Jaro v parku

 Ahojky, jak jsem psala minule, dnešní článek bude také plný fotek. Vezmu Vás do našeho zámeckého parku :-)

Spoustu sasanek




Zapadající slunce



Dačický zámek. Je modrý, nebo zelený? Každý má jiný názor, jaký máte Vy? :)




Krmítko alá zámek :)


Nyní fotky nádherného keře na náměstí :-)






Na konec přikládám koláž fotek s desetiletým rozdílem. 2011 & 2021 👧👩💖🐐🐑


Napadla mě otázka. Jak jste přišli na název svého blogu, popř. přezdívku (pokud nemáte stejnou, jako jméno)? Na začátku byl tento blog hlavně o modelech, Breyer je jedna ze značek modelů (nejen) koní. Byl to takový můj ranč. Sice blog už o modelech není, ale název mám zažitý, proto jsem ho po přestupu na blogspot neměnila. Proto Ranč U Breyerů. Přezdívka Leník je díky mému jménu Lenka. Doma mi tak občas říkali. Ségra měla také blog, měla přezdívku Haník (jmenuje se Hana). Jak jste na své názvy přišli Vy :)? Těším se na Vaše komentáře. Přeji hezké jaro :)!

Komentáře

  1. ty fotky jsou skvělé :) z dálky bych řekla, že zámek je zelený, ale když tak koukám na ty fotky zblízka, tak spíše modrý :D

    název mám dle svého křestního jména a příběhy proto, že jsem dříve psala povídky :) teď už tolik nepíšu, ale mám to stejně jako ty :) už ten název mám zažitý a patří ke mně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za pochvalu fotek a tvůj příběh s blogem :)
      Leník

      Vymazat
  2. Krásné fotky, hotové sasankové pole! Zámek má jednoznačně barvu modrozelenou 😀.

    Název pro blog jsem nevymýšlela dlouho, všechno, o čem píšu, je z mé hlavy, proto Moje mozkovna 😀. A Janinka proto, že mi tak všichni říkají 😊.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezky jsi z toho vybruslila, Jani :D modrozelenou neberu :D :P
      Díky moc za pochvalu a sdílení tvého blogového příběhu :)
      Leník

      Vymazat
    2. No jo, bruslení mi jde 😀.

      Vymazat
  3. Ty keře na náměstí jsou úžasné, nádherné jarní fotky :) V zámku vidím spíše zelenou barvu, ale je to zajímavý barevný klam :D Název blogu mě napadl kdysi jen tak náhodou, ani nevím, proč mi zrovna ta čtyři písmenka vytanula v mysli :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky :) tak to máš zajímavý blogový příběh :D
      Leník

      Vymazat
  4. Krásné fotky! Ty sasanky i ty květy.. ach! A zámek bych řekla modrý :D
    Už ani nevím, jak jsem vymyslela svoji blogovou přezdívku... na mém úplně prvním blogu to bylo Terkina, podle gorily v Tarzanovi, která byla Terk a já jsem přidala -ina :D Pak Rezzy je taky odvozené víceméně z mého jména (Tereza). Někde jsem četla, že Terezám se říká třeba i Rézi, tak jsem si to trochu upravila :D To byl blog o hubnutí a takový deníček. A od té doby jsem už přezdívku neměnila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky za pochvalu a sdílení tvého blogového příběhu :)
      Leník

      Vymazat
  5. To je nádhera jak to tam krásně kvete, u nás ještě pořádně nic. Jinak na přezdívku... můj blog ani přezdívkou není, ty mám jiné. Spíše jsem hledala něco co vystihne moji tvorbu a vzhledem k tomu, že jsem Katka, píšu blog vícejazyčně a navíc mám velký tématický rozsah článků, tak tomu odpovídá something :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)! Určitě i u vás brzy začne ;). Moc obdivuji tvé články, které jsou psány třemi jazyky. Jsi opravdu dobrá! Jazyky jsou tvůj koníček :)? Moc díky za sdílení tvého blogového příběhu :)
      Leník

      Vymazat
  6. To jsou moc hezké fotky, všechny. A tedy, máte tam moc krásné okolí. Jaro tam musí být krásné, i podle fotek to tak vypadá. :)
    Zámeček mi přijde modro-zelený, zdá se mi, že dle světla, které na něj dopadá. Nemohu se sama rozhodnout, která barva v tom je více. Asi to bude zase nějaký odstín i se jménem, kdybychom hledaly, a nebo taky ne, paleta barev je veliká, což se mi líbí. Nicméně pryč od rozboru barvičky zámku. :D :)
    Já na své všechny jména blogů, které jsem kdy měla, přišla přemýšlením o čem tedy jsou a dle toho, že je chci pojmenovat a u takového toho klasického i částečně deníčkovského, lifestyle, cestování apod. jsem k tomu nějak kombinovala mé jméno. Přezdívku tvořím vždy ze jména, tak jak se mi mé oslovení líbí nejvíce, tedy anglicky "Kate", a mírně jakoby keště zdrobněle, tedy "Katie" :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky za krásný komentář a pochvalu :). Přesně, paleta barev je obrovská, určitě by se tam pojmenování pro tuhle konkrétní barvu našlo :D. Děkuji za sdílení tvého blogového příběhu :)
      Leník

      Vymazat
  7. Jar je moje obľúbené ročné obdobie a veľmi sa teším, že už je vonku konečne pekné počasie a teplo 😍 Nádherné fotky!

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: Myšlenky hodné šíření — TED Talks

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :). Souhlasím s tebou, je to úžasné období <3 Svět je hned veselejší :)
      Leník

      Vymazat
  8. To je nádhera! Jaro je mé nejoblíbenější roční období a nemohu se vynadívat, jak vždy vše kvete. :))

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotky :)

    Část názvu blogu tvoří moje jméno a another znamená další - z toho vznikl název Another Dominika, další Dominika, co píše blog ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu a sdílení blogového příběhu :)
      Leník

      Vymazat
  10. Opravdu se kochám krásnými fotkami. Dačice jsou od nás celkem daleko a ten zámek - ono strašně záleží na fotce - na těch tvých vypadá jasně modře, na jiných fotkách, co jsem si dohledávala je spíš zelený....takže těžko říct.
    Tvořilka vznikla tak nějak sama....hodně jsem přemýšlela, jestli vystupovat pod křestním jménem Klára nebo to nechat jen u písmenka K....pak jsem ale pojala nápad, že ve své blogové "kariéře" přece jen budu pokračovat a budu hlavně sdílet tvořivé věci, aby mě to nakoplo tvořit dál a pravidelně. A tak vznikla Tvořilka a zdroj-inpirace. Tak uvidíme, jak dlouho mi tento blog vydrží. poslední nemam-cas totiž dopadl velmi smutně - opravdu jsem na něj měl míň a míň času a hlavně důvodů, proč psát.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu a sdílení tvého blogového příběhu. Koukám na tvé výrobky, jsi moc šikovná :)
      Leník

      Vymazat
  11. Tak to je nádhera! Jak všechno kvete :) Za mě je zámek tyrkysový. A je to :D

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
  12. Zámek je světle modrý. 😎

    Jinak krásné fotky jako vždy. 😍

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky