Stužkovací večírek

Ahoj, vítám Vás u prvního článku po skotském výletu. Moc děkuji všem, kteří články četli, popř. komentovali. Udělali jste mi velkou radost :)
V dnešním článku bych Vám chtěla popsat náš stužkovák. Jsem ve 4. ročníku na gymnáziu, tudíž budu maturovat. Na naší škole máme už léta takovou tradici, že maturanti vždy na podzim uskuteční pro učitele stužkovací večírek, kdy je třídní učitel ostužkuje na maturanty.


Zajistili jsme útulnou hospůdku na 18.10. od 18 hodin. Pozvali jsme všechny učitele a udělali dokonce i pozvánky. Na stužkách jsme se také domluvili. (jaká to náhoda! Ne všichni mají stejný názor.) Připravili jsme program a večer mohl začít.
Domluvili jsme se, že my, studenti, se sejdeme o hodinu dříve. V hospůdce se vaří pouze slaná jídla, takže zákusky jsme si mohli objednat svoje. Připravovali jsme je potom na stůl spolu se slanými tyčinkami a brambůrkami. Připravili jsme počítač a dataprojektor, hudbu, stužky a už se čekalo jen na učitele.
Přišlo jich myslím 13, včetně pana ředitele. Což je docela slušné číslo. Byli jsme mile překvapeni :).
Prvně přečetla spolužačka dlouhou báseň, kde každý učitel měl svůj vlastní rým. Poté byl přípitek a samotné stužkování. Holky stužkoval p. ředitel a kluky paní třídní. Spolužačka se spolužákem ostužkovali ještě p. ředitele a p. třídní a předali jim flašku (řediteli) a květinu růží (třídní). Poté byly na programu "hry", které jsme si pro učitele připravili. Měla jsem to na starost já. Učitelé se rozdělili do skupin po trojicích (p. ředitel musel odejít, takže zbylo 12 učitelů). Měli jsme připravené dvě prezentace. První byly fotky z dětství. Každý student měl svůj vlastní slide se třemi fotkami z dětství. Učitelé psali na papír jména. Někteří vypadají stejně, někteří vůbec. U nás to bylo těžké. Jsme jednovaječná dvojčata a byly jsme si opravdu hodně podobné :D. Někdy se na fotkách z dětství poznávám jen podle náušnic (já měla červené, Hanča modré) a na fotkách z porodnice se samozřejmě nepoznám :D.
Další kvíz byl s otázkami o nás. Např. Kolik je ve třídě leváků, kdo chce jít na pedagogickou školu, kolik lidí ještě nemá řidičský průkaz apod. Poté jsem papíry s odpověďmi vybrala a oznámila vítěze. Vyhrála skupina v čele s naší matkou třídní, což je docela jasné, ta nás má mít přečtené nejvíce :D. Vítězové dostali flašku :D.
Potom se jedlo, pilo, tancovalo. Vydrželi jsme až do zavíračky v jednu. Bylo to moc super :). Byla jsem sice ještě na antibiotikách, takže jsem ani přípitek nepila (já stejně vůbec nepiju, tak jsem se aspoň měla na co vymluvit a ostatní mě nemohli přemlouvat :D), ale i tak jsem si to moc užila. Umím si akce užít i bez alkoholu :).
17. ledna nás čeká maturitní ples. Tak snad všechno dopadne dobře :).
A co Vy? Měli jste stužkovák, nebo pouze maturitní ples?
Na závěr přikládám pár fotek:
Stužky

Se spolužáky



Celá třída s učitelským sborem. Najdete mě :)?

Naše škola má internetovou televizi. Na ní je také video z této akce. Odkaz ZDE.

Komentáře

Oblíbené příspěvky