Jarní prázdniny

Ahojte, před 14 dny (18.-24.2.) měl náš okres jarní prázdniny. A já jsem si zase naplánovala spoustu akcí, abych se ani chvilku nenudila :D. Tak Vám tady popíšu můj program.

Pondělí - U nás ve městě už sníh nebyl, ale v biatlonovém areálu ještě ano, tak jsem dopoledne vyrazila na běžkařský trénink. Hned po příjezdu domů jsem šla na procházku s Mikym (roční chlapeček) a večer šla s kamarádkou na pizzu.

Úterý - Byla jsem na koních a poté si znovu nazula boty na běžky. Sníh už ale hodně tál. Stopu jsem si musela vyjezdit znovu a na začátku to jelo hodně ztuha. Potom se to zlepšilo, ale bylo mi jasné, že už je to naposledy v tomto roce (když nepočítám hory). Večer jsem šla ještě na tenis. Byl to extra náročný den :D. Tři sporty v jeden den. Myslela jsem si, že už ten tenis ani nedám.

Středa - V poledne jsem byla na koních a odpoledne na procházce s pejskem Bojarem.

Čtvrtek - Jako každý čtvrtek, ani tento nebyl výjimkou, byl tenisový trénink. Večer posezení u tety a strejdy. Ten den jsem měla svátek. A víte, co mi udělalo velkou radost a obrovské překvapení? HRUŠKA <3. Od které mi přišla do schránky obálka s dárečky! Hrozně moc děkuji <3!


Litoměřice, kde Hruška bydlí, slaví tento rok 800 let. Psaly jsme si o tom, ale opravdu by mě nenapadlo, že mi Hruška pošle prospekty a dokonce i minci! Hrozně moc děkuji! Udělala jsi mi velkou radost <3.

Od sestry Hanči jsem dostala obrázek a záložku do knihy z gramofonové desky! To jsem nikdy neviděla. Je to super :).
Moc se mi to líbí <3

Od rodičů jsem dostala náušnice a od prarodičů krásnou kytičku. Moc všem děkuji <3! Udělalo mi to velkou radost =)



Pátek - Odpoledne jsem byla s Bojarem a jinak jsem odpočívala a už musela trošku kouknout na učení :D. Říkala jsem si, jak se budu každý den učit. To mi moc nevyšlo :D. Ale co, prázdniny jsou přece o odpočinku od školy.

Sobota - Odpoledne jsme měli u koní děti (kroužek) a večer jsem šla na hasičský ples. Tento rok jsem měla jít na 4 plesy. Nakonec z toho byly 2. Na žádný další už se nechystám.

Neděle - V 9 hodin jsem měla tenisový trénink. Což byl docela mazec po plese :D. Nepiju, ale kvůli spánku. Zvládla jsem to :D. Odpoledne jsem se učila.

Tak to byly moje jarní prázdniny. Náročné, ale užité na 100% :).

Co jste dělali Vy, kteří ještě máte jarní prázdniny? Nebo Vás teprve čekají?

Jak už jsem se v článku zmínila, v sobotu jedu do Krkonoš. Moc se těším. Pak o tom samozřejmě napíšu článek :).

Děkuji za přečtení článku. Mějte se krásně! Ahoj :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky