Hotovo!

 Ahoj, s radostí Vám oznamuji, že jsem úspěšně zvládla všechny zkoušky a ukončila 2. rok na VŠ :)! Mám z toho velkou radost :). Jsou přede mnou 3,5 měsíce prázdnin, jupííí!! 

Největší radost mám asi z poznávačky. Museli jsme se naučit 800 přírodnin (+ 70 pokojových rostlin). Bylo to náročné, ale zvládla jsem to a jsem moc ráda, že znám tolik druhů! Otevřel se mi nový obzor. Předtím jsem byla, hlavně v rostlinách, fakt bídná. Poznala jsem jen základní. Teď chodím, kochám se a poznávám. Je to super :). 

Možná si pamatujete, že jsme před rokem letěly se ségrou vrtulníkem nad naším městem. Moc se nám to líbilo a chtěly jsme si to zopakovat. Let jsme dostaly znovu k narozeninám (nebo k Vánocům? Už nevím, narozeniny máme 20.12., tak se plete, co jsme dostaly v jaký den :D). Minule jsme letěly 5 min, tentokrát 10 min. Zapřísáhly jsme se, že tentokrát nebudeme vůbec fotit/natáčet (vše máme z minulého roku), ale budeme si to 100% užívat. Druhý let se uskutečnil v neděli 5.6. Počasí vyšlo znovu na jedničku a my si to znovu náramně užily :) Kdo neví, co k narozeninám/Vánocům, rozhodně doporučuji :). Na balón se dlouho čeká kvůli počasí (sebemenší poryv větru je problém), tohle je bez komplikací. Týden dopředu Vám potvrdí termín a napíší konkrétní místo a čas setkání. Chtěli byste si to vyzkoušet? :) 

Jaké máte plány na prázdniny? Já mám naplánované 2 tábory, tenisový turnaj s Rakouskem, tenisový kemp, catering na akcích (brigáda), ségře přiletí kamarádka z Turecka, bude jí ukazovat ČR, tak je provedu Budějkama a jinak pečení, četba, koně a tenis. Chtěla bych trošku zvolnit, tak jsem zvědavá, jestli se mi to povede :D

Přeji Vám krásné léto :) 🌞! Na závěr přikládám pár fotek od koní a jednu z náměstí v ČB, kde postavili novou sochu. 

Mates po břicho v bahně :D - jeho nejoblíbenější místo ve výběhu


Jurášek 💖


Nová socha koníka na budějovickém náměstí. Moc se mi líbí :) a Vám? 

Komentáře

  1. Moc moc moc gratuluji k dalšímu roku na vysoké :-) A ten let vrtulníkem si užijte, já bych do toho nešla, asi by se mi z toho dělalo špatně :-D I když let balonem jsem chtěla, ale bojím se :-D A koukám, že toho máš na prázdniny naplánovaného opravdu hodně, tak ať se vše vydaří a užiješ si to :-) My se chystáme ke konci srpna k moři do Tuniska :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Jani :)! Určitě bys to dala! Já nikdy neletěla letadlem. Mám z toho respekt. Tak to si moc užijte! Z Tuniska se před týdnem vrátil kamarád a moc se mu tam líbilo :)

      Vymazat
  2. Velká gratulace k uzavření dalšího roku! Úplně ti rozumím, že máš radost z úspěšné poznávačky, je nezaplacení na procházkách poznat většin uvěcí, co vidíš kolem :D Něco takového bych potřebovala jako sůl xD Kdysi jsem totži na gymplu poznala kde co, ale postpně se to vykouří z hlavy a teď narážím na to, že horko těžko lovím z hlavy, jak se ta či jiná kytka jmenovala, případně, jeslti se z nídal aspoň uvařit čaj (nebo udělat mast a tak..)
    Já doufám, že pohnu s knižními resty, nevyklopím se na Berounce a budu si užívat náhodné výlety a hlavně bude konečně čas pořádně vyrábět! :D A pořád plátí naše "soutěž", komu půjde to odpočívání líp :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky <3! Ty jsi určitě také úspěšně dokončila ročník, že? Gratuluji :* Strašně rychle se to zapomíná, takže je fajn stále chodit a poznávat :D. Zatím se mi lenošit moc nedaří :D, ale fakt se snažím!

      Vymazat
  3. Velikou gratulaci posílám! :)
    Při pohledu na Matese jsem chvíli přemýšlela, co je to za divné zvířátko s ještě divnějšími kratičkými nožičkami :D.
    Poslední týden v červenci jedeme na týden do Holandska a pak už nic, čeká mě téměř po 23 letech změna práce a tak letos moc volna v létě nebude :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Janinko <3! Matýsek je nezbeda. Většinu času vypadá spíš jak pašík, než jako kůň :D. Jůůů, v Holandsku je krásně :) stavěli jsme se tam se školou cestou do Skotksa. Ségra tam na konci prázdnin pojede na půl roku na Erasmus. Možná ji tam povezeme, kdo ví? Moc ti přeji, aby se ti v nové práci líbilo <3

      Vymazat
  4. Jééé, gratuluju a doufám, že si prázdniny pořádně užiješ, zní to jako fajn program :) Hmmm, let vrtulníkem by se mohl líbit taťkovi.. my jsme před nějakým časem koupili rodičům lítání ve větrném tunelu a hlavně mamka z toho byla nadšená :) Jurášek je jako vždy krásný a Mates v bahně teda pobavil :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za gratulaci :)! Až nebudeš vědět, co mu dát, určitě si na vrtulník vzpomeň. Je to skvělý zážitek :)! V tunelu to musí být také paráda! Vůbec si to nedokážu představit :) Jsou to zlatíčka :D <3

      Vymazat
  5. Gratulace! :) Teda, v rostlinách jsem úplně mimo :D. Let balonem bych ráda vyzkoušela, klidně i vrtulník :). Krásné fotečky <3.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuju! :) Snad se ti přání vyplní. Věřím, že se ti to bude líbit ;)

      Vymazat
  6. Moc ti gratuluji, taky mám zkouškové skoro za sebou a vím, jak je to náročné! :) GRATULUJI!

    OdpovědětVymazat
  7. to je skvělé, moc gratuluji :) přeji krásné a super zážitky naplněné prázdniny :)

    bohužel já na léto plány moc nemám, protože v práci si nemohu vzít dovolenou :) máme nové kolegyně a je třeba je zaučit na hlavní sezónu, takže mám až začátkem září dovolenou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji <3! Na začátku září aspoň bude všude méně lidí :)

      Vymazat
  8. Moc gratulujem! Moja sestra má tiež narodeniny 20.12. :D Socha je veľmi pekná😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)! To je výborná náhoda :D Taky se mi moc líbí :) Do ČB často dávají nepovedené sochy, ale tahle se jim povedla :)

      Vymazat
  9. Gratuluji k ukončení druhého ročníku :)
    Obdoviji, že toho tolik poznáš. Já jsem ráda když poznám pampelišku :D
    Přes léto zatím nic v plánu nemám. Hlavně práce a až v srpnu a září to bude stát za to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! Já v poznávání bývala hodně bídná :D Určitě si to užiješ i v srpnu, popř. v září. To už nebude tolik lidí.

      Vymazat
  10. MOC gratuluji! Já věděl, že to zvládneš! Užij si krásné prázdniny! :) Budu se těšit na články se zážitky, postupně se k nim dokopu. Vidím, že něco už vyšlo. :)

    Já to měl na léto pěkně naplánové, bohužel mi angína zkazila některé plány. Srpen mám ale nabitý jako nikdy. Hned první týden pracovní (nehodová) pohotovost, potom pár dní, kdy zatím nic nemám. V sobotu oslava "30" kamarádky v Čechách, následující den Brno a v pondělí odlet na Tenerife na 2 týdny. Vrátíme se 29.8. v noci a 1.9. jdu do práce jako školáci. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za gratulaci a komentáře! Vážím si toho, jak pečlivě čteš. Klobouk dolů :)
      Brzy se uzdrav! Vypadá to na parádní srpen. Užij si to :)!

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky