Shrnutí prázdnin

Ahoj, v dnešním článku bych chtěla shrnout letošní letní prázdniny. Co jsem měla v plánu jste si mohli přečíst v článku na začátku července (ZDE). Všechny plány se mi podařilo uskutečnit :). Shrnu je v pár bodech. O všech akcích jsem psala články.

  • Brigáda na věži
  • Tenis - ukončení závodní sezóny (zítra máme ukončení celé sezóny, ale trénovat budeme stále ;))
  • Letní tábor - instruktorka
  • Fotografka na svatbě, můj největší úspěch za prázdniny :D
  • Tenisový kemp
  • Dovolená Jeseníky
  • Dovolená Litoměřice a sraz s Hruškou <3

Za prázdniny jsem byla na tenise celkem 20x. Na koních 9x. Přes prázdniny jsem také dělala autoškolu. Závěrečky mám naplánované na 26.9. Tak mi, prosím, držte palce :).

Prázdniny jsem si moc užila. Ale myslím si, že nebyly zas až tak teplé, jako v minulých letech. Co myslíte Vy?
Chtěla bych Vám popřát úspěšný nový školní rok. Já jsem ve 4. ročníku, takže na jaře budu maturovat. Stužkovák, maturák, učení..., je toho hodně. Tak nevím, jak moc budu aktivní na blogu, ale budu se snažit vydat aspoň 1 článek za týden. Snad se mi to bude dařit. Ale před maturitou bude odmlka určitě delší. Díky za pochopení :). Komentovat se také budu snažit jednou za týden. Kdyby se mi to někdy nepodařilo, tak se prosím nezlobte.

Příští článek bude takový oddechový, plný fotek. 1. září jsem totiž navštívila mezinárodní jezdecké vozatajské závody v nedaleké vesnici. Snad se fotky budou líbit :), ale to až příště.
Mějte se krásně a u dalšího článku, ahoj!

Komentáře

Oblíbené příspěvky