Velikonoční pondělí

 Ahojky, zdravím Vás u dnešního článku. Jak jste si užili Velikonoce? U některých jsem viděla výzdoby. Máte je moc hezké :). S přítelem jsme pekli mazance, nakoupili květiny, barvili vajíčka... Udělali jsme si to v bytě hezké. Škoda, že nikdo nemohl přijít :/. 

Řekli jsme si, že Velikonoční pondělí bude odpočinkové. Nebudeme se za ničím honit, nebudeme řešit práci, ani školu, prostě si zalenošíme u televize (na nové sedačce :)). No, úplně se mi to nepodařilo, protože chvíli jsem věci do školy dělala, ale opravdu jen chvilku :D. Resty doháním dnes. Zhlédli jsme dvě pohádky a večer Kolju. Koukali jste se? Takhle už jsem si dlouho nezalenošila :D nejsem na to zvyklá, pořád potřebuji něco dělat :D ale je důležité chvíli vypnout a relaxovat. Jinak se z toho člověk zblázní. 

Sváteční den jsme měli se vším všudy - nechyběl ani prostřený stůl. Měli jsme toho mraky. Myslím, že do konce týdne nemusíme vařit :D. 

Co jste dělali včera Vy? Lenošili jste, nebo jste byli aktivní? :)

Na závěr přikládám fotku nového gauče, velikonočního zátiší a plného stolu :D. Teď se jde zase makat a sportovat, ať to vyběháme :D








Děkuji za přečtení. Mějte se krásně :)!


Komentáře

  1. Zdravíčko 😇
    Nádherné jste to měli. My toho tolik neměli. ☺️ Beránka a zajíčka přivezl přítel z práce. Jinak by jsme lenošili i byli akční. Ráno mě v pondělí přítel vyšlehal, já mu dala dobroty a pak jsme jeli na návštěvu za jeho mamkou,kde jsme lenošili. 😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přítel mě vyšlehal v posteli a pak na mě ještě nalil vodu :D. Říkala jsem, že voda je přece až po 12 a lejou holky, ale na Moravě prý s vodou chodí i kluci :D tak mě překvapil :D pyžamo schlo až do večera :D
      Leník

      Vymazat
    2. Já teda teď lenoším pořád, asi i protože se blíží porod a už je všechno takové nějaké těžké 😁

      Vymazat
    3. Tak to se ti vůbec nedivím :D To máš na lenošení právo :) Kdy máš termín? :)
      Leník

      Vymazat
  2. Jéé, to jste měli super :) Jen škoda, že nikdo nemohl přijet no, to je na nic :( Včera přijel brácha na kole, u řeky nenašel vrbu, tak otrhal nějaký keř a udělal takovou mini pomlázku :D Šli jsme spolu s pejskem na procházku, tak to bylo takové fajn :) Museli jsme toho využít, než začalo zase sněžit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super :D k nám chodili příbuzní s jalovcem :D. Přítel v neděli na výletě otrhal vrbu, takže pomlázka byla :D.
      Jo, to je opravdu aprílové počasí :D kdy to přestane a bude zase hezky, jako minulý týden? Snad už brzy :)
      Leník

      Vymazat
  3. Jee no vy jste si to s přítelem udělali opravdu moc hezký! A tak to má být.. gauč je moc krásný, tak jste si ho pořádně alespoň užili :) A teda takových dobrot! U náš to vypadalo dost podobně podle mě jsem zase přibrala, tak 10 kilo :D :D
    Ale Velikonoce jsme měli dost podobné. :) V pondělí jsme jenom jedli, koukali na filmy a váleli se ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky :)! Taky se bojím, že jsem strašně moc přibrala :D ještě, že tady nemáme váhu :D
      Leník

      Vymazat
  4. Měli jste to moc hezky přichystané :) Někdy je potřeba vypnout a užít si volný den po svém, nic neděláním :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :). Naprosto s tebou souhlasím ;)
      Leník

      Vymazat
  5. Gauč je krásny! Uh a to jedlo, hneď by som si dala. Vyzerá to všetko skvelo aj výzdoba sa vám super podarila. Ja mám pocit, že tento rok sme trochu preskočili sviatky, ale úprimne mi to vôbec nevadí. V pondelok ráno som sa konečne prvýkrát zobudila do pohodového dňa bez vody, kupačov a korbáčov. Toto si prosím už navždy. :D

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky :). Tak to jsi měla dobrý, že ses výprasku vyhnula :D
      Leník

      Vymazat
  6. Velikonoční pondělí pro mě znamenalo den volna, který jsem prakticky prospala a prolenošila, někdy ty síly nabrat musím 😀.
    Ten stůl s dobrotami se mi moc zamlouvá! 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, že sis odpočinula. Zasloužila sis to <3
      Leník

      Vymazat
  7. Gauč je top! A jinak pro mě Velikonoce nic moc neznamenají a poslední 2 roky je už ani neslavím. Takže pro mě to byl jen prodloužený víkend, kdy jsem doháněla resty do školy a práce a dopřála si hodně spánku :) Každopádně tobě se výzdoba povedla :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :). Určitě to je příjemný prodloužený víkend. Člověk může dohnat, co zanedbal :)
      Leník

      Vymazat
  8. ty mazance vypadají skvěle, chtěla jsem ho letos zkusit, ale nakonec jsem dělala věnečky :) a krásně jste si to vyzdobili :)

    naše pondělí bylo také takové lenošení :) byli jsme s pejskem venku, vyhřívali se na sluníčku :) taková rodinná pohoda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :). Jéé, věnečky! Určitě byly moc dobré :)
      Je potřeba si někdy odpočinout od každodenního stresu :)
      Leník

      Vymazat
  9. Pěkné fotky, to jsi měla super dny. :) Já se docela nudila, neděli a pondělí jsem byla sama a v podstatě jsem byla jen doma. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :). To je škoda, že jsi byla sama :(
      Leník

      Vymazat
  10. Ty jo, to jste si hodovali! Nádherná vajíčka! My jsme bourali stodolu, svátek nesvátek. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme :)! Chudáku, to sis neodpočinula :/
      Leník

      Vymazat
  11. Úžasná výzdoba! Já jsem domů také udělala menší výzdobu, a jinak klasika u televize, koukání na pohádky a pojídání dobrot :) Také jsme byli sami s přítelem, koledníci žádní nechodili

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :). Určitě jsi to měla také hezké :). Je potřeba si někdy odpočinout ;)
      Leník

      Vymazat
  12. Krásná výzdoba, jídlo vypadá fakt lákavě. :)

    V posledních letech už Velikonoce neslavíme, letos to vyšlo na okresní uzávěru, přítelkyni jsem měl u sebe, ale nevyprášil jsem ji kožíšek. :)

    S přítelkyní jsem od loňského léta (8. 8. :)) a společné bydlení začínáme vážně řešit až letos, snad to do léta vyjde. Vidím, že tys to vzala mnohem větším hopem. :-) :-D Tak hlavně ať se vám spolu daří. ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Díky moc :). My jsme spolu taky od loňského léta, akorát jsem to nikde nepsala. Bydlení jsme začali řešit po Novém roce, takže i tak brzy :D
    Leník

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky