Zpátky ve škole

 Ahojky, zdravím Vás u nového článku :). Děkuji moc za povzbudivá slova v době Covidu. Naštěstí už jsem zdravá.

Výsledky mi přišly po týdnu :D (samozřejmě pozitivní, ale to jsem čekala). Dvakrát jsem volala na hygienu. Poprvé v pátek po obědě, kdy už měl taťka i kamarádka výsledky (všichni jsme šli ve čtvrtek ráno). Paní na lince mi říkala, že ještě nejsem zkontrolovaná, ale do večera výsledky přijdou. OK, čekala jsem. Večer nic nepřišlo, ani o víkendu a v pondělí. V úterý jsem tam tedy znovu zavolala. Paní se strašně divila, jak to, že mě ještě nezkontrolovali. Prý zavolá do nemocnice a obratem mi zavolá zpátky. Což se nestalo. Výsledky mi ale přišly ve středu ráno. Sice s velkým zpožděním (pak že mají chodit do 48 hodin :D), ale hlavně, že přišly. Ale dost už Covidu!

Chodím tedy zase do školy. Začal nám nový semestr, tak se na nás vyvalilo spoustu požadavků :D. Zítra ráno jdu na praxi poprvé jako asistent pedagoga (dříve jsme chodili jen na náslechy). Moc se těším na nové zážitky a zkušenosti :). Pak vám dám samozřejmě vědět, co je náplní mé práce. Zatím nevím, v jaké budu třídě. Praxe budou probíhat do května. Na náslechy jsme měnili školy i třídy, teď budeme zůstávat v jedné. Bude určitě fajn, hlouběji se ponořit do jejich školních dní. 

Dnes je to přesně 8 let, co navštěvuji Hafling Club Mutišov! Letí to jako voda :). Jsem vděčná za všechny zážitky, přátele, koně 🐴🤎🐎. Těším se na další strávená léta :) Přikládám fotku z léta, kterou jste tady už určitě jednou viděli. Je moje oblíbená 🤎


Po nemoci jsem jela se ségrou nakrmit strejdovy ovce 🐑. Dvě jsou úžasně ochočené. Přikládám fotky s jednou z nich :) 




Děkuji za přečtení článku :) Přeji pohodový vstup do nového týdne! :)

Komentáře

  1. Jéé, to je tak hezké :) Super fotky a přeju hodně štěstí, ať se daří!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak hlavně, že už je ti dobře a můžeš zas vesele fungovat! :) Ovečky jsou moc pěkné, prý jsou obecně docela kamarádské.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, jsou to zlatíčka, akorát beran je strašně agresivní :/ toho se bojím :D

      Vymazat
  3. To je bordel s těmi výsledky :D. Přeji jenom úspěchy ve škole i na praxi :). Moc pěkné fotečky <3.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, taky mě to zarazilo :D prý do 48 hodin :D. Moc děkuji =)

      Vymazat
  4. ať se daří a dej určitě vědět, jak to jde na praxi :) ovečky bych si klidně také pomazlila :D

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné fotky se zvířátky! Taky je miluji.
    Ráda slyším, že jste již v pořádku, člověk nikdy neví, co s ním ten Covid udělá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvířátka jsou zlatíčka :3
      Děkuji za podporu <3 je to prevít :/

      Vymazat
  6. Tedy, s tou hygienou, to je hrozné, já slyšela, že nestíhají, ale takový přístup od nich se mi moc nelíbí. Jsem moc ráda, že už jsi v pořádku, hlavně ať se ti ve škole daří :) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě to dost zarazilo :/. Moc děkuji, Eliss <3!

      Vymazat
  7. S těmi výsledky je to fakt super :D
    Jsem zvědavá jak se ti na praxi líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím jsem na praxi byla jen jednou, bylo to takové okoukávání. Věřím, že příště to bude zajímavější :)

      Vymazat
  8. Tak ať máš co nejvíce pohodový začátek semestru :) mě už semestr také začal, ale měla jsem praxe a teď už mě čeká jen práce na diplomce :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)! Přeji bezproblémové zpracování :)

      Vymazat
  9. S tou hygienou to jen dokazuje mnohé fakty - smutné...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky