Babí léto

 Ahoj, konečně dorazilo babí léto (už jsem se bála, že nepřijde, mám ho moc ráda, těšila jsem se), proto jsem neváhala a nacvakala pár fotek.

Jsou focené jen mobilem, snad nevadí. Jela jsem na kole (což mě moc baví :) 💓, jezdím tu každou volnou chvíli. Doma tenis a koně, tady kolo, v zimě pak procházky), tak jsem s sebou nechtěla tahat foťák. Jinak mi začal semestr, všechny fotky jsou tedy z Budějovic. Mám tu tři místa, kam na kole jezdím. Za jedno odpoledne jsem objela všechny :D tak jsem zvědavá, kam budu jezdit příště :D. Byla to parádní čtyřhodinová projížďka 🌞. Další den jsem jela na Hlubokou. To už sice sluníčko nesvítilo, ale zima nebyla.

Zpátky ke škole. Máme další zajímavý předmět. Myslela jsem, že mineralogie, fyzika a chemie (u kterých jsem na střední doufala, že už je nikdy mít nebudu :D) nastavily vysokou laťku, ale ono ne. Od tohoto semestru máme astronomii :D. Učí nás astronom, který je asi hodně známý, protože o něm píše i Wikipedie! Jeho manželka je ředitelkou českobudějovické hvězdárny a on observatoře na Kleti. Povídal nám o tom, jak v roce 2006 na konferenci v Praze hlasoval pro to, aby Pluto nebylo planetou. Hlasovali prý žlutými štítky. Má ho schovaný na Kleti. Druhá hodina nám odpadla, protože byl v televizi na ČT 2. Takže to je asi fakt borec! Akorát se bojím, že nás u zkoušky všechny vyhází, mám z něj respekt. Promítal nám prezentace a řekl, že obsah prezentací bude 20% zkoušky, zbytek budou věci, které říká spatra. Takže musíme dávat velký pozor, aby nám něco neuteklo...

Jinak chodíme na náslechové praxe. Příští semestr už budeme učit, tak jsem zvědavá. Určitě budu hodně nervózní. Ale teď už na fotky. Snad se vám budou líbit :) kéž by takových slunných dní bylo více. Léto bylo krásně teplé, ale chladný podzim přišel nějak moc rychle. Děkuji za přečtení článku. Mějte se fajn! :) 

Článek je přednastavený. Psala jsem ho 5.10. K večeru už mi nebylo moc dobře a ve čtvrtek to byla hrůza. V pátek jsem tedy šla k doktorovi, už jsem ani nemohla mluvit. Dostala jsem týdenní antibiotika. Škoda, babího léta jsem si moc neužila. Jen jeden, dva dny :(. Těšila jsem se na krásné počasí o víkendu, jak budu hrát tenis, pojedu na koně..., místo toho jsem musela ležet :/. Ale aspoň jsem si odpočinula. Na to normálně nemám čas :D. Doufám, že si užíváte babí léto plnými doušky a ne jak já v posteli. Bohužel bývám na začátku semestru pravidelně nemocná. Je to asi tím, jak se sjedeme z celé ČR a každý nějaký ten bacil doveze. Spolubydlící celý týden chrchlala :/. Nedá se nic dělat, musíme to brát tak, jak to je. Snad budu mít od nemocí zase nějaký čas pokoj. :) 


Vrbenské rybníky. Na jaře tu byl doslova řev a teď ticho. 





Zrcadlení :)



Stromovka









Nechci být vulgární, ale nechápu, jak někdo může vytvořit takový reliéf a ještě ho dát na veřejnost. Byl vedle školy...

Komentáře

  1. Čítaš mi myšlienky! Tiež sa chystám spraviť článok o babiom lete :D
    Inak fotky sú fakt mega💗💗
    Tú poslednú asi radšej komentovať nebudem…

    OdpovědětVymazat
  2. Astronomie mě vždy zajímala, takový předmět bych ve svých školních létech i uvítala :).
    Momentálně doma taky všichni zápolíme s nemocí, takže soucítím a přeji brzké uzdravení!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to zajímavé, ale hodně dopodrobna. Uvidíme, jaký bude u zkoušky :D také ti přeji brzké uzdravení 🙏💓

      Vymazat
  3. To mě mrzí, že tě navštívila nějaká nemoc :( Jak píšeš, přeju, aby jsi měla teď zas na co nejdelší dobu pokoj. Ty fotky jsou úžasné! Já bych je klidně poslala i do nějaké soutěže :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! Jsou focené jen mobilem, takže kvalita obrazu asi není nejlepší, ale mám je ráda :) včera jsem dobrala ATB, tak snad už bude klid :D

      Vymazat
  4. Wow, to je teda asi fakt známý astronom :D. Taky jsem ráda, že dorazilo babí léto :). Hlavně se brzy uzdrav <3 a krásné fotky :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, jiná liga :D děkuji <3 včera poslední antibiotika, tak snad to bude dobrý :)

      Vymazat
  5. Toto období patří mezi mé oblíbené a tvé fotky to akorát dokazují! Opravdu nádherné fotky a nádherné podzimní dny! Držím palce a přeji brzké uzdravení!

    OdpovědětVymazat
  6. Já z bytu mám vyhled na jeden moc hezký listnatý strom a je pěkné vidět, jak ten podzim je čím dál víc. :)
    Jinak moc krásné fotky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příroda je kouzelná, umí parádně čarovat. Taky jsem se z obýváku každý den dívala na jeden strom, který se krásně měnil :) moc díky! :)

      Vymazat
  7. Krásné fotky, moc se mi líbí Stromovka :) Babího léta jsem si užila dost, dnes je u nás už bohužel škaredě. Přeji brzké uzdravení ♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji <3! Tento týden už chodím do školy, akorát jsem si řekla, že si dám ještě týden pauzu od kola, tak aspoň chodím pěšky :) tady bylo dnes hezky

      Vymazat
  8. Jejda, tak doufám, že už jsi zdravá! Hodně sil do nového semestru :) Projížďka musela být krásná. Ta příroda na podzim je prostě kouzelná. Taky jsem si myslela, že se babího léta nedočkáme, ale naštěstí opak byl pravdou :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Včera jsem dobrala poslední ATB, tak snad už to bude v pohodě :) moc děkuji <3 přesně, příroda mě nepřestává fascinovat :)

      Vymazat
  9. Ty fotky jsou naprosto nádherný, jsem ráda, že jsem si dost podzimních fotek stihla už taky nafotit ♥ A jinak doufám, že už ti je lépe. Teď na podzim je to vždycky šílené, co se nemocí týče. Musím říct, že letošní podzim je za odměnu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) už je to naštěstí dobré. Máš naprostou pravdu.

      Vymazat
  10. krásně zachycený podzim na fotkách, ty barvičky, odrazy ve vodě... pohádkové :) věřím, že zkouškové zvládneš opět levou zadní ;) ať se daří ve škole :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji 😍 no, nevím nevím, uvidíme, kéž by :D Děkuju 💕

      Vymazat
  11. Vidím, že koemntář se zase neodeslal...nevadí, tak znovu ;) Těmato fotkama jsem se kochala už na instagramu! Babí léto mi tu strašně chybí. už začal listopad, rána jsou tu už výrzaně chladnější, ale přes ten pořád kolem 25 stupňů. A listy sem tam padají na zem, ale nebarví se a hned hnědnou :/ Ty fotky jsou proto balzámem na duši a obzvlášť ten odraz ve vodě jim dodává zvláštní kouzlo! Děkuji Ti moc za kousek podzimu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zase to nějak blbne? Ach jo :( Jsem ráda, že jsem ti mohla poslat kousek podzimu :) <3 ty mi zas prosím pošli kousek tepla. Už je tu fakt kosa :D

      Vymazat
  12. Tak nám to babí léto před pár dny hezky skončilo. Nejhorší bylo, že v době přechodu jsem ležel v nemocnici, takže ten přechod byl pro mě opravdu BRUTÁLNÍ a byl jsem rád, že bydlím blízko a venku jsem strávil max. 5 min. :D

    Ten astronom se jmenuje jak? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, to jsi zrovna nevychytal :/
      Miloš Tichý. Už jsem si na něj zvykla :D

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky