Svatba v roli fotografky podruhé

Ahojte, mí věrní čtenáři si jistě pamatují, že jsem před rokem fotila bratrancovi svatbu. Letos jsem fotila taky jednu, ale pro změnu jeho sestře, tedy mé sestřenici.


Svatba se konala den po mé maturitě, tedy v sobotu 13.6. v našem městě. Obřad probíhal na městském úřadě, odpolední focení v zámeckém parku.
Bylo mi ctí, že jsem mohla fotit jejich velký den :). Báli jsme se, jaké bude počasí, jelikož v týdnu pršelo, ale na sobotu hlásili první tropický den, tak jsme doufali. Počasí vyšlo krásně, i když bylo hodně dusno, ale lepší, než kdyby pršelo. Druhý den hrozně pršelo a je u nás ošklivo až do dneška, takže svatba vyšla úplně nádherně. Dlouho se nevědělo, jaký bude povolený počet svatebčanů a jestli budeme muset být v roušce. Naštěstí všechno nakonec vyšlo, takže počet se zmenšovat nemusel a ani roušky jsme při obřadu mít nemuseli.
Svatbu jsem si moc užila, ale ke konci dne jsem už byla hodně unavená, jelikož na mě všechno dopadlo - učení na maturitu, samotná maturita a ještě focení svatby. Doufám ale, že se fotky povedly. Novomanželé si je pochvalovali, což je nejdůležitější, tak jsem moc ráda :). Pár jich sem přidám na ukázku. Doufám, že se budou líbit i Vám. Kdo mě má na FB v přátelích, tak je mohl vidět i tam, takže pro něj to nebude nic nového :D.
Na obrázku může být: 1 person, venku

Na obrázku může být: one or more people , people sitting , table a outdoor

Na obrázku může být: 2 people, including Stanislav Plocek , flower a outdoor
Ženich se synem, kterého mají s nevěstou a jejich psem. Známost trvá před 10 let, tak už bylo načase do toho praštit :D

Na obrázku může být: 3 people, including Stanislav Plocek and Šárka Valentová Plocková , people standing , suit , wedding a indoor
Šťastná rodinka :)

Na obrázku může být: Stanislav Plocek and Šárka Valentová Plocková, people standing a wedding
Nevěsta kytku, ženich něco trošku jiného :D...

Na obrázku může být: Šárka Valentová Plocková, flower a indoor
Dezinfekce nás neminula :D

Na obrázku může být: 8 people, including Stanislav Plocek and Šárka Valentová Plocková , people standing , wedding a outdoor

Na obrázku může být: Šárka Valentová Plocková and Stanislav Plocek, people standing , wedding a indoor
Do konce života budou vzpomínat, že měli svatbu za časů korony

Na obrázku může být: one or more people , wedding , sky , tree , house , plant , grass , outdoor a nature
S dačickým zámkem

Na obrázku může být: Stanislav Plocek and Šárka Valentová Plocková, wedding , sky , cloud , tree a outdoor

Na obrázku může být: 3 people, including Šárka Valentová Plocková and Stanislav Plocek , people standing , wedding , suit a outdoor

Na obrázku může být: one or more people a outdoor
Já, mamka a Hanča :) mamka je moje asistentka při focení, ladí detaily, aby bylo vše bez chybičky a Hanča je náš řidič :) máme to rozdělené, jsme sehraný tým

Na obrázku může být: Šárka Valentová Plocková and Stanislav Plocek, people standing a wedding

Na obrázku může být: 2 people, including Stanislav Plocek , wedding , tree , outdoor a nature

Na obrázku může být: 1 person, standing , wedding , tree , outdoor a nature
Jsou šťastní :)

Na obrázku může být: Šárka Valentová Plocková and Stanislav Plocek, people standing , tree , outdoor a nature

Doufám, že se Vám fotky líbily. Budu ráda za Váš názor. Hezký zbytek prvního letního dne přeji :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky