Atletické závody CORNY

Ahojte, po dlouhé době Vás zdravím u nového článku. První dva články ale nebudou o Skotsku. První bude o atletických závodech a druhý? Nechte se překvapit :).
Ve středu 25.9. se konaly atletické závody středních škol v našem okresním městě. Zúčastnila jsem se jich již minulý rok a moc jsem si přála jet i letos. Na začátku to ale tak vůbec nevypadalo.

Jelikož jsem nebyla na první hodině tělocviku (sundávali mi rovnátka - jupí, po x letech :D), tak o mně neměla p. učitelka záznamy, jak co běhám, takže jsem si moc velké naděje nedělala. Byla jsem ale první náhradník. Den před závody se měly zkoušet tretry. Přišla za mnou učitelka a řekla mi, že jelikož jim jedna holka odpadla, zítra poběžím. Měla jsem běžet štafetu 4x200 m. Byla jsem moc ráda. Tretry jsem si vyzkoušela a těšila se na druhý den.
Vyjíždělo se v 7 hodin. V autobuse jsme se měly domluvit, kdo poběží jaký úsek ve štafetě. Dostala jsem první úsek, že prý jsem nejstarší :D. Začínala jsem být docela nervózní, protože první úsek je docela důležitý. Je důležité, jak to člověk rozběhne. Měla jsem obavy, že to pokazím, ale šla jsem do toho. Když jsme přijeli na stadion, začalo hodně pršet. Takže super. Na výklus a protažení jsme měli ideální podmínky :D. Na závody ale naštěstí přestalo a když jsme jeli domů, dokonce vykouklo i sluníčko :D. To ale předbíhám. Jako první disciplíny byly štafety. Běžela jsem ve 4. dráze, takže jsem před sebou nikoho neměla. Má to své plusy i minusy. Nikoho před sebou nemáte, takže vás nerozhází, jak kdo před vámi běží, ale na druhou stranu to táhnete sami, nevíte, jak jsou na tom ostatní. Nakonec se mi ale v mé dráze moc líbilo. Kolík jsem předávala na prvním místě a rozběh jsme vyhrály :), tudíž jsme připsaly hodně bodů do celkového hodnocení.
V žádné další disciplíně už jsem neměla startovat. Proto jsem si oblékla mikinu, bundu a dala si svačinu. Asi v půli programu byla disciplína 60 m. Byly tam holky od nás, takže jsem fandila. Měl být poslední rozběh a hlásili moje jméno. Říkám si: ,,Co? To je asi omyl. Nic jiného už jít nemám." Učitelka se tomu taky divila, ale fakt jsem tam byla napsaná. Tak jsem si sundala teplé oblečení, v rychlosti se protáhla, což se ani nedá počítat jako rozcvička a šla na start. Doběhla jsem hluboko za časem, který jsem měla o dva dny dříve, ale tak každý bod dobrý. Doteď nevím, kdo mě tam napsal :D. Tak jsem se zase oblekla a dojedla jablko. Poslední disciplínou byla 200 m. Kamarádka se bohužel zranila a tudíž jsem šla místo ní. To jsem se také dozvěděla až na poslední chvíli :D. Takže zase všechno odznova, odsvléct se, nazout tretry a naklusat na ovál. Nedoběhla jsem poslední, takže úspěch :D. Na to, že jsem nebyla rozcvičená, vůbec s tím nepočítala a měla v sobě svačinu, to bylo docela dobrý :D. Na druhou stranu je možná lepší, že jsem to nevěděla dopředu, jelikož bych se stresovala :). Dvoustovku jsem chtěla moc běžet, takže jsem ráda, že to nakonec vyšlo. Jako doplněk jsem si zkusila i šedesátku. Byla jsem spokojená, i když nejlepší výkon jsem předvedla hned na začátku ve štafetě.
Tyto závody se hodnotí jako družstvo. Naše družstvo získalo vloni 2. místo, letos 3. :)! Byly jsme moc rády. Konkurence byla tento rok větší.
Závody se mi moc líbily. V létě jsem si při tenise vyhodila koleno a občas mě neposlouchá, takže jsem ráda, že na závodech nezlobilo :). Jsem moc vděčná, že jsem se závodů mohla zúčastnit. Za rok tu šanci už bohužel mít nebudu (jsem v maturitním ročníku).
Na závěr přikládám pár fotek a odkaz na video:
Rozcvička před štafetou

Masáž je potřeba, i když nevím, jestli pomohla :D (já v tmavě růžové mikině)

Náš tým na třetím místě :) Já asi zrovna studuji diplom :D...

Naše družstva. Kluci byli druzí :)

Krásná medaile :)

Odkaz na video ZDE.

Komentáře

Oblíbené příspěvky