Nabitý týden

 Ahoj, dnes bych Vám chtěla popsat tento týden. Minulý týden jsem byla na táboře, doufala jsem, že tento týden bude poněkud klidnější, ale nebyl :D. Mně to ale nevadí, protože se nerada nudím. Stále potřebuji něco dělat, mít nějakou aktivitu, ať to jsou koně, tenis, nebo něco jiného...

V pondělí jsem se šla ostříhat ke známé. Naposledy jsem byla u kadeřnice vloni před maturitou. Vzala mi je ale jen o kousek, prý je těch krásných vlasů škoda. Tentokrát jsem je tedy chtěla vzít o něco víc. Vlasy jsem měla až po zadek. Když jsem hrála tenis, občas se mi zamotaly při úderu do rakety, což fakt dost bolí :D Chtěla jsem to asi tak o 10 cm, vzala mi to ale ještě víc, asi o 20 :D byla jsem překvapená, ale nevadilo mi to. Změna je potřeba. Vlasy mi rostou rychle, takže se nemusím bát, že by za čas nedorostly do stejné délky. Má to určitě spoustu výhod - lépe se to češe, myje. Je to celkově praktičtější, ale kratší bych určitě nechtěla :D dlouhé vlasy mám ráda :). Vlasy nejsou jedinou změnou, mám také nové brýle. Podobné těm, co má ségra. Takže máme nejen stejně dlouhé vlasy, ale i stejné brýle :D vypadáme fakt jak dvojčata. Když jsem za ní přišla, říkala: ,,Ty jo, já koukám do zrcadla!" :D Má pravdu, když okolo něj projdu, občas si myslím, že jde Hanča :D. Ven nosím sice častěji čočky, je to praktičtější, ale doma používám brýle. Přikládám fotku kratších vlasů a nových brýlí :) A co vy, máte dlouhé, nebo krátké vlasy? 


Říkala jsem, že jsem měla nabitý týden, co jsem tedy dělala? Celkem jsem byla 4x na koních a 4x na tenise. Ke koníkům chodím stlát, čistit je, pomazlit, zkontrolovat. Na koni jsem neseděla už od Vánoc (když nepočítám pětiminutovou vyjížďku na táboře), protože mají špatná kopýtka a někteří už jsou staří... Takže to je spíše takový domov důchodců. Ale nevadí mi to. Nemám potřebu jezdit, hlavně, že jsem s nimi <3 Když mám u koníků všechno hotovo, sama chodím na hodinové procházky po okolí, kde jsme dříve jezdili s koníkama. Jak jsem psala v minulých článcích, v lese už by jezdit ani nešlo, jak je to tam rozježděné od techniky. Celkem jsem šla pět hodinových procházek. Už mám všechno v okolí projité, tak asi musím začít odznova :D. Je fajn pročistit si takhle hlavu. Když je přijatelné počasí a není úplný hic, beru koníky na krátké procházky na vodítku. Moc ráda s nimi trávím čas :) jsou to moji miláčci <3

Jinak pravidelně chodím na tenis. Moc mě to baví :). Jak skončila soutěž, opadla u mě nervozita. Snažím se hrát každý míč s maximální silou a precizností. Pokroky jsou vidět, tak mám velkou radost. V pátek jsem byla na tenise už počtvrté tento týden, tak jsem na konci tréninku už cítila trošku únavu :D tak jsem si teď dva dny odpočinula a zítra jdeme zase na to :)! Jak nejezdím na soutěž, hraji jen tréninky, tak nejsem nervózní a hraji konečně to, co umím. Míče, které zahraju na tréninku, bych v zápase v životě nezahrála, protože bych se bála... Jsem prostě tréninkový typ :D Jsem zvědavá, jestli někdy dospěji do bodu, kdy si budu zápasy užívat a konečně je i vyhrávat, nebo budu stále takový nervák. 

O prázdninách jsem se dala hodně na pečení. Tento týden jsem pekla dvě buchty, zítra budu péct další. To už bude tento měsíc sedmá :D. Hodně mě to baví a jsem ráda, že chutná :) peču jednoduché buchty, takže žádné složité recepty :D Pekla jsem xkrát bublaninu, protože třešní a rybízu bylo opravdu hodně. K bábí 88. narozeninám jsem pekla broskvovou s pudinkem. Teta je kuchařka, takže mám některé recepty od ní, některé od mamky, babičky, nebo z internetu. Co nejraději pečete vy? 

Jak jsou prázdniny, tak docela hodně čtu. Ve školním roce na to bohužel není tolik času, chybělo mi to :/. Za 14 dní jsem přečetla 4 knížky :D. Brigádně bude pár akcí v srpnu, kde budu zase prodávat občerstvení. Jinak začnu doučovat, takže to také nějakou kačku přinese. Za týden se u nás ve městě koná rockový festival. Na rock fakt nejsem, ale taťka tam dělá elektrikáře, takže mu budu pomáhat. Je to vcelku velká akce a zodpovědnost. Dělá to už poněkolikáté (asi po patnácté), vždy to proběhlo bez komplikací, tak vím (věřím), že to tak proběhne i letos, je šikovný :). Akce končí v neděli nad ránem (cca ve 3 hodiny). Taťka nespí, jede nonstop. Hned po skončení si balí věci. Takže ze soboty na neděli se moc nevyspím. Ve 4 už určitě pojedu pomáhat :D, ale zase se toho pak za ten den stihne podstatně víc :D. Já jsem spíše noční sova, než ranní ptáče, takže je to pro mě docela oříšek, ale jednou za rok se to vydržet dá :D. Co vy? Chodíte spát brzo, nebo si radši ráno přispíte? Občas si ale dám o prázdninách budík, vstanu dřív, jedu na koně a odpoledne ještě na tenis. To toho člověk stihne! Ale pak je dost roztrhanej :D ale jak říkám, nerada se nudím, proto mi to nevadí :)

Dneska jsem měla odpočinkový den, četla jsem si, koukala na olympiádu (tenis <3), odpočívala. Zítra bych chtěla péct, vytřít, odpoledne tenis... No jo, plánování, to je moje. Také rádi plánujete? Já hodně často. Dělám si seznam, co mám který den udělat. Zní to možná divně, ale já se pak k povinnostem snáz dokopu, když je mám napsané. 

V úterý jdu na druhou dávku očkování. Ségra byla na druhé dávce už minulý týden, protože ve středu odlétá do Turecka. Ruka ji bolela méně, než po první. Vůbec by mi nevadilo, kdyby to u mě bylo podobně :D. Jste naočkovaní? Jak jste se potom cítili? 

Ve středu to bude přesně rok od založení tohoto blogu. Děkuji moc všem pravidelným i nepravidelným čtenářům. Moc si Vás vážím :)!

Tohle byl spíše deníčkový článek, tak doufám, že vás nenudil :D. Díky moc všem, kteří jej dočetli až sem :). Mějte krásný nový týden! :)

Komentáře

  1. mám dlouhé vlasy, ne jak ty... to mám o něco kratší :D občas mě to chytne a nechám se ostříhat na mikádo, ale skrz covid se mi to nechce řešit :D

    věřím, že jednou nastane čas a užiješ si i soutěž :) ale úplně tě chápu, taky jsem nervák :D to pečení je skvělé, také mě baví :) nejraději dělám loupáčky anebo věnečky :) je jedno, jak je recept těžký, hlavně že chutná ;)

    wow, taťka je šikovný :) ať se to letos vydaří také bez problémů :) já jsem noční tvor :D vstávání mi dělá problém, stále jsem si ani nezvykla vstávat do práce :D

    přeji, ať očkování proběhne v pořádku :) a gratuluji k prvnímu roku, jen tak dále :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za krásný komentář, Luci :)
      Snad ta soutěž jednou vyjde. Uvidíme příští rok :) mňam, děláš mi chutě :P :3 přesně, nedělá mi problém učit se dlouho do noci, ale vstávat brzo ráno? To je peklo :D
      Děkuji :) zatím mě jen trošku bolí ruka. Uvidíme zítra. Snad to u ruky zůstane, jako po prvním :)
      Leník

      Vymazat
  2. Ahoj Leni, to je náhoda, já se teď taky chci nechat ostříhat. Mamka je kadeřnice, tak mě vždy stříhá ona :D . Taky jsem v poslední době vůbec nejezdila, naposledy snad v červnu. To je hrozný, jak ten čas utíká :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Maruško, moc děkuji za komentář, udělal mi velkou radost :) Jee, tak to máš super. Kadeřnictví doma, kdy se ti zachce :D když jsem byla malá, stříhal mi taťka ofinu :D
      Vidíš to, tak to máme podobné :/ a jak se vůbec Sagy má? :)
      Leník

      Vymazat
  3. Pečenie mám aj ja veľmi rada a vždy sa v ňom úplne vyžívam :) Mala si poriadne nabitý týždeň a dúfam, že si si ho poriadne užila

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V pečení jsem se našla až teď, ve dvaceti :D vaření mě zatím tak nenaplňuje, tak snad časem :D
      Byl to skvělý týden :)
      Leník

      Vymazat
  4. Moc ti to sluší, fakt! Jsem teď ráda za svoje dlouhé vlasy, ale nemám je tak pěkné (kvalitní) jako ty ;)
    Plánuju jít s bráchama na vyjížďku na koních na jedno místečko uprostřed přírody, kde mají huculy :) Už jsem tam dlouho nebyla a stýská se mi.
    Nejradši peču s (tvořím) s bráchou třeba cheesecake, brownies a fondant. Už se těším, že zase někdy něco upečeme :))
    Kdyby mi ráno nenapsala mamka smsku, jak mi je, tak si ani nevzpomenu, že jsem na nějakém očkování byla, takže paráda :D (druhá dávka).
    Já chodím do postele celkem brzy (většinou) a spala bych nevím jak dlouho, proto si nastavuju budíka. Musím ze sebe v koupelně udělat člověka, vyvenčit pejska a pak do oběda stejně ještě spím u babičky u televize :D
    Jinak já už se hrozně těším na zítřek na volejbal, jen ta předpověď je taková nijaká, tak nevím, jestli vyjde počasí :-/
    Tobě taky krásný týden! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za krásný komentář, Tery :)! Já ty konečky už taky neměla kvalitní. Byly na tom chudáci fakt bídně :/. Juu, tak to si moc užijte. Huculové jsou boží :)
      Mňam, děláš mi chutě 😋 jste šikulky :)
      Tak to je fajn, že jsi po druhé dávce neměla žádné bolesti. Mě zatím bolí jen trošku ruka, tak snad to tak i zůstane :D
      Taky si jdu občas lehnout po obědě. Nabije mě to energií.
      Juu, tak snad jste si to moc užili :) u nás dnes bylo krásně 🌞
      Leník

      Vymazat
  5. Zdravím,
    zrovna nedávno jsem se taky byla ostříhat. Asi už to taky bude rok, každopádně ta úleva od 10-15 cm vlasů je znát :D A moc ti sluší mimochodem ;)
    Jsem ráda, že nejsem jediná, která si nepotrpí na super sloižét buchty - upřímně mám moc ráda takové ty, které má za půl hodinku hotové, hodíš do toho, co doma (či na zahradě najdeš) a i tak si na nich pochutná celá rodina. Ačkoliv peču ráda, tak velmi neochotně sháním tunu ingrediencí a trávím hodiny u trouby, obzvlášť je-li teplo xD I přesto však peču ráda :D
    Nestačím se divit, co všechno jsi stihla - takto nabitý týden, to ses orpavdu nezastavila! Na druhou stranu - od toho jsou prázdniny. Věřím, že na ten odpočinek se ještě najde času ;)
    Jaké knížky jsi přečetla? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, přesně jak říkáš. Hned je ta hlava lehčí :D jsem ráda, že nejsem jediná, kdo preferuje jednodušší recepty :D já celkově strašně nerada nakupuji, takže s tebou úplně souhlasím :D
      Přesně jak říkáš, prázdniny jsou od toho, aby se užívaly :) odpočinek si teď užiji 2 dny po očkování :)
      Přečetla jsem Šikmý kostel 2, Obelháni, podvedeni a převychováni, Jak jsem vyhrál válku a Dívka ve vlaku.
      Leník

      Vymazat
  6. Velmi ti to sluší! Též mi vlasy rostou rychle, takže mi nevadí větší stříhání, ale na dlouhé taky nedám dopustit. Já byla naposledy před rokem u své kadeřnice v Česku, už jsem to za tu dobu musela sama střihnout, domů se dostat nemohu a tak asi budu muset nakonec najít i někoho šikovného v UK :D

    Jinak je hezké, jak se staráš o koníky. Koně jsou tak úžasní a říkám to také pořád, nemusím se ani vozit, stačilo by mi je hřebelcovat a podívat si s nimi. Ten kontakt je prostě k nezaplacení!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Baru :)! To jsi dobrá, že ses sama ostříhala. To bych fakt nedala :D
      Přesně, hlavní je jejich přítomnost, není všechno jenom o ježdění :) škoda, že bydlíš tak daleko. Vzala bych tě za nimi :)
      Leník

      Vymazat
  7. Dříve jsem chtěla mít co nejdelší vlasy, ale pak se to nějak zlomilo a začala jsem je zkracovat, až jsem je v červnu 2019 šmikla přímo u brady. Teď to tak nějak střídám. Zatím je nechám růst, ale myslím si, že na jaře mě to zase popadne. Ušetřím šampon. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se dlouhé líbí, takže na kratší se nechystám :D. Ale je s tím logicky více práce a jak říkáš, více šampónu :D.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky