Kája, Ťapka, Jurášek

 Ahojte, bohužel to, co jsem si myslela se stalo skutečností. Od pondělí máme distanční výuku. Je to něco jiného než ve škole, ale je fajn, že máme možnost učit se aspoň tímto způsobem. Uvidíme, kdy vůbec znovu nastoupíme. Ale nechci, aby byl tento článek pesimistický, naopak, chci, aby byl veselý, něco na odlehčení v této složité době, proto přikládám fotky našeho králíka Káji a strejdy pejska Ťapky a fotku Juráška, který v neděli krásně odpočíval 😇💗 Doufám, že Vám fotky udělají radost :). Přeji hlavně pevné zdraví!


Miluju ty její uši 😍


Úsměv prosím :))


Nebojte, jsou to kamarádi, nic si neudělají, dáváme pozor :)


Pusinka 😘

Miminko :)))



Komentáře

  1. To zvládneš, stávají se horší věci. Doma mám už všechny tři chlapy, jen já chodím do práce :D. Celý den v roušce a každodenní vaření je otrava, ale dá se to. To dáme, musíme! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotečky a posílám spousty sil.., Je to nejspíše náročné, protože jsem se kus první etapy učila se sestrou a snažila se tím pomoct mamce, ale měli toho tolik, že už jsem to ani já nezvládala :D Takže klobouk dolů a užívej klidu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) také ti posílám spoustu sil, určitě je teď v těhotenství potřebuješ :)
      To jsi hodná, že jsi takhle pomáhala :) v kolikáté je sestra třídě?
      Leník

      Vymazat
    2. Momentálně v 7. Byla v 6 :)

      Vymazat
    3. Tak to jo :), to už je docela těžké.
      Leník

      Vymazat
  3. To jsou všechno slaďouši :P :) Já hlavně doufám, abychom mohli jet k prarodičů na Vánoce, vždycky jsme na Štědrý den u nich. Snad se to do té doby aspoň trochu zlepší... musíme být optimisté...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že to už bude dobré, babička s dědou jsou také vždy u nás na Štědrý den.
      Leník

      Vymazat
  4. Ťapka je miláček, to jsou úžasně roztomilé fotky ♥♥

    OdpovědětVymazat
  5. Panejo, to je zvířátek! :-D Já si teď tak moc přeji kotě, ale přítel ne-e, tak mám smůlu. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba jednou povolí :) náš je jen králík, pejsek je strejdy a koníka mám přiděleného
      Leník

      Vymazat
  6. jako u nas malá zoo xD je videt že se kamoší psík je boží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, jsou to kamarádi. Karel (králík) je větší než Ťapka :D. Akorát náš je jen králík, pejsek je strejdy a koníka mám přiděleného
      Leník

      Vymazat
  7. To jsou opravdu úžasné veselé fotky a v dnešní pesimistické době by takových článků mohlo být klidně víc. :D Se školou mě to mrzí, ale jak říkáš - aspoň něco. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, že fotky udělaly radost :). Bohužel teď nemám moc o čem psát, karanténa je monotónní a nic moc se neděje :/.
      Leník

      Vymazat
  8. To jsou bobánci :) super fotky!

    OdpovědětVymazat
  9. No ty máš doma zlatíčka! Všechny bych je brala. Já mám akorát cincilky momentálně ale snad bude brzo i pejsek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, činčily jsou super chlupaťoučké :) králík je náš, pejsek strejdy :) jakého pejska by sis přála? :)
      Leník

      Vymazat
    2. Ale i když je strejdY, určitě ho bereš jako svého :-) nebo já bych ho tak brala... Nějakého přišla z útulku ten to potřebuje nejvíc :-)

      Vymazat
    3. Ano, přesně jak říkáš, je to můj ňuňáček a mám ho moc ráda, jako by byl můj :) <3
      To je skvělé, uděláš dobrý skutek <3 jsi moc hodná :)
      Leník

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky