčí družstvo získalo stříbrnou medaili, diplom a krásný pohár :-). Přikládám pár fotek. Poznáte mě :D?



Moje medaile :-)

Bylo to skvělé dopoledne. I když jsme čekali trošku lepší počasí. Předpověď ukazovala 27 stupňů, sluníčko. Ale okolo půl desáté začalo hodně hustě pršet. Na můj start už naštěstí nepršelo, ale trať byla mokrá s malými kalužemi, takže jsem byla ráda, že mám tretry a ne normální boty. V těch bych možná uklouzla.
Doufám, že se této akce za rok znovu zúčastním. Chtěla bych zlepšit svůj čas :-). Pro porovnání. Čas z pondělí jsem ve středu zlepšila o 1,2 sekundy.

Jak jsem v úvodu slibovala, ještě se tu zmíním o tenise. Chodím hrát každý týden. Ve čtvrtek jsem byla na tréninku a trenéři mi řekli, že jsem byla vybrána reprezentovat naše město na turnajích, které začínají na jaře. Je to cca 7 zápasů. Hraje se o víkendu. Jsou to takové sranda závody. Jsem za to strašně ráda a cítím velkou zodpovědnost. Je jasné, že hned na začátku nebudu vyhrávat, ale budu moc pilně trénovat :-). Moc se na turnaje těším!

A co vy a sport? Rádi sportujete?
To je pro dnešní článek vše. Doufám, že se máte dobře a u dalšího na viděnou!

Komentáře

Oblíbené příspěvky