Barevný podzim

 Ahojte, omlouvám se, že jsem dlouho nenapsala, ale život v karanténě je monotónní. Samá online výuka :D. Oprášila jsem klavír, na který jsem od druháku moc nehrála, nebo hrála, ale furt dokola oblíbenou Vltavu :D, kterou jsem hrála i na maturitě. Teď máme předmět hra na klavír, tak od profesora dostávám stále nové skladby, takže zase pravidelně trénuji :).

Jsem ráda, že už na klavír umím a nemusím se učit od začátku. Měla jsem výbornou paní učitelku v ZUŠce, moc mě to bavilo. Doteď jsme v kontaktu, když něco nevím, zeptám se a ona mi poradí :). Profesor říkal, že herně jsem už ve třetím semestru ze čtyř, což mi udělalo radost. Také kreslím. Nikdy jsem neuměla hezky kreslit/malovat. Naštěstí máme výborného profesora, který chápe, že ne každý je da Vinci. Natáčí nám názorná inspirativní videa a zadává na každý týden úkol. V prvním semestru malujeme pouze uhlem. Už jsem malovala krabici, židli (to mi pomohla ségra, umí kreslit o hodně líp, než já :D) a vázy. O víkendu budu kreslit boty, docela se bojím, ale vybrala jsem si holínky, tak snad to půjde :D. Budu ráda za jakékoliv připomínky a rady :).

1. výtvor - krabice

2. výtvor - židle

3. výtvor - vázy


Nechci být celou dobu zavřená doma, to bych se zbláznila, proto chodím na koně (potřebují vyjezdit, i když je pandemie) a na procházky do přírody. Nabíjí mě to pozitivní energií :). Přikládám pár fotek, snad Vám zlepší náladu v těchto pochmurných dnech








Mějte se krásně a hlavně buďte zdraví!


Komentáře

  1. Je prima, že stále ještě existují učitelé, jako je ten tvůj na výtvarku, to pak i to učení člověka baví :).
    Krásně podzimní obrázky! :)
    Přeji ti, ať ti to ve škole, byť virtuální, dobře šlape !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :) bála jsem se toho, jestli nebude problém, že neumím kreslit, ale opak je pravdou.
      Moc děkuji :)!! Vážím si Tvé podpory <3
      Leník

      Vymazat
  2. To jsi šikovná, že hraješ na klavír a tak tě to baví :) Tvoje obrázky se mi moc líbí. Také jsem kdysi chodila na ZUŠ, ale do výtvarky, bylo to fajn :) A moc se mi líbí ta druhá fotka těch listů, také teď chodím ráda na procházky se psem, alespoň přírodu nám nezakázali :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi 2 roky jsem také chodila do výtvarky, ale moc mě to nebavilo/nešlo mi to :D.
      Přesně, aspoň, že tu přírodu nám nechali. :)
      Leník

      Vymazat
  3. Fotky jsou krásné! A výtvory povedené, mě to přijde hodně hezké :) Jsi dobrá, že ještě takhle hraješ na klavír, já jsem vychodila ZUŠku a stejně teď zahraju prd :D Musím začít více cvičit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)! Určitě zase začni hrát, je to skvělý relax :)
      Leník

      Vymazat
  4. Pěkné výtvory i fotky. :) Podzim moc rád nemám, přijde mi dost depresivní, ale ty barvy v přírodě se mi moc líbí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky :)! Ano, je takový pochmurný, ale ty barvy to 100x zlepší :)
      Leník

      Vymazat
  5. Držím palce s kreslením! Náhodou mě se obrázky líbí. Fotky v přírodě taky miluju a chápu, že se nedá sedět jen u počítače a nebo být doma. Ještě že máme psa a někam taky vypadneme.., Jinak děláme online a na obchod chodíme odesílat pouze balíky, takže taky nic moc. Ale dělat se musí furt, jinak by zkrachovali všichni.. Je to těžká doba tak se držme <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)! Další úkol je hodně náročný, tak jsem zvědavá, jak ho zvládnu :/. Přesně jak říkáš, doba je náročná, ale musíme se s tím vším nějak poprat. Bude lépe :)
      Leník

      Vymazat
  6. Ach jo... ty jsi tak talentovaná :-D Krásně kreslíš, krásně fotíš... ty fotky jsou fakt krásné. Miluji podzim :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach Janičko, moc děkuji za nádherný komentář <3! Ale nejsem vůbec talentovaná. Malovat jsem neuměla a myslím, že doteď neumím, i když se to zlepšilo. Další úkol máme textilii/plátno, to bude oříšek, bojím se, že to nedám :/. Moc děkuji za pochvaly, ale nezasloužím si je, ještě se budu červenat :D <3!
      Leník

      Vymazat
  7. Ahoj, děkuji za hezký komentář! Maturita proběhla v září, nijaká zvláštní opatření neprobíhala, jen u vchodu klasicky návleky a dezinfekce, no a ve třídě jsem seděla bez roušky :) Bohužel jsem tu poslední zkoušku ani napodruhé neudělala, mám ještě jeden termín, tak se rozhodnu, jestli na něj půjdu. Pracuju teď v takové malé výrobně sýrů, naštěstí ji zatím kvůli covidu nezavřeli :) Měj se hezky ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš vůbec zač :) moc děkuji za odpověď. To mě mrzí :(, to byla čeština? Kdybys chtěla s něčím pomoct, stačí napsat :). Snad se ti v práci líbí. Také se měj moc hezky a hlavně buď zdravá! :)
      Leník

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Hrozně moc děkuji <3, ale kreslit moc neumím. Teď máje za úkol textilii, to dopadne :/ bojím se toho.
      Leník

      Vymazat
  9. Podzim je tak nádherně fotogenický...:)
    Máš moc hezky tu karanténu naplněnou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Moc ráda na podzim a na jaře fotím, jsou to nejlepší období na focení :) zasněžená krajina je taky úžasná, ale barevné listí nebo rozkvetlé stromy jsou nej :)
      Snažím se, i když taky hodně spím, což bych asi neměla, no :D...
      Leník

      Vymazat
  10. Já nejsem žádná kreslířka, mám kreslení jako koníčka a stále se v toms nažím zdokonalit - asi jako ty. Ale naučila jsem se jednu věc: že někdy je fajn přitlačit a kontrast udělat fakt kontrastní. Všechny ty věci jako perspektivu atd. tě urečitě lépe naučí ve škole, ale ten osobitý přístup třeba ke stínování, to člověk musí sbírat s postupem času a zkušenostmi. Věřím, že to půjde. :)
    Fotky josu úplně úžasné. Příroda je teď to jediné, co mě nabíjí energií. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za radu :). Zkusím ;)
      Děkuji moc :)! Přesně, příroda je teď nádherně barevná, i když poslední dny jsou deštivé :/
      Leník

      Vymazat
  11. Taky bych moc chtěla umět na klavír, ale doma jsme nikdy žádný neměli, tak jsem se učila jen pár základů na kytaru, ale už jsem nehrála věky :).
    Musím říct, že i když tvrdíš, že neumíš kreslit, tak to není pravda! Jsou to moc pěkné obrázky. Právě kreslení do prostoru mi dělalo vždycky velký problém :D. Teď, když je karanténa, se sem tam věnuju amaterskému kreslení podle předloh na Pinterestu, ale jedná se o takové víc než jednoduché obrázky :D.
    S těmi procházkami to vidím stejně, a tak chodím každý den minimálně na jednu :). Pěkné fotky!

    https://myslenkova-realita.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My máme klavír po mamce a jejím bráchovi, oba také hráli na klavír. Taťka chtěl, abychom uměly na kytaru, abychom mohly hrát u ohně, protože klavír si tam nevezmeme :D, ale to nakonec nevyšlo, no. Ale jsem ráda, že umím na klavír, protože mi to teď ve škole hodně pomohlo, protože každá na něj musíme umět hrát.
      Včera jsem měla kreslit ubrus a vůbec mi to nešlo, musela jsem poprosit ségru, která umí kreslit, ještě že ji mám <3 :)
      Moc děkuji :) čerstvý vzduch je skvělá terapie, ještě, že nám přírodu nezakázali
      Leník

      Vymazat
  12. parada :) moc sikovna jsi :) ja a malovani katastrofa :(
    taky uz bkaznim z toho jak je vse zavrené :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)! V neděli jsem měla kreslit ubrus a vůbec mi to nešlo, musela jsem poprosit ségru, která umí kreslit, ještě že ji mám <3 :)
      Snad se to brzy všechno zlepší, ale profesoři říkají, že do konce semestru se určitě neuvidíme :/...
      Leník

      Vymazat
  13. Parádní obrázky a super fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Povedené obrázky! S uhlem jsem se nikdy moc nekamarádila, vždycky jsem ho měla všude okolo krom papíru - především na mně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, já kreslím v garáži, protože je z něj strašný nepořádek :D také mám od něho špinavé rukávy :D
      Leník

      Vymazat
    2. Fotky nádherné. Miluju barvy podzimu :)

      Vymazat
    3. Děkuji moc :) souhlasím s tebou!
      Leník

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky