Jaro v ČB

 Ahojky, omlouvám se, zase otravuji s jarními fotkami :D. Snad Vám to nevadí. Tohle roční období mě fascinuje, všechno kvete, ptáci zpívají, svět je hned veselejší :). Následující fotky jsou z Českých Budějovic. Po sezení u online výuky jsem šla jedno krásné odpoledne na procházku okolo Malše, nezapomněla jsem si vzít foťák. Výsledky najdete níže :), snad se budou líbit. 


Velký jez

Se včelkou :) 🐝


Spodní větve mi připomínají vějíř :)







Nádherně rozkvetlá louka 







🌸🌺💗

Jelikož se blíží zkoušky - učím se. Na čerstvém vzduchu to jde hned lépe :)

Na státní svátek (8.5.) jsme se vydali na pochoďák po Šumavě. Počasí vyšlo nádherně 😍🌞


První letošní ohýnek 🔥 - pohoda 😎

Dokonce i tank jsme potkali na oslavu osvobození


Samé blatouchy :-)




Tady jsme obědvali. Krásné místo, nikde nikdo. Asi 2 hodiny jsme nikoho nepotkali!

Doufám, že se Vám fotky líbily :-). Děkuji moc za všechny komentáře, které mi píšete. Moc si jich vážím! Nyní je zkouškové období, tak mi prosím držte palce, ať ten velmi divný koronavirový první rok na vysoké úspěšně ukončím. Z gymnastiky už mi zbývá jen prostná, hrazdu už jsem úspěšně zvládla. Na většinu zkoušek budeme jezdit (s negativním testem) do školy. Mějte se krásně a přeji hezké jaro plné sluníčka :-)!

Komentáře

  1. mám ráda jarní fotky, vše vypadá veselejší :) držím pěsti se zkouškami a fotky jsou opravdu povedené :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkných jarních fotek není nikdy dost! :)

    OdpovědětVymazat
  3. U vás to tedy krásně kvete, máte krásné jaro. Já si dnes při procházce se psem také všimla, že naše louka je plná pampelišek, je to pastva pro oči :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jaro je takové období naděje a nového života a je jedno, jestli jde o zvířata, květiny nebo lidi. Proto mám tohle roční období moc ráda a tvoje obrázky mi udělaly velikou radost, obzvláště, když si u nás jaro dávalo dlouho na čas :D.

    OdpovědětVymazat
  5. Mne sa jar strašne páči pretože sa všetko prebúdza.

    DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera, moc pěkné fotky :) Rozkvetlé stromy a jaro mám taky moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  7. Rozkvetlé stromy a jaro prostě miluji, je to mé nejoblíbenější roční období a přesně tohle mě vždy nabije pozitivní energií. :))

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásné fotky, úplně z toho cítím tu jarní atmosféru ♥
    U zkoušek držím pěsti, také mi teď začínají :D

    https://kulturnicek.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :), také držím palce! Do kdy je máš? Já mám poslední 22.6. (snad nebudu nějakou opakovat :D)
      Leník

      Vymazat
    2. Tento čtvrtek mám poslední ofiko zkoušku (pokud ji nebudu muset opakovat) a pak mi zbývají dvě eseje ještě, takže záleží jak rychle to stihnu :D Normálně bych dělala už státnice (psala jsem bakalářku už tento semestr), ale nakonec jsem to musela posunout až na leden příští rok, takže aspoň toho mám trochu míň :D

      Vymazat
    3. Budu moc držet palce, ať to dobře dopadne :)! Určitě to zvládneš levou zadní :). Co studuješ?
      Leník

      Vymazat
    4. Angličtinu a anglickou literaturu :D Ty?

      Vymazat
    5. Ty jo, to jsi dobrá! Já Učitelství 1. stupeň ZŠ

      Vymazat
  9. Krásné fotky. :) Já teď květy hlavně využívám k pozadí u knih, které fotím na Insta. :) A abych pravdu řekla, hned je ten feed veselejší a hezčí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :). Fotky knih s pozadím květů jsou nádherné, mám je moc ráda :)
      Leník

      Vymazat
  10. Budu držet pěsti u zkoušek, to zvládneš!

    Fotky jsou nádherné, já jsem se kochala, kudy jsem chodila. Teď už je takový ten přechod a já pozoruju, jak někde ještě "dokvétají" stromy :D Letošní jaro bylo nádherné, strašně jsem si ho užila a tvé fotky mě přenesly o prá dní zprátky :D Tak snad si letos užijeme i krásné léto po všech těch zkouškách :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, také ti držím palce! :)
      Článek jsem měla přednastavený, takže je trošku starší. Taky se těším na oddych po zkouškách :)
      Leník

      Vymazat
  11. Držím palce, jistě to půjde levou zadní!
    Není to jaro kouzelné? Miluji to, i když v posledním měsíci u nás jen prší a tak nemohu být venku tolik, jak bych i přála. A moc krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)! Také mě mrzí, že je počasí spíše podprůměrné :/ snad se to zlepší
      Leník

      Vymazat
  12. Samé fotky rozkvetlých stromů ... :) krása!!
    Kolem Malše a Vltavy chodíme na procházku s dětmi ze školky, kde pracuji :)
    Tank jsem ale nikde nepotkala :D celkově asi nedošla až tam kam ty... ale podle těchto fotek to nepoznám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky :)! První polovina fotek je z ČB, druhá z výletu na Šumavě :)
      Leník

      Vymazat
  13. No ještě předminulý týden to na jaro moc nevypadalo, ale nyní máme téměř pravé léto. 😎

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak, bohužel jsme museli na hezké počasí dlouho čekat :/ ale konečně je tu :)
      Leník

      Vymazat
  14. Vždy se rád podívám jak se jaro klube ve vzdálenějších končinách. Doufám, že kvítky přežijí mrazy! Přeju hezké jaro.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky