Předávání maturitního vysvědčení

Ahojte, v pondělí 22.6. proběhlo slavnostní předávání maturitního vysvědčení na nádvoří zámku.

Ještě než se dostanu k samotnému předávání, napíšu pár slov o focení tabla, které se ten den také fotilo. Dlouho jsme nevěděli, jestli tablo kvůli koronaviru budeme vůbec dělat. Spousta škol ho nedělala, tak jsme hlasovali. Většina byla pro, je fakt, že je to dobrá vzpomínka. Takže se fotilo v pondělí dopoledne v zámecké knihovně. Fotky ještě nemáme, ale až je dostaneme, přidám je sem. Těším se na výsledek. Tablo bude viset na náměstí v lékárně a pak ve škole na chodbě.
Teď již k samotnému předávání, které proběhlo v odpoledních hodinách. Počasí vyšlo pěkně, svítilo sluníčko, ale byl docela silný vítr, takže při podepisování lejster jsme museli dávat pozor, aby nám papíry neulítly :D. Třídní jsme dali orchidej, kterou má moc ráda, p. řediteli flašku s alkoholem. Sestra měla moc povedený projev za celou třídu. Při podepisování o převzetí vysvědčení jsem byla hodně nervózní, bylo tam dost lidí (rodina maturantů). Jak jsem říkala, dostala jsem tři jedničky a jednu dvojku, tudíž jsem prospěla s vyznamenáním. Udělalo mi to velkou radost, vyznamenání jsem měla naposledy v devítce. Kdyby mi někdo řekl před maturitami, že budu mít jen jednu dvojku, nevěřila bych :D. Poté jsem dostala od rodiny květiny a proběhlo focení se spolužáky a učiteli. Byla to povedená akce. 2.7. máme rozlučkový večírek s učiteli, tak se těším, že si to pořádně užijeme :).








Komentáře

Oblíbené příspěvky