Autoškola

Ahojte, na začátku června jsem začala dělat autoškolu. Mohla jsem již dříve, osmnáctiny jsem měla již v prosinci, já se ale bála. Proto jsem si dala předsevzetí, že na přelomu jara/léta ji začnu dělat.

První jízdy jsem měla na konci června. Vůbec jsem nechápala, jak bych mohla umět řídit auto. Vždyť je to tak složité! Nikdy předtím jsem za volantem neseděla. První jízdu jsem absolvovala na cvičáku. Naštěstí jsem měla výborného učitele, který je moc hodný, takže mi vše trpělivě vysvětloval. Dokonce jsem si po první jízdě zajela až domů :). Jízd je celkem 28. Jezdí se po dvou hodinách. V půlce jízd jsem se ale dozvěděla, že druhou polovinu budu jezdit s jiným učitelem, jelikož ten stávající musel jít na operaci :(. Byla jsem z toho špatná a bála jsem se o něj. Naštěstí ale vše dobře dopadlo. Druhý učitel byl o hodně přísnější a žáka se nebál uhodit a použít sprostého slova. Upřímně jsem ráda, že jsem ho neměla od začátku. To bych byla hodně frustrovaná. Zvykla jsem si na něj a pak to bylo v pohodě. Jízdy ubíhaly a blížily se závěrečné zkoušky. Testy jsem měla naučené, ale nejvíc jsem se bála jízd. Jsem velký nervák. Zkoušky připadly na čtvrtek 26.9. Sraz jsme měli v 7 hodin na městském úřadě. Prvně byly testy. Když člověk neudělá testy, nepustí ho na jízdy. Testy jsem udělala na 100%, takže mě čekaly jízdy. Spadl mi první kámen ze srdce. Zkoušky jsem dělala společně se spolužačkou. Prvně šli jezdit motorkáři, takže jsme měly asi 2 hodiny čas. Chodily jsme po městě a vzájemně se utěšovaly. Pak jsme šly na místo, kde jsme se měly sejít. Začalo pršet, což nás dokonale vykolejilo, jelikož jsme ani jedna nikdy nejela za deště :D. Googlily jsme si, kde jsou stěrače :D.. Nakonec ale přestalo. Šla jsem jako první. Sedla si do auta, připravila sedačku a najednou vidím, jak vedle mě zastavilo auto mého prvního učitele :). Popřál mi hodně štěstí. Udělalo mi to velkou radost! Tak dlouho jsem ho neviděla. Jezdila jsem cca 25 minut. Když jsem dojela na konečnou, zeptal se mě komisař: ,,Tak jak si myslíte, že to dopadlo?" Já: ,,Doufám, že dobře." On: ,,Dobře to dopadlo." JOOOO, supeeeer :D takže jsem udělala řidičák:))). Měla jsem velkou radost. Pak jsem držela palce kamarádce, která to taky udělala, takže radost byla dvojnásobná :)). Odpoledne mi pak volal první učitel, jak jsem dopadla a popřál mi mnoho štěstí do dalších ujetých kilometrů. Večer jsem se od sestry dozvěděla, že šla ráno k úřadu, popřát mi hodně štěstí, já už ale psala testy, a před úřadem potkala toho mého prvního učitele. Věděl, že dělám zkoušky. Přijel se na mě podívat :). Druhý den jsem si šla zažádat o řidičák a nyní jsem právoplatná řidička :). Tak pozor, choďte kanálama :D. Jezdím zatím s taťkou, sama se ještě neodvážím, ale moc mě to baví :).
Chtěla bych moc poděkovat rodině, že mě k tomu "dokopali" :D, je to fakt super pocit umět řídit :).
Na závěr přikládám fotku za volantem. Jinou nemám :D.

Komentáře

Oblíbené příspěvky