Cyklovýlet

 Ahoj, v dnešním článku bych Vám ráda ukázala pár fotek z cyklovýletu po naší České Kanadě.

Před sebou mám poslední zkoušku a už mi jde z toho učení hlava kolem, proto jsem ráda přijala taťky nabídku na cyklistický výlet ke koním, do Slavonic a zpátky. Bylo to moc hezké odpoledne s nádherným počasím. Celkem jsme ujeli přes 30 km. Doufám, že se Vám budou fotky líbit :)




Tahle se mi moc líbí 😍





Kostel Montserrat u Slavonic - sem jsme chodili s koníky pravidelně na procházky :) 


Slavonice

Děkuji za přečtení článku :). Mějte se krásně! Užívejte slunných dní a držte mi prosím palce na poslední zkoušku. 💟

Komentáře

  1. Držím palečky u zkoušky!! :) Ujeli jste toho teda dost a aspoň jsi se odreagovala :O. Pěkné fotky :).

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné obrázky a počasí jako malované! :)
    Držím pěstí, ať ti to klapne, ale ty jsi holka šikovná, to dáš! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu a držení palců, Janinko <3! Počasí bylo nádherně, škoda sedět doma u učení :D Zkoušku jsem naštěstí zvládla :)!

      Vymazat
  3. Páni, to je krása :) A palce držím i na nohách!

    OdpovědětVymazat
  4. Nadhera to se nekdo mel moc povedene taky se tesim az zas budu jezdit na kole. Premyslim ze koupim sedak pro malou na kolo 🤔

    OdpovědětVymazat
  5. ty první dvě fotky jsou přímo výstavní :) úžasný relax výlet :)

    OdpovědětVymazat
  6. To jsou moc krásné fotky. :) O víkendu jsem byla na pěší túře po okolí. Projít se po vedlejších cestičkách. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuji :)! To muselo být parádní :) Počasí k nějakému výletu úplně vybízelo :)

      Vymazat
  7. Moje nejjoblbíenější jsou čekankové fotky a ten podhled kostela vypadá kouzelně :D Vypadá, že počasí vám vyšlo úplně ukázkově :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za pochvalu <3 počasí bylo ukázkové :)

      Vymazat
  8. Krása. :) Můj první velký cyklovýlet skončil dříve než začal - v posteli s angínou. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky