Zimní semestr za mnou

 Ahojky, chtěla bych Vám moc poděkovat za obrovskou podporu, kterou jste mi během zkoušek dávali. Moc si toho vážím a s velkou radostí Vám oznamuji, že zimní semestr mám úspěšně za sebou :).

Poslední zkoušku jsem měla v pondělí z matematiky. Jak jsem říkala, bála jsem se jí nejvíce. Naštěstí dopadla dobře. Žádné peklo mi profesor nedělal. Vstávala jsem o půl páté, abych jela o půl šesté do ČB, kde jsem byla o půl osmé. Zkoušku jsem sice měla až v 11, ale chtěla jsem se ještě připravovat na pokoji. Ano, učím se doslova do poslední chvíle. Měla jsem to tak i před maturitou. Drtila jsem se do poslední chvíle, než mě zavolali do třídy. Jak to máte Vy? Dáváte si den před zkouškou oddech, nebo se učíte také do poslední chvíle? 

Velký extrém jsem zažila o týden dříve, kdy jsem měla zkoušku z pedagogiky. V neděli jsem se učila přes 10 hodin. Šla jsem spát o půl jedné a o půl páté jsem vstávala, takže 4 hodiny spánku. Do toho ještě nervy. Bylo jasné, že to nemůže dopadnout dobře. V autobuse mi bylo hodně špatně... Naštěstí byl řidič moc milý a zastavil mi, abych se mohla projít na čerstvém vzduchu. Do školy jsem přišla o hodinu dříve a klasicky si ještě všechno opakovala :D. Zkoušku jsem nakonec udělala na 1-, z čehož jsem měla velkou radost <3 :). 

Jsem ráda, že už jsou zkoušky za mnou, protože byly náročné. Máte nějaké tipy, jak se učit? Já si vypisuji důležité informace na papír, čímž si je ještě více upevňuji. Při tomto vypisování jsem vypsala asi 4 propisky :D... Popsané papíry vyhazuji zásadně až po zkoušce. Je to divný zvyk, ale pomáhá mi to. Také se před zkouškou modlím (poté děkuji) a snažím se vstoupit do budovy pravou nohou (ne vždy se mi to povede - občas zapomenu :D). Máte nějaké zvyky před zkouškami Vy?

Teď mám zasloužený dvoutýdenní klid před začátkem letního semestru, který začíná 14.2. Některé spolužačky měly zkoušky hotové už druhý týden v lednu, což je obdivuji, ale já potřebuji mít na všechno klid. Pečlivě se na to připravit, abych na zkoušku nešla s tím, že jsem si třeba čtvrtku otázek nestihla vůbec přečíst. Nervózní jsem i tak a ještě, když bych byla nepřipravená? To bych nezvládla. Někdo si dává více zkoušek za týden. Já, když mám možnost (ne vždycky to samozřejmě jde), si radši dávám větší rozestupy. Ideálně týden. Jak to máte Vy? Na odpočinek jsem si naplánovala zase strašně moc aktivit, tak jsem zvědavá, kdy stihnu odpočívat :D. 

Ségra je teď v Turecku. Moc se jí tam líbí, i když cesta byla hodně složitá (možná jste zaznamenali, že v Turecku zrušili všechny lety). Určitě o tom napíše článek, tak Vám sem pak hodím odkaz :). Denně si píšeme. Lidi, u kterých je, jsou moc hodní <3 zvou mě na návštěvu. Tak snad to příští rok vyjde :). 

Na závěr přikládám fotky, které se mi nahromadily v mobilu :).

Učení na poslední zkoušku 👼🦄

Slunné odpoledne u koní :)



Trocha sněhu :). Včera tu pár cm bylo ale přes noc pršelo, takže vše slezlo :/. Dnešní počasí je opravdu aprílové - slunce, vítr, déšť a tak stále dokola :D

Zajímavý mrak. Co vám to připomíná? Mně ✌

Pečení nesmí chybět :) na tento týden jsem si naplánovala 3 buchty :D



Dala jsem se i na vaření :D





Odměna po poslední zkoušce. Také si kupujete odměny :)? Od mamky jsem dostala svíčku s dřevěným knotem. Udělala mi velkou radost :) Svíčky miluji. Učení si bez svíček nedokážu představit. Hlavně v zimním období

Tři kříže nad naším městem

Na procházce s Ťapinkou :)

Výhled na naše město :) <3

Na návštěvě u známé - dvouměsíční zlatíčka :) 🐕



Děkuji za přečtení článku. Mějte se moc hezky! :) 

Komentáře

  1. Tak velká gratulace ❤️ já dodělala zkoušky minulý týden :) a taky jsem ten typ, co se učí do poslední chvíle 😂 odměna je nutností! Letos jsem se po každé zkoušce zvala do kavárny a pak jsem si koupila novou peněženku a obal na ntb :) tak si užij zasloužený odpočinek ❤️

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)! Tobě taky velká gratulovace! :) To jsou super odměny. Je potřeba udělat si radost ;)

      Vymazat
  2. moc moc gratuluji :) a teď si hezky dát oddech od školy a vypnout :)

    Buchty vypadají moc dobře a to další jídlo také, šikula :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Jejda, zapomněla jsem napsat, co to je. Je to kuřecí plněné slaninou a sýrem :)

      Vymazat
  3. Já se už v den zkoušky nikdy nedokázala učit :D. Řidič je moc milý, že ti zastavil :). Moc gratuluji k úspěšnému zimnímu semestru! :) Já si u učení nikdy nevypisovala znovu důležité informace, ale u státnic jsem to poprvé dělala a taky mi to pomáhalo :D. Zkoušky jsme si vždy dávala co nejdříve a klidně i víc, protože jsem to chtěla mít rychle za sebou :D. Jinak krásné fotky a na všechno jídlo mám teď neskutečnou chuť! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi dobrá, že si to takhle zvládala najednou. Já bych odpadla 😂 Děkuju za gratulaci a pochvalu 🤩

      Vymazat
  4. Gratuluji!!! Jsi šikovná :) Se zkouškami na VŠ bohužel nemám zkušenosti.
    Moc hezké fotky :) To jídlo! Já jsem teď zrovna měla těstovinový salát :D
    U "koňských fotek" se mi nejvíc líbí ta druhá :) No a štěňátka? Moc ti to s nimi sluší, jsou nádherná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, Terry 😍 mňam, těstovinový salát jsem si dala za odměnu taky 😂 ta druhá fotka se mi líbí také nejvíc. Vlastík je model :)

      Vymazat
  5. Gratuluji!
    Já to měla tak, že jsem se chvíli učila a chvíli ne, v tomhle jsem byla lajdák!
    já bych se do Turecka asi bála..
    U té buchty jsem si nejdřív myslela, že je to plech krupice :D
    A ještě jedno gratuluji a určitě si odpočiň :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je potřeba to kompenzovat, jinak by se člověk zbláznil. Jela naštěstí do té "bezpečnější" části. To je fakt, vypadá to tak 😂 nahoře je zakysaná smetana posypaná Grankem, takže podobné :D
      Moc děkuji! :)

      Vymazat
  6. Zkoušky jsi zvládla opravdu na výbornou, moc gratuluji! Já se k maturitě učila průběžné, ale den před zkouškami taky, i když by se to prý nemělo :) Moc se mi líbí fotka tří křížů! Držím palce, ať se ti daří ve škole i nadále!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)! Taky bych nemohla jen tak sedět a nechat to náhodě. Radši si to ještě všechno zopakuji. Tři kříže jsou super. Nově zrekonstruované. Z minulosti zbyl jen jeden. Máme je doslova nad domem. Děkuju moc za podporu! :)

      Vymazat
  7. Jupí, moc gratuluji, já mám také za sebou od 1.2. a to jsem letos myslela, že to snad nezvládnu, ale bojovala jsem a vyplatilo se :)
    Nikys
    www.lifebynikys.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a také moc gratuluji! Důležité je bojovat a nevzdávat se :)

      Vymazat
  8. Gratuluji ke zvládnutí zkoušek, máš můj obdiv! Mě vždy také pomáhalo si učivo přepisovat, více jsem si to pak zapamatovala a poté jsem si to četla nahlas, což mi také dost pomohlo. Já už jsem ze školy pár let, takže jinak asi moc neporadím. Ten zvyk s pravou nohou jsem měla na škole taky, ale ne když jsem vcházela do budovy ale každé ráno jsem vstávala pravou nohou z postele. Je to možná trochu divný, ale držela jsem to přes 3 roky 🤣

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji <3 :)! Jsem ráda, že nejsem jediná, kdo to takhle dělá :D To jsi dobrá, 3 roky jsou dlouhá doba :D

      Vymazat
  9. Tak to je super, gratuluji ke zvládnutí zkoušek. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Velká gratulace za zvládnutí zkoušek!!!
    Ta druhá buchta vypadá luxusně, nemáš na ni nějaký recept? Hned bych si dala ♥
    A štěňátka omgg, fakt roztomilá! :D

    Lucy Villain
    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)! Recept ráda dám. Pak napiš, jak se ti povedla. Věřím, že si ji taky zamiluješ :)
      Uvaříme si pudink a necháme vychladnout -> 1 l mléka, 2 balení kakaového pudinku, 3 lžíce cukru.
      Mezitím uděláme těsto -> 4 žloutky - sníh, 20 dkg cukru, 1 dcl oleje, 1 dcl vlažné vody, 20 dkg hladké mouky, 1 prášek do pečiva.
      Těsto dáme na vymazaný a moukou vysypaný plech, pudink naneseme na těsto (Nanáším pomocí lžíce. Pudinku je opravdu hodně, takže bude skoro všude.) a dáme péct (180 °C, 20 min).
      Poleva -> 2 zakysané smetany, osladit jedním vanilkovým cukrem. Rozetřeme hned na horkou buchtu. Povrch posypeme Grankem nebo skořicí.
      Snad je recept pochopitelný. Kdyby ne, určitě napiš, ráda pomůžu. Přeji dobrou chuť <3 :)

      Vymazat
  11. Moc ti gratuluji, super, že jsi to takhle zvládla! Já vzpomínám, že jsem tyhle stresy a učení hrozně nesnášela, jsem fakt ráda, že už tohle nemusím, protože mi vždy bylo špatně skoro každý den ve škole.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! :) Také nemám ráda stresy. Na 2. stupni jsem se stresovala furt - doma, ve škole, pořád. Pak jsem z toho 2x zkolabovala. Díky tomu jsem si změnila priority a snažím se stresovat méně.

      Vymazat
  12. Tak to moc gratuluju, věděl jsem, že to zvládneš! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky