Jupííí, prázdniny!

 Ahoj, s radostí oznamuji, že jsem ve čtvrtek 19.1. úspěšně ukončila zkouškové období a nyní mě čekají třítýdenní prázdniny :). Moc děkuji za držení palců při zkouškách! 💓

(V letním semestru už budeme učit, tak jsem zvědavá, těším se, ale mám samozřejmě i strach.) Nikdy jsem tak dlouhé prázdniny neměla, protože jsem si nedávala více zkoušek v jeden týden. Letos to bylo naopak. Naplánovala jsem si nějaké zkoušky a do toho mi naskákaly další, takže jsem měla jednou 4 zkoušky za týden a jednou 3 zkoušky/týden, další týdny dvě nebo jednu. Byl to docela masakr, před půl rokem jsem se divila spolužačce, že si to takhle dává všechno za sebou a letos jsem to měla podobně :D ale poctivě jsem se dopředu připravovala, tak jsem doufala, že to snad dobře dopadne a naštěstí ano :). Jaké si dáváte odměny? Pro mě je největší odměna spánek. Ano, čtete dobře, miluji spánek. Po povedené zkoušce si za odměnu lehnu a spím :D. Někdo chodí nakupovat drahé oblečení, mě to vyjde levněji :D. Samozřejmě jsem si taky někdy zašla do cukrárny na zákusek, nebo jsem si koupila knížku, ale spánek je prostě TOP :D.

V plánu na prázdniny nic moc konkrétního nemám, zkusím odpočívat :D, budu si číst, péct, budu hrát tenis, pojedu za koníky, brigáda na kluzišti a snad připadne ještě více sněhu a půjdu na běžky :) když napadl v prosinci sníh, byla jsem nemocná, tak jsem doufala, že napadne, až budu mít prázdniny. Naštěstí to vyšlo, tak mám radost :).

V příštím článku Vám napíši o lyžařském kurzu na Lipně, v dalším ukážu zimní fotečky koníků a v dalších Vám ukážu fotky z dvoudenního výletu po zkouškách, kdy jsem navštívila místa na jihu Čech a v Dolním Rakousku. Napadlo mě, že bych mohla přidat pár jednoduchých receptů na buchty, které ráda peču. Měli byste zájem :)? Napište mi prosím do komentářů. Děkuji za přečtení, mějte se krásně a užívejte zimy :)!

Pá pá, školo, uvidíme se v půlce února :D 

Na závěr pár fotek z procházky s Ťapkou :)






Zatížení 0 g :D



Když je hodně sněhu, tak se dá na louce vpravo běžkovat. Když se rozleje řeka, tak i bruslit :D. Předloni šlo obojí

V zámeckém parku





Zvláštní praskliny na rybníce


Komentáře

  1. Tak to samozřejmě velká gratulace!! Super, pořádně si užij zasloužené volno :) Prosím prosím, recept na buchty :D Zrovna teďka přemýšlím, že bych nějaké upekla, ale vůbec nevím jaké. Inspirace se nikdy neztratí :) A s tou odměnou jsem to měla vždy stejně jako ty... :D :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Jsem ráda, že nejsem jediná, kdo má takové odměny :D Recepty ráda napíšu :) nebude vadit, že za 14 dní? Kdybys chvátala, klidně napiš a vyfotím ti je ;) nebo napíšu dopředu a pošlu screen:)

      Vymazat
  2. Gratuluju!
    Já obdivuji lidi co se připravují dopředu.. Já jsem ten typ co to nechává všechno na poslední chvíli.. a pak jsem se divila, že jsem prolezla :D
    Určitě chvíli vydechni a odpočiň si :)
    Já tento o víkendu taky dělala buchtu po dlouhé době a jen se zaprášilo :D Přiznám se, skoro celou jsem ji snědla jen já..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)! Každý má nějaký systém :) to vůbec nevadí, musíš mít sílu, když nosíš miminko :)

      Vymazat
  3. Jéé, tak to je super, velká gratulace :) A krásné fotky! Tak snad si toho sněhu užiješ teď, když ne v prosinci. Těším se na další články :) Recepty bych si taky ráda přečetla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)! Bohužel taje, ale druhou půlku týdne má zase mrznout a o víkendu připadnout, tak snad :)

      Vymazat
  4. Ja som sa minule učila na test 6 dní ( čo je na mňa dosť :D a našťastie dobre dopadla :) pre mňa je super odmenou ísť sa niekde prejsť :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře, že to vyšlo :) jo jo, to je taky dobrá odměna :D

      Vymazat
  5. Jak já bych se tak šla projít :-) před týdnem jsem si hla krkem a nemůžu skoro nic, kort když vidím jak je zima krásná mě to ted doma akorát deprimuje :D

    OdpovědětVymazat
  6. Moc gratuluju :) Vždycky jsem se těšila, až budu mít po poslední zkoušce a konečně si odpočinu :) ..ano, i já jsem po zkoušce za odměnu šla často spát :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Domi! :) jsem ráda, že nejsem jediný spáč :D

      Vymazat
  7. věděla jsem, že to zvládneš :) paráda a teď odpočívat a užívat si :)

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluji k úspěšnému dokončení semestru! :) Já byla přesně ten typ, který si dával všechny zkoušky u sebe a co nejdříve – chtěla jsem to mít co nejrychleji za sebou a mít déle klid :D. A odměnu jsem si asi ani nedávala, možná ten delší klid :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to fajn, že je pak dlouhý klid, ale já se bála, že se nezvládnu 100% připravit :D ale jde to.

      Vymazat
  9. Velikou gratulaci posílám a přeji krásné prázdninové dny! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Spánek je nejlepší odměna za všechno 😍😍 to i když jsem se měla připravovat po zkoušce na další, vždycky jsem si dopřála aspoň třicet minut a dělá to zázraky. Anebo dobrý oběd 😂
    Já doufala, že letos bude ještě trošku mrznout, abych si pořádně zabruslila. To asi nevyjde, tak třeba vyrazíme někam na běžky 😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, spánek je život 😍🤣 já trošku déle než 30 min 🤣 jídlo je taky paráda 😌 Kamo, u nás to na běžky moc nevypadá :( ale na kluzišti bruslíme, přijeď 😉😁

      Vymazat
  11. Gratuluji, pokud jsem tak neučinil třeba na IG. 😁
    Recept na buchty bych uvítal. Sice moc nepeču, ale pokud by to nebylo moc složité, rád bych to zkusil a případně se pochlubil výsledkem. 😎

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc :) články mám přednastavené od pátku, recepty jsou jednoduché, určitě zkus :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky