Skotsko 3/4

Pokračování minulého článku

Jídlo: Ke snídani byly pokaždé toasty. Buď s nutellou, nebo jamem a čaj. K obědu jsme dostávali balíčky - 2 sendviče, ovoce, sušenku, chipsy. K večeři bylo poprvé fisch and chips, jak jsem psala, dále kuře s rýží, špagety a dále nějaké typicky skotské jídlo, vypadalo to jako čočka, nebo jitrnicový prejt, moc mi to nechutnalo, ale to asi bylo i tím, že jsem onemocněla, ale o tom později.
V úterý jsme se po snídani vydali přes největší skotské vřesoviště Rannoch Moor do oblasti Glencoe.

Na obrázku může být: Hana Riedlingová, směje se, stojí, hora, obloha, dítě, venku a příroda

Krásné počasí, krásné výhledy.



Ale museli jsme si dávat pozor, kam šlapeme, protože už jsme byli u vřesovišť :D







Nádherné údolí Glencoe










Moje maličkost :D


Zastavili jsme se u památníku obětem válek



Potom jsme se vydali k jezeru Loch Ness a zdymadlům Neptune's Staircase.

Hezký kostel

Loch Ness :) příšeru jsme ale nepotkali :D



I když... Nějaká podobná tam byla :D

Zdymadla

Zrovna tahali loď


A zdymadlo se otevřelo

Popojeli jsme jen o kousek dál ke zřícenině u jezera Loch Ness - Urquahart Castle.


Vidíte tu duhu? :)

Loch Ness





Cestou domů jsme projeli okolo nejvyšší hory Skotska Ben Nevis. Omlouvám se za nekvalitní fotku. Foceno mobilem. Hora je na 12. hodině, takový bochánek uprostřed.

Jak jsem psala na začátku. V půlce zájezdu mě začalo bolet v krku a necítila jsem se úplně OK. Vzala jsem si prášek a šla si lehnout a doufala, že to do druhého dne přejde. Vzbudila jsem se v půli noci a asi 4 hodiny se jen přetáčela a nemohla spát. Měla jsem horečku. Druhý den jsme měli celý den chodit po Edinburghu. Přemýšlela jsem, jestli radši nezůstanu u rodiny, ale zase jsem nechtěla, aby kvůli mě museli zůstávat doma. Tak jsem se nadopovala práškama a jela vstříc hlavnímu městu. O tom v dalším článku.

Příští článek: Rosslyn Chapel, Edindurgh, Royal Mile, St. Giles, Gretna Green, Housesteads, cesta domů

Komentáře

Oblíbené příspěvky