8. narozeniny blogu

 Ahojky, zdravím Vás u narozeninového článku 🎂! Dnes můj blog slaví 8. narozeniny 🎉! Letí to jako voda. Přesně si pamatuji svůj první uvítací článek :D.

Ranč U Breyerů je můj první blog. Založila jsem ho na doméně blog.cz, který bohužel v létě, po vleklých problémech, zkolaboval. Sice jsem konec čekala, výpadky byly opravdu velké, stejně mě překvapil. Upřímně jsem se přesunu bála. Nejsem technický typ, takže jsem nevěděla, jak budu vše zvládat. Naštěstí za pomoci kamarádek a internetu se vše vyřešilo. Doladila jsem detaily a blogovala dál. Vůbec mě nenapadlo, že bych se psaním skončila. Je to můj koníček, neodmyslitelně ke mně patří. Myslím, že díky blogu jsem se naučila lépe vyjadřovat, rychleji psát na počítači, lépe fotit a hlavně, poznala spoustu skvělých kamarádů :). 

Na začátku byl blog o modelech koní. Fotila jsem je, pořádala soutěže, výstavy, bleskovky apod. Nyní je blog mým deníčkem, kam zapisuji své výlety, novinky, přikládám fotky... 

Za 8 let jsem poznala spoustu blogů. Hodně jich bohužel skončilo, ale přišly nové. Mám pár oblíbených blogů, kam pravidelně chodím a pokaždé se těším na nový článek :). Jsem moc ráda, jaká jsme komunita. Myslím, že komunita na blozích je lepší než někde na FB, YTB apod. Jsme přátelštější, milejší, taková rodina :). Moc si vážím každého čtenáře a komentáře, který tu zanecháte. Vždy mě to zahřeje u srdíčka :). Chtěla bych Vám moc poděkovat za Vaše návštěvy a čtení mých příspěvků, moc si toho vážím! :) Prožili jsme toho spoustu - první tenisové zápasy, tábory, Skotsko, přijímačky na střední, autoškola, maturita, přijímačky na vejšku a spoustu dalšího. Věřím, že toho ještě spoustu zažijeme :) Přeji Vám v téhle neklidné době hlavně hodně zdraví, to je teď nejdůležitější. 

Mám Vás ráda 💘!

Leník

zdroj






Komentáře

  1. 8. narozeniny, tak to je krásné :) Já píšu asi ještě déle, ale první uvítací článek si teda nepamatuju :D Taky jsem ráda za tuto komunitu :) Mrzí mě, že blog skončil a nechtělo se mi stěhovat na blogspot a byl to boj se vzhledem atd. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, úplně s tebou souhlasím, taky jsem se toho dost bála, jak to nakonec bude vypadat :D, ale už jsem si zvykla a jsem tu spokojená :)
      Leník

      Vymazat
  2. také mě přesun děsil a mrzelo mě, že se mi nepřesunuly články :/ ale teď už je to tak nějak pryč :)

    přeji všechno nejlepší a spoustu dalších let na blogu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Srdci blogu (blog.blog.cz) jsem našla návod na přesun všech článků, takže je tu mám, i když ne všechny mají i fotky. Škoda, že se ti to nepovedlo :(
      Moc děkuji! <3
      Leník

      Vymazat
  3. Velikou gratulaci tvému blogu posílám a přeji, aby vám to spolu klapalo spoustu dalších let! :)
    Jsi moc prima a já jsem ráda, že se známe :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Jani <3! Také jsem moc ráda, že Tě mám :-*
      Leník

      Vymazat
  4. Wau, osem rokov je už pekné číslo. Gratulujem k takémuto krásnemu výročiu. Nech sa ti ešte dlho dobre píše, nech ťa neopúšťa kreativita a hlavne nech ťa to baví ♥
    Napísala si to moc pekne. Mám pocit, že blogová komunita je milšia a silnejšia.

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za hezký komentář :)! Úplně s tebou souhlasím, je tu takové rodinné, pohodové :)
      Leník

      Vymazat
  5. Panejo! To je úžasný a moc gratuluji! Však já už zažila tento tvůj článek snad už po třetí. Po druhý rozhodně! Ten čas tak letí! Máš tady plno krásných vzpomínek a je to úžasný. Tak na další léta! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za krásný komentář, Jani <3! Je úžasné, že už se sledujeme takovou dobu :)
      Leník

      Vymazat
  6. Přeji blogu krásné osmé narozeniny! Je fajn, že jsme se nakonec všichni zvládli přestěhovat na blogspot a celkem si tu zvykli. Měla jsem z toho docela strach, ale musím říci, že se mi tu moc líbí. Blogová komunita je opravdu jaksi stmelenější a lepší, já osobně bychse třeba na YouTube nepřesunula :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Eliss :)! Také jsem tu spokojená, už bych neměnila :). Přesně, na YTB jsou samí hajteři. Nikdy mě nenapadlo točit videa, neumím je ani stříhat :D.
      Leník

      Vymazat
  7. Teda, 8 let, to už je něco! Gratuluji a přeji mnoho dalších upsaných let!
    Také souhlasím, že tato naše blogerská komunita je pro mě nejlepší, jinde vlastně ani nejsem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)! Jsem ráda, že nejsem jediná, kdo to tak vnímá :)
      Leník

      Vymazat
  8. Gratuluji! Vydržela jsi opravdu dlouho! Můj rekord byl na jednom blogu asi 4 roky, pak jsem se prostě msela přesunout na nový blog, protože jsem si najednou přišla jiná a blog už neodpovídal mojí osobě. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) jo, je to docela dlouhá doba :D když se podívám na první články, tak to byla jedna velká katastrofa (ne, že by to teď bylo lepší :D), ale říkám si, že každý někdy začínal :)
      Leník

      Vymazat
  9. Gratuluji k výročí, věřím, že na "10" to hravě dotáhneš. :)

    A já už ani raději neslibuju rozjezd mého nového blogu... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! :)
      Ach jo, to mě mrzí :(. Tvé články mě vždycky bavily...
      Leník

      Vymazat
  10. Jsem moc ráda, že tvůj blog pokračuje, vím, že jsem ho objevila de facto pár měsíců před koncem blog.cz. A je strašna ěkoda, že takto ze dne na den človkě ztratil spoustu lidí, jejíž tvorbu pravidelně četl. Ale jak říkáš - ti, co rádi píšou, pšíou dál. Jen je třeba je na bezmezném internetovém poli dohledat.
    Osm let je opravdu dlouho a gratuluji ti, že píšeš už takovou dobu! už jenom to je důkazem, že tě psaní opravdu baví a doufám, že tomu bude tak i nadále!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuji za krásný komentář :)! Přesně jak říkáš, škoda, že někdo přestal psát, ale jak říkáš, kdo chce, cestu si najde :)
      Leník

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky