Vítkův hrádek

 Ahoj, v dnešním článku bych Vám ráda ukázala fotky z Vítkova hrádku. Jedná se o nejvýše položený hrad u nás.

Sice byla zima, ale výhledy byly i tak nádherné, posuďte sami :-). Chvíli jsme jeli i přívozem. Byl to super zážitek :-). Navštívili jste někdy toto místo? Líbí se Vám? Více fotek naleznete tradičně ZDE. Děkuji za přečtení, mějte se krásně :-)!
PS: Děkuji za komentáře k minulému článku. Jsem ráda, že se Vám tričko líbilo tak, jako mně :D 


Na přívozu





Kostel ve Sv. Tomášovi




Vítkův hrádek

Lipno







Najdi kříž



Komentáře

  1. Nikdy jsem tam nebyla, ale mám pocit, že jej mám na seznamu míst, která chci navštívit :-) Moc ti to sluší! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuji. Ten výhled stojí za to :) moc děkuji, Jani <3

      Vymazat
  2. Moc se mi líbí ty fotky se sochou a kostelem z podhledu :D Vítkův hrádek jsme chtěli navštívit, když jsme byli v Jižních Čechách, lae nakonec vyhrála Hluboká 😅

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Ty jsem vyfotila na parkovišti. Měla jsem jich strašně moc :D jsem si říkala, že ani nemusím na hrádek, si s focením vystačím na parkovišti :D Hluboká je TOP, ta se prostě musí navštívit :) věřím, že u nás nejsi naposledy a Vítka ještě navštívíš ;)

      Vymazat
  3. Krásné fotky :) Já znám Vítkův hrádek jen dle názvu, sama jsem tam nebyla :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) rozhodně doporučuji navštívit. Výhled je parádní :)

      Vymazat
  4. Byla jsem a je to tam moc pěkné, super fotky :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  5. Keby som vycestovala do ČR netuším aké miesto by som najprv navštívila, proste krása♥️♥️♥️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti místa líbí :) u vás to mám taky moc ráda <3 :)

      Vymazat
  6. Na Vítkově hrádku jsem nikdy nebyla, ale jednoho Vítka mám doma a ten je super :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, tak to je jasný, že Vítkův hrádek bude taky super :D

      Vymazat
  7. Jet přívozem musel být zážitek. Já jím ještě nikdy nejela :) My jsme o víkendu vyrazili na zříceniny a musím říct, že počasí bylo fakt krásné a hlavně bylo teploučko na to, že je začátek října :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Počasí je nádherné! Už jsem se bála, že ani babí léto nebude. Čekali jsme na něj dlouho. Já si bohužel hezké počasí užila jen jeden, dva dny, protože jsem nemocná :(

      Vymazat
  8. Vypadá to jako moc pěkné místo, krásné fotky :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo tam moc hezky a parádní výhled na Lipno :) děkuji 💓

      Vymazat
  9. ten výhled je opravdu krásný :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tento hrad mi vůbec nic neříká. Možná je to tím, že v dané oblasti jsem vůbec nebyl. Hezké fotky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) určitě na Šumavu zavítej, mám ji moc ráda <3

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky