Všehochuť

 Ahojky, v první řadě bych Vám moc chtěla poděkovat za gratulace k ukončení prvního ročníku. Udělaly mi velkou radost :) Kdo ví, jaký bude příští rok, snad normálnější... 

Dnešní článek bude poslední před táborem, na který pojedu v sobotu. Oficiálně začíná až v neděli, ale jedu o den dřív, protože budeme připravovat vše potřebné. Jedu na týden, jako každý rok. Stejně jako vloni, budu oddílová vedoucí. Těším se a doufám, že to všichni zvládneme bez úhony :D. Pak samozřejmě napíšu článek :). 

V sobotu jsem byla na pouti, kde jsem prodávala občerstvení. Náročná dvanáctka :D (od 15 do 3 hodin do rána). Večer se hlavně panákovalo. U panáků jsem se osvědčila už vloni, takže mě k nim zase dali :D joo, tam se točí velký prachy :D Nejhorší je, když mi chlapi nabídnou, ať si dám s nima. Jelikož nepiju, tak je to komické :D vždycky si naleju to nejsladší, jen cucnu a pak to nechám na "příště" (které už nikdy není :D)

V neděli večer jsme měli letět s taťkou balónem. Taťka to dostal k padesátinám, já ke dvacetinám. Ale zrušili nám to... Prý kvůli slabému větru v protisměru -_- Taťkovi to zrušili už potřetí, já to mám od prosince, takže mě zatím poprvé. A přitom bylo v neděli tak krásně! To jsem fakt zvědavá, jestli nám to někdy vyjde. Další termín máme v září. 

Jinak jsem se dala trošku na vaření/pečení. Včera jsem dělala pizza šneky, dnes knedlíky s jahodami, večer budeme dělat s mamkou bublaninu s třešněmi a zítra, nebo pozítří bych chtěla udělat buchtu Margot. 

Občas si půjčíme od strejdy Ťapku na noc. Zrovna dnes u nás spala, je to miláček 💗




Nedávno jsem byla taťkovi pomáhat na farmě, kde měli nádherného jelena :)


V pondělí oslaví Jurášek 18. narozeniny 🎉! Kluk můj plnoletej :D. Těším se, až mu po táboře dovezu nějakou ňamku :-). V těchto vedrech se snažím je aspoň chladit vodou a stříkat repelentem, protože hmyz je šíleně otravný :-/. Většinu dne stráví ve stodole, kde je chládek. Vzala bych ho k vodě, kterou strašně miluje, ale bohužel zase kulhá, takže ho nechci namáhat. Proto mu musí stačit kýbl s vodou. Včera jsem se byla projít po dlouhé době do lesa, kde kácí o 106. Býval to tak nádherný les a teď je z toho mýtina... Vidím okolní vesnice, které jsem dříve skrz stromy nezahlédla. Cesty jsou rozježděné od techniky, takže tam nemohu vzít ani koníky, jelikož by je bolely kopyta. Bývaly to naše pravidelné projížďky. Stromy, chládek, pohoda, lesní zvěř... To vše je bohužel pryč. Je to smutný pohled, ale nedá se nic dělat... U nás kůrovec hodně řádí, prý jsme nejzasaženější lokalita v ČR. Bylo to několikrát i ve zprávách. Když jsem ještě brigádničila na věži, viděla jsem pěkně shora ty prostranství, kde dříve býval les a teď holá pláň. Naštěstí máme za domem malý lesík, který sice už taky trošku kácí, ale ne tolik, jako u koní. Co u Vás, také máte tak zničené lesy?

Za měsíc to bude rok, co skončil blog.cz. Pamatuji si, že jsem se tuto zprávu dozvěděla na táboře, když mi o ní psala ségra (na táboře jsem se taky dozvěděla, že mě přijali na vejšku. Tolik novinek za jeden týden :D). Blog měl delší dobu velké výpadky, ale stále jsem si nepřipouštěla, že by jednou skončil. Bohužel se to stalo. Vcelku jsem se bála změny, protože sice umím psát rychle na počítači, ale jinak jsem úplný IT-antitalent. Naštěstí jsem se za pomocí kamarádek (děkuju!) zvládla přestěhovat a myslím, že tu máme všichni hezké prostředí a v klidu jsme se zaklimatizovali. Co vy, také jste se báli změny, nebo jste ji uvítali? 

To by bylo pro dnešní článek vše. Byla to taková všehochuť, tak snad jste se nenudili. Mějte se krásně, užívejte léta a u dalšího článku ahoj 🌞!

Komentáře

  1. Škoda, že se zrušil ten let balonem, mohlo to být fajn, snad to tátovi už příště konečně vyjde :) Užij si tábor a prázdniny, Ťapka je nádherný pejsek ♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byli jsme z toho zklamání, protože bylo opravdu krásně...
      Moc děkuji :) jo jo, je to miláček ❤️
      Leník

      Vymazat
  2. než jsem nastoupila do práce, také jsem jezdila jako oddílová vedoucí na tábor :) chybí mi to :/ hezky si to užijte a dávejte na sebe pozor :) jinak už rok blog není? To je neuvěřitelné, vůbec jsem tomu tehdy nevěřila :/

    všechno nejlepší Juráškovi :) a pejskem je taky k pomazlení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z táborů jsou vždycky skvělé vzpomínky :)
      Jo jo, už rok... Letí to jako voda!
      Vyřídím, určitě bude rád :))
      Leník

      Vymazat
  3. Jé ta Ťapka je roztomilá :)) A jelen, moc hezká fotky! Ten tábor to bude ten s koníkama? Týýjo, let balonem? Já bych se hrozně bála :D No a to s tím lesem je teda škoda :( Juráškovi všechno nejlepší! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, opět s koníky :) já se budu určitě taky strašně bát. Ségra dostala skok padákem, to bych fakt nedala :D tady aspoň nemusím skákat :D Vyřídím mu to, díky :)!
      Leník

      Vymazat
  4. Užij si tábor!
    A ten let balónem mě mrzí, ten mám i já na svém wishlistu, tak snad se někdy zadaří :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! Bylo to super, chystám článek :)
      Přeji, aby se ti tento sen vyplnil :)
      Leník

      Vymazat
  5. Krásne fotky :) Psík je naozaj rozkošný

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  6. Slušná brigáda na pouti ... od tří do tří... bych asi umírala ... pokud bych nebyla na párty, ale vlastně na ty už nechodí, tak bych umírala i tam :D
    Balónem jsem si přeji letět už dlouho, ale čím déle neletím, tím víc se toho bojím :D
    Přítelův taťka má teď tři šťěňátka... tak jsme také občas se psíky :D
    Jééé, je asi zajímavé mít takovouto farmičku :)
    Pročpak Jurášek kulhá?
    Já na blog.cz měla blog, ale odešla jsem dřív, než se tam cokoli začalo "hroutit" :D
    Myslela jsem ale, že tam budu napořád a nikdy svůj původní blog neopustím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla to fuška :D taky jsem nevěřila, že to zvládnu :D
      Taky se bojím, ale říkám si, že je to bezpečnější, než seskok padákem :D to bych fakt nedala.
      Jůů, to je krásné <3
      Už dlouho trpí na kopyta, má tam hnilobu :(...
      No vidíš, tak jsi byla ready dřív, než blog.cz skončil :D
      Díky moc za hezký komentář :) měj se pěkně!
      Leník

      Vymazat
  7. Tak držím prsty, nech sa ten let balónom už konečne uskutoční! :) Ja na takéto veci vôbec nie som, ale verím, že vy si to užijete :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  8. A já se už více jak 1,5 roku přemlouvám k rozjetí nového blogu. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad od začátku příštího roku, ale ani tentokrát nic neslibuju. :-D

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky