Vyhlídka Baba

 Ahoj, v dnešním článku Vás zavedu na vyhlídku Baba, která se nachází u Hluboké nad Vltavou.

V pátek nemám školu, tak jsme vyrazili na výlet. Udělali jsme dobře. Nikoho jsme nepotkali. Vyhlídka je známá svým účkem - Vltava ve tvaru U. Celé účko se mi bohužel zachytit nepovedlo, i přesto, že jsem měla širokoúhlý objektiv. Lze vyfotit pouze dronem (na konci článku přiložím fotku z internetu). Je to úžasná vyhlídka, kterou doporučuji navštívit :) <3! Připomínala mi vyhlídku Máj, kam chci v budoucnu také zavítat. Navštívili jste některou z těchto vyhlídek? :)





Dokonce i sluníčko vykouklo :) 🌞


Fotka z dronu. Zdroj ZDE.

Komentáře

  1. to vypadá krásně :) škoda, že to U nelze zachytit snadněji, ale díky tomu to má své kouzlo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo tam krásně :) je to škoda, ale jak říkáš, má to své kouzlo :)

      Vymazat
  2. Ten výhled na živo musel být super! Opravdu fajn výlet, krásné fotky ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Vyzerá to nádherne! Musí to byť úplne dokonalé miesto na výlet predovšetkým na jar alebo jeseň :) Ďakujem za tip!

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš vůbec zač! Až budeš v ČR, určitě se tam stav :)

      Vymazat
  4. To musí být nádherná vyhlídka, moc pěkné fotky :).

    OdpovědětVymazat
  5. Miluji vyhlídky všeho druhu a tahle vypadá moc hezky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tam moc krásně. Až budeš v Česku, navštiv :)

      Vymazat
  6. Leni to je nádhera, už se taky těším až budeme vyletit, ale s kočárkem to není jen tak :-|

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím :/ asi 3/4 cesty je po zpevněné cestě okolo vody, výstup je ale v lese, kam by se kočárek nedostal :/ Možná tak v nosítku, nebo už malé povyroste :)

      Vymazat
  7. Na Babě jsem ještě nebyla, takže si píši, kam musím příště zajet. :) Na Máji jsem byla už několikrát a jezdíme tam moc rádi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zajeď, věřím, že se ti tam bude líbit :)

      Vymazat
  8. To je moc nádherná vyhlídka a vím, že ji mám uloženou pro návštěvu a nejsem si jistá, zda jsem tam fakt už nebyla. Ale myslím, že asi ne, ačkoliv jsem u Hluboké byla. Je to fakt krásná vyhlídka a já tohle miluji ♥ U nás v okolí už mám všechny rozhledny a vyhlídky prošlé...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až sem příště pojedeš, určitě navštiv, nebudeš zklamaná :)

      Vymazat
  9. Ani jednu vyhlídku neznám, ale konečně mám tip a třeba se mi to v létě podaří, ale to budeme muset vyjet na nějakou delší dobu - mám to daleko.
    Krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na vícedenní výlet je to tu také super - České Budějovice, Hluboká, Baba, Šumava. Je toho tady hodně :)

      Vymazat
  10. Prahu mám celkem daleko, takže na těchto vyhlídkách jsem ještě nebyla :) ale vychytali jste to teda skvělé, že jste tam nikoho nepotkali :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máj je u Prahy, ale Baba je u Hluboké nad Vltavou. Bylo to super :)

      Vymazat
  11. Nádhera..♥️♥️ škoda že bývam na Slovensku😅😅

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až k nám pojedeš, určitě navštiv. Kousek odtud je Hluboká a České Budějovice, tak se můžete podívat i tam :)

      Vymazat
  12. Krásné místo, věřím, že bez lidí to bylo o to lepší! O vyhlídce slyším poprvé, znám právě vykříčený Máj, ale ani tam jsem nebyla. Mám, co napravovat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bez lidí to byla paráda! Snad ještě nikdy se mi nestalo, že by na nějaké turistické "atrakci" nebyli lidi. Určitě navštiv aspoň jednu zmiňovanou. Věřím, že nebudeš zklamaná :)

      Vymazat
  13. Kouzelné místo, krásné fotky! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky