Přátelský zápas

 Ahojky, v první řadě moc děkuji za sdílení Vašich blogových příběhů u minulého článku, moc ráda jsem si je přečetla :). Dnešní článek bude o tenise. 1.5. měl být první turnaj, ale kvůli pandemii se nekonal.

Uvidíme, jestli se budou konat další, nebo se udělá stejný systém jako minulý rok (3 zápasy). Ani tak jsme nezaháleli a uskutečnili jsme přátelský zápas s nedalekou Jemnicí. Prvně jsem hrála dvouhru, poté čtyřhru. Holčina byla asi o 5 let mladší, ale zkušeností měla daleko víc. Hraje tenis odmala. Ze začátku jsem byla nervózní, prohrávala jsem 0:3, ale stáhla jsem to na 3:3. Byla jsem, jak se říká na koni, hrála jsem svou hru, konečně jsem předvedla, to, co na tréninku. Je pro mě hodně těžké, předvést to i v zápase (nervy pracují). Hodně jsme se přetahovaly, nakonec jsem první set bohužel prohrála 5:7. Ve druhém jsem vyhrála 1. game, potom už se mi tolik nedařilo. Soupeřka se rozehrála a házela mi míčky ze strany na stranu. Bohužel jsem prohrála 2:6, ale i tak jsem měla ze zápasu dobrý pocit. Konečně jsem něco málo uhrála a nebyly kanáři :D. Měla jsem také více rozhazovat do stran, ale neměla jsem odvahu. 

Do čtyřhry jsem nastoupila s mladší kamarádkou, se kterou hrajeme často. První set jsme bohužel prohrály, ale ve druhém jsme se rozjely a vyhrály ho. Hrály jsme, jako na tréninku, konečně se nám to také povedlo přenést do zápasu. Rozhodl třetí set. Nebyl to klasický set, ale zkrácený - super tiebreak (do 10 bodů). Ten nám nevyšel a bohužel jsem prohrály, i tak si ale myslím, že jsme hrály solidně. 

Píšu docela optimisticky, ale beru to sportovně a věřím, že mi oba zápasy pomohou posunout se dál :) domlouváme se s dalším týmem na přátelák, tak snad vyjde a znovu si zahrajeme :)

Bohužel nemám aktuální fotku, proto přikládám jednu z roku 2018


Komentáře

  1. snad to vyjde :) je škoda, jak se životy zastavily :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím to vypadá, že ano. Jsme domluveni na sobotu, tak snad vyjde počasí :). Souhlasím s tebou :( je to hrozně divné...
      Leník

      Vymazat
  2. Týjo, jsi fakt dobrá :) Mně přijde tenis hrozně těžký, ale zkoušela jsem ho zatím asi 3x v životě :D Ale miluju volejbal a už se nemůžu dočkat, až začneme hrát!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechno je to o cviku :) každý někdy začínal. Neříkám, že hraju nějak dobře, ale baví mě to a to si myslím, že je nejdůležitější :). Pamatuji si na svůj první tenis, kdy jsem zkusila hrát volej a málem mi upadla ruka, jaká to byla síla :D. Snad už budeš moct brzy také hrát <3
      Leník

      Vymazat
  3. Tak to jsi dobrá. :) Já tenis nikdy nehrála a myslím si, že bych v něm naprosto byla levá. :D Bohatě mi stačí ping pong. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co ty víš, třeba by ti šel :). Ping pong taky občas hraji, ale kazí mi to údery na tenis, tak nemůžu moc často :D
      Leník

      Vymazat
  4. Moc se mi líbí, že ačkoliv cvodi je covid, pořád jsou lidé motivovaní a některé věci si prostě uskuteční a po svém (a když přitom zároveň neohrozí milion dalších jako v případě třeba prostestů, ale to zase jiná...) Je super, že se nad prohru dokážeš povznést a dívat se na to sportovně. Je pravda, že je spousta věcí nad, které se dokážu povznést, ale jsou momenty, kdy jde obzvlášť o něco důležitého a osobního, kdy věta "přenes se přes to" se velmi snadno pronáší, ale daleko hůř udělá. My se ségrou hrajeme tenis tím stylem, že si jenom tak pinkáme (ano, tenisoví zarputilci by naše přinrovnání k tenisu asi odsoudili), ale ačkoliv to úplně nerespektuje všechna pravidla, je to skvělá alternativa pohybové aktivity a užijeme si u toho kopec srandy. Každopádně zvládat všechny smeče a pobíhání a nervy v tenisu se vším všudy - klobouk dolů ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to na palici :( když nejsou mistráky (turnaje), snažíme se soutěžit aspoň díky přátelským zápasům. Trénink je super, ale zápasy jsou něco jiného, hrajeme proti někomu novému, neznámému, jsou nervy... Člověka každý zápas posouvá dál :) Souhlasím, ve sportu se přes prohry dá přenést, v osobním životě je to horší. Sport je jen zábava, nejde o život. Tak to jsem ráda, že se ségrou občas taky hrajete :) Moc děkuji za hezký komentář, moc si ho vážím <3
      Leník

      Vymazat
    2. Přemýšlela jsem nad tím, že kdybych dělala nějaký sport závodně, možná by to zocelilo mé nervy a pomohlo ujasnit priority, ale těžko říct. Ale jsem si jistá, že každé nervy při zápase, zkoušce nebo při jiných věcech, kde musíš podat výkon nebo se překonat, tě přece jenom posounou kousek dál. :) I já moc děkuji za milé komentáře :)

      Vymazat
    3. Souhlasím s tebou. Pamatuji si, jak jsem byla nervózní před prvním zápasem. V noci jsem se vzbudila ve 3 a do šesti oka nezamhouřila. Byla jsem strašně nervózní, zpocená. Hrozný... Teď už to je o dost lepší. Už od základky jsem strašný nervák, takže nervy tam stále jsou, ale je to lepší a lepší :)
      Leník

      Vymazat
  5. Ja osobne som tenis v živote nehrala, ale rada by som si to niekedy skúsila 💐

    Romantická objednávka z Bonprix 🌸💐 *

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus, doporučuji, je to super sport :)
      Leník

      Vymazat
  6. Tenis jsem hrála kdysi dávno jen tak občas, takže smekám před každým, kdo dokáže několik hodin po kurtu skákat jako laňka. A je fuk, jestli vyhrál nebo prohrál :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy to bývá opravdu náročné. Jsem ráda za pauzy mezi výměnami :D
      Leník

      Vymazat
  7. Já jsem tenis hrála jen párkrát, i když máme tenisové kurty pár metrů od domu. Rozhodně je to tedy větší makačka, než to vypadá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím. V televizi vypadají všechny sporty mnohem jednodušší, než doopravdy jsou :D. Tenis v TV vypadá tak ladně, přitom je to tvrdá dřina. Určitě někdy zase zajdi, je to fajn :). Jaký máte povrch? Já hraji převážně na antuce.
      Leník

      Vymazat
  8. Je fajn, že to bereš sportovně, však šlo jen o přáteláky. 😊

    Já jsem se k tenisu zatím ještě nedostal...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím, jinak bych se z toho zbláznila :D
      To je škoda, fakt ho někdy zkus :)
      Leník

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky