Vozatajské závody

Ahojte, jak jsem minule slíbila, dnešní článek bude plný fotek :). 1. září jsem se jako divák zúčastnila mezinárodních vozatajských závodů, které se poprvé konaly v nedaleké vesnici. Byla to super podívaná. Fraky, naparádění vozatajové i koně, tak majestátní :). Počasí vyšlo také krásně. Snad se fotky budou líbit.


Ve čtvrtek mě čekají závěrečky v autoškole. Bojím se, ale zase si říkám, kdybych to nedala, tak jsou i další pokusy, že jo.. V pátek odjíždím se školou na týden do Skotska. Moc se těším :). Pojedeme autobusem, potom trajektem (tak dlouhé cesty se docela bojím, ještě jsem nikdy tak daleko necestovala) a ubytovaní budeme u rodin. Beru foťák, takže pak bude samozřejmě článek :). Proto bych se chtěla omluvit, že tady 2-3 týdny nebude článek a nebudu ani komentovat Vaše blogy. Snad to pochopíte. Děkuji :)). Doufám, že mi budete věrní i nadále :). Mějte se moc krásně! Děkuji moc, že čtete mé články. Dělá mi to velkou radost!
A teď už konečně ty fotky :D.
Oficiální název závodů

Rozehřívání před závodem


Dekorování pony

Překážky z minulého dne




Jezdil se parkur. Vozatajové projíždějí okolo překážek (kuželů, na kterých jsou tenisové míčky. Ty nesmí spadnout. Když spadnou, znamená to trestný bod).

Vozatajové z celého světa. Tady Kanada. Vlajky byly super. :)





Dvojspřeží - jak jdou stejně :)




Špička českého vozatajství - p. Nesvačil




Královská disciplína - čtyřspřeží. Velmi těžké vyhýbat se kuželům ve velké rychlosti se čtyřmi koňmi


Krásní koníci :)








Vyhlášení - to je koní :)


Čestné kolečko



Vítěz čtyřspřeží

Komentáře

Oblíbené příspěvky