Terčino údolí

 Ahojky, vítám Vás u nového článku. Dnes Vám ukážu pár fotek z výletu do Nových Hradů, které jsme navštívili na Velikonoční neděli.

V létě jsem navštívila Nové Hrady v Pardubickém kraji, teď v Jihočeském :). Výlet byl spontánní, krásné počasí se musí využít. 

Okruh vedl Terčiným údolím. Na trase najdete Tereziiny Lázničky, kde se nachází bufet, zříceninu Modrého domku a umělě vytvořený Stropnický vodopád. Pak jsme se vydali k tvrzi Cuknštejn. Byla to krásná procházka! Vřele doporučuji :). Znáte Terčino údolí? Byli jste tam někdy? Na závěr přikládám fotky :)

Bílé lavičky a lávky se mi moc líbí, přijde mi to vznešené :)


Tereziiny Lázničky


Zřícenina Modrého domku

Stropnický vodopád

Tvrz Cuknštejn



Cestou zpět


Snad se Vám fotky líbily :). Užívejte jara!

Komentáře

  1. Jee no tam to vypadá krásně a ještě, když jste měli takto hezky počasí to je jedna radost, když se to takto sejde. ♥ Ten vodopád nemá chybu to já ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tam úžasné :) s kombinací hezkého počasí je to jako v pohádce <3
      Leník

      Vymazat
  2. Je fakt, že název Cuknštejn jsem už někde slyšela, ale určitě jsem tam nebyla. Místo je to krásné, moc se mi líbí ten vodopád, krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, já ten název slyšela poprvé :D připadá mi strašně zajímavý a docela těžko vyslovitelný (to K a N :D). Moc děkuji :)
      Leník

      Vymazat
  3. Ten vodopád je krásný! Moc hezké fotky :) Fajn, že vám vyšlo počasí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je nádherný :) moc děkuji <3 počasí bylo skvělé, byli jsme za něj rádi :)
      Leník

      Vymazat
  4. nádhera super fotky ♥ parádní typy na výlet

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky :)
    Myslím, že Cuknštejn jsem neviděla, ale jinak jsme s přítelem byly v Terčině údolí před dvěma roky... přála jsem si vidět vodopády a to jsem nevěděla, že nějaký takový je poblíž :D Přítel mě tam vzal :)
    V průběhu několika roků zjišťuji, že v okolí Českých Budějovic je plno krásných míst... myšleno i několik kilometrů dále :) Měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, no vidíš, to se tam musím podívat ještě jednou :) je to nádhera. Naprosto s tebou souhlasím, okolo jsou krásné skvosty <3 Také se měj hezky :)
      Leník

      Vymazat
  6. What a beautiful place! Hope you had a wonderful time!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to tam krásně :) Divím se, že jsem tam ještě nebyla, když z jižních Čech pocházím :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tam nádherné, určitě se tam zajeď podívat :)
      Leník

      Vymazat
  8. V Terčině údolí jsem nebyla, fotky jsou moc hezké :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) je to tam moc pěkné, určitě doporučuji ;)
      Leník

      Vymazat
  9. vůbec neznám, ale vypadá to na skvělou procházku :) a vyšlo vám hezký počasí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to krásné :) počasí vyšlo pěkně :)
      Leník

      Vymazat
  10. Krásné fotky! :-)

    Jižní Čechy nemám vůbec probádané, v ČB jsem byl dvakrát, nebyl jsem na Šumavě, v Třeboni atd. atd. atd. Mám co dohánět. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jee, v Nových Hradech jsme byli loni na podzim. Měli jsme namířeno na vodopád, ale nějakým záhadným způsobem se nám povedlo se ztratit :D Ale to vůbec nevadí, Terčino údolí je nádherný. Doporučuju lázně :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, je to tam krásné :) určitě se tam ještě někdy vydáte a vodopád najdete :)

      Vymazat
  12. I like your photos that are awesome I am aslo a photographer and I know what are the difficulty in shooting of photo and editing that's why I used Camtasia coupon which crack the photo editing feature at discounted price.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky