Prázdniny s hořkým koncem

 Ahojky, zdravím Vás u dalšího článku. Právě mám dvoutýdenní prázdniny, než mi začne letní semestr. Na volno jsem si vymyslela spoustu aktivit. Stihla jsem všechny? 

První týden jsem byla velmi akční. Upekla jsem 4 buchty - jednu na návštěvu, druhou pro dědečka k narozeninám, třetí pro kamarádku a čtvrtou pro Hanču na přivítání z Turecka. Tento týden jsem pekla a vařila podle Terezky. Moc všem chutnalo, děkuji za nové recepty! :) Kromě kuchyně jsem navštěvovala také kluziště, koně, tenis, udělala velký úklid pokoje a auta a přečetla spoustu knížek. 

Od úterý mě začalo bolet v krku a pociťovala jsem slabost. Ségra se o víkendu vrátila z Turecka, měla rýmu a pokašlávala. Řekla jsem jí, aby si udělala antigenní test. Bohužel byl pozitivní. Po ní jsme si ho udělali i my (já, mamka, taťka). Já s taťkou jsme byli negativní, mamce se slabě ukázala druhá čárka. Přihlásili jsme se tedy na PCR testy. Ségra s mamkou šly ve středu, já s taťkou ve čtvrtek. Všem třem přišly výsledky - bohužel pozitivní, jen mně stále nic :D. Prý do 48 hodin. To určitě :D. Včera po obědě jsem tam volala. Prý ještě nejsem zkontrolovaná, ale výsledek přijde do večera. Stále nic :D... Jsem si 100% jistá, že jsem pozitivní, protože mám nejhorší průběh z celé rodiny. Zajímalo by mě, kolika lidem se stalo, že jim výsledky nepřišly...

Od středy tedy držím s celou rodinou izolaci. Jelikož jsem byla na testu ve čtvrtek (nultý den), pět dní mi vyprší v úterý. V pondělí začíná letní semestr. Stejně jako v prváku, zase nestihnu první týden kvůli nemoci. Uvidím, jestli mi bude už v úterý dobře a ve středu na dva dny pojedu, nebo začnu až druhý týden. Jaké mám příznaky? Podobně jako u chřipky - bolest v krku, hlavy, rýma, kašel, zimnice, horečka, slabost. Chuť a čich mám. Střídají se lepší a horší období. Jsem nadopovaná práškama, tak snad už se to konečně zlomí a nemoc bude ustupovat. Ségře s rodiči už je o hodně lépe. Nejvíce jsme se báli o prarodiče (přes 80 let), kam jsme denně chodili (nakupujeme, připravujeme léky). Naštěstí jsme je nenakazili. Teď tam chodí strejda.

Dny se neskutečně vlečou. Koukám na olympiádu (díky za ni!), čtu knížky, odpočívám, spím (pak nemůžu spát přes noc :D)... Včera jsem přečetla knížku doslova přes noc. Vytvořila jsem si rekord, šla jsem spát o půl páté ráno :D. Přečetla jsem už skoro všechny knížky, které jsem dostala k Vánocům, nebo měla nepřečtené v knihovničce. Výběr se zužuje a za chvilku nebudu mít co číst. Už ať jsem zdravá a mohu si jít půjčit do knihovny. Myslím, že zítra bych měla dočíst zbytek. Další dva dny v izolaci budu hrát na klavír, popř. dopisovat učivo. Na začátku prázdnin jsem se bála, že nebudu mít čas na odpočinek. Ten si teď užívám dosyta. Je to divné, nejsem zvyklá být celé dny doma a nic moc nedělat, ale vše zlé je k něčemu dobré - odpočinek je opravdu potřeba. Jsem ráda, že nemoc přišla až po zkouškách. Stresovat se učením a tím, že kvůli izolaci nestihnu všechny zkoušky do konce zkouškového? To by bylo hrozné. Na pečení a vaření jsem nezanevřela, i když výrobků není tolik jako normálně. Není moc síly. Dnes jsem dělala štrúdl, zítra se chystám na lívance a plněné knedlíky s broskvemi. 

Takže i na nás si ten prevít Covid přišel. Co Vy, měli jste ho? Jaký jste měli průběh?

Děkuji moc všem za přečtení článku. Doufám, že jste zdraví <3 :) Jelikož nemám žádnou aktuální fotku, přikládám výsledek mé krajiny, kterou jsem kreslila ve výtvarce. Měli jsme si vybrat fotografii, dle které budeme kreslit. Vybrala jsem si snímek z kalendáře. Úplně přesně jsem se jím neřídila, ale profesor říkal, že to vůbec nevadí. Je to přeci náš obraz, ne nějaká přesná kopie. Neumím malovat/kreslit. Je to moje noční můra. Daleko více mě baví klavír. S výsledkem jsem ale vcelku spokojená. Máte radši hudebku, nebo výtvarku? Mějte se krásně! :) 


Komentáře

  1. to mě mrzí :/ přeji, ať je tobě i tvé rodině lépe :) a žádné následky :) nám se zatím úspěšně vyhýbá, ale švagrová jej má a bohužel přišla o čich momentálně :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za podporu :)! Jejda, to mě mrzí, je to prevít :(

      Vymazat
  2. je mi líto, že jsi toho prevíta chytila.. můj brácha v Praze psal, že je taky pozitivní, ale cítí se dobře, tak snad to tak zůstane...
    tyjo s tím čtením knížek jsi mě ohromila :D já se na to vůbec nedokážu tak moc soustředit...
    zatím jsem covida neměla a snad ho ani nechytnu tady v nemocnici třeba...
    ta krajinka je moc hezká :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře, že má lehký průběh :) snad zůstaneš zdravá i nadále ❤️ všichni spali, tak jsem měla klid a nikdo mě nerušil 😂 Děkuju moc 😊

      Vymazat
  3. U mě jasně vyhrává výtvarka, ale to už asi víš. Obrázek se ti mc povedl, barvy jsou zářivé a veselé :D
    Pamatuju si, že já takto promarodila prázdniny po svém prvním zkouškovém. Vím, že jsem tehdy byla dost naštvaná, protože jsme měli v plánu hory, brigádu a nevím, co všechno, ale nakonec jsem byla doma, ležela a potila se.
    Být nemocná není žádná výhra, na druhou stranu takovou kvlaitní regenraci by sis určitě nedopřála, takže to vlastně stojí za to. Já bych brala všema deseti mít možnost v klidu dočíst všechno nepřečtené, dneska jsem dočetla knížku, co jsem měla rozečtenou týden (normálně by byůla rozečtená měsíc, ale měla jsem jeden celý den volna) a četla bych nejraději další, ale všechny jsem nechala doma :/
    Hlavní je, že prarodiče jsou v pořádku a i vy se z toho postupně dostáváte :D Jsem si jistá, že nabytou energii brzo využiješ v plné síle ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za pochvalu! Od takové výtvarnice, jako jsi ty, potěší dvojnásob 🤩
      Já marodila první týden v prváku :/
      Přesně jak říkáš, aspoň si pořádně odpočinu :)
      Jej, to je škoda, žes je nechala doma. O víkendu musíš nafasovat 😂

      Vymazat
  4. Mrzí mě, že se ti prázdniny takto pokazily, ale hlavně, ať jste brzy všichni v pořádku :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už je mi naštěstí čím dál tím líp :) díky za podporu!

      Vymazat
  5. První týden jsi byla aktivní :)
    Buď ráda, že to máš docela dobrý :) Já jsem to ještě nedostala a měla jsem to přímo z první ruky (manžel, 2x :D). Ale je zajímavý, že ti nepřišly výsledky..
    Obrázek je fajn :)
    Já nemám ráda ani jedno :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi dobrá, že se držíš! Přeji, ať tě to nepotká :)

      Vymazat
  6. Moc mě těší, že jsi pekla podle mě a chutnalo :). Co jsi vyzkoušela? :) Přeji, ať je ti brzy lépe <3. Já covid ještě neměla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkusila jsem pudinkovou bábovku (už 2x :D), banánový chlebíček, zapečené brambory a brokolici :) Moc děkuji, už se to naštěstí lepší :) To je dobře. Přeji, ať tě to mine!

      Vymazat
  7. Nice picture. Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week!

    OdpovědětVymazat
  8. Tvůj obraz krajinky se mi moc líbí! Moc mě mrzí, že jsi nemocná, snad ti už bude brzy lépe! Je dobře, že dodržujete karanténu, hlavně i kvůli prarodičům, aby zůstali zdraví, to je důležité. ♥ Také ráda koukám na olympiádu, bohužel jsem spoustu pěkných utkání nestihla kvůli práci, ale ráda se dívám i zpětně :) Tak ať se ti daří!

    OdpovědětVymazat
  9. Tak ať jste brzy všichni zdravý ❤️ já už covid měla, přes rokem. Průběh trochu netypický, únava, rýma, bolesti hlavy, zimnice, průjem. Jo, co já bych dala za 5 dní :) v izolaci jsem byla 24 dní a byl to fakt extrém. Aspoň jsi měla čas si přečíst svou knihovnicku.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc :) už jsme naštěstí v pohodě. To muselo být strašné. Za 5 dní jsem byla upřímně ráda!

      Vymazat
  10. Takže ti nakonec nic nepřišlo?

    Připomíná mi to příběh doma u rodičů, kde kromě rodičů bydlí i brácha, taky to postupně dostali nějak všichni.--

    Mně se to zatím vyhlo, a to ve smyslu, že jsem neměl žádný pozitivní test (antigenní, ani PCR), ale je možné, že jsem to prodělal. Dokonce si myslím, že jsem to prodělal v prosinci 2019, kdy se o tom ještě nevědělo, ale zpětně se zjistilo, že to tady asi bylo - to jsem celé Vánoce promarodil, měl pár dní vysoké horečky, plival šedé hleny atd. - i tohle mohl být covid prý...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přišlo po týdnu a dvou urgentních hovorech...
      Jejda, to zní ošklivě :(. Já byla nemocná ještě na začátku VŠ - přelom září/říjen 2020. Na testu jsem nebyla, ale kdo ví, třeba to bylo ono... Ale je taky dost možné, že jsem to měla ze stresu. Obávala jsem se nového prostředí.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky