Ovečky

 Ahoj, omlouvám se, že teď nepíšu pravidelně, ale moc se toho neděje, takže není o čem psát :D.

Před Vánocemi začínají zkoušky, tak se učím. Doufám, že jich udělám co nejvíce před Vánocemi, abych toho neměla tolik po Novém roce, tak uvidíme :). Jak jste na tom s dárky? Ráda nakupuji dopředu, takže už všechny mám :D Za týden budu balit. 

Díky moc za podporů ohledně koníků! Naštěstí to dopadlo dobře a mohou zůstat! Volali jsme novému majiteli (nájemci) a ten říkal, že tam určitě mohou být! Máme velkou radost :). Sice nám pak majitel vyčetl, že jsme ho takhle obešli, ale vždyť mi nechtěl říct, komu to pronajal, tak jsem si to zjistila sama a zeptala se. Jinak jsem se dozvěděla, že Jurda byl od jara někoho jiného. Prý ho papírově pronajal, ale byl stále u nás. Ten pán, co ho měl pronajatého, si už našel nějakého jiného koně, takže Jurda bude zase papírově náš. Nerozumím tomu a asi ani nechci! Dozvím se to meziřečí po půl roce?? No comment opravdu... 

Pátky chodím učit, mám své místo ve sborovně, přihlašovací údaje do počítače, zapisuji do Bakalářů (elektronická třídnice), děti prý hodiny baví, tak mám velkou radost :)! Musím se naučit pracovat s hlasem. Po více hodinách mě bolí v krku :D. Za týden učím v ČB, upřímně se vůbec netěším, děti jsou šikovné, ale s paní učitelkou je to složité. Už ať to mám za sebou, snad to dopadne dobře... 

Na prosinec mám naplánované 2 maturitní plesy. Na jednom budu jako obsluha a na druhý se půjdu podívat jako divák. Chceme jet s rodinou do Prahy, podívat se na vánoční výzdobu. Ségru s kamarádkou pozvu na vánoční Budějovice. Začaly nám tréninky v hale a od pátku začne i kluziště, kde budu zase na brigádě. 

Napadl u nás sníh a ségře se splnil sen - má ovečky u domu! :) Hanča studuje ČZU a pomáhá strejdovi hospodařit (má ovce, kozy, králíky, slepice, ...). Vedle baráku máme nevyužité parcely, tak je sem strejda dal. Je to skvělé, vítají nás jako pejsci  💙🐑🤍:D Hanča je má krásně vycvičené, hlavně Sněženku, Béďu a Dalmina, to jsou úplní psi :D přikládám pár fotek :). 


Sněženka

Béďa

Dalmin

😂🙈





Pohled z pokoje :) 











Od koníků :) 


Naši medvídci jsou na zimu připraveni :D

Děkuji moc za přečtení článku :) Mějte se krásně a užívejte zimy :) ❄! Taky u Vás napadlo ⛄?


Komentáře

  1. jsem moc ráda, že s koníky to dopadlo dobře :) a ty ovečky jsou úžasné :) moc krásné fotky i se sněhovou nadílkou :)

    OdpovědětVymazat
  2. Že by vánoce se zvířátky, přesněji řečeno s ovečkami? 😊

    OdpovědětVymazat
  3. Skálal kamzík ze skály, svišťové mu tleskali, ale ovce na salaši, bečí co jim síly stačí. Pročpak skáčeš kamzíku? Pro nic za nic ze zvyku. Přeju pěkný Advent.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc hezké :)! Děkuji a také přeji ;)

      Vymazat
    2. To nejsou moje verše. :-) Je to z takové té knížky pro děti. Je tam moc hezké panorama salaše s ovečkama ( i když je to o tom kamzíkovi) a ty fotky pohled z pokoje mě na to nasměroval. ;-)

      Vymazat
  4. jeeee, ty ovečky jsou nádherný :) Sněženka je krásný jméno .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to zlatíčka :) Sněženka k ní pasuje, je celá sněhově bílá (i čumák :))

      Vymazat
  5. Krásný, uklidňující pohled z okna :) Jsem ráda, že se ti daří a praxe si užíváš. Ve škole mi někdy přišlo, že to nebavilo ty samotné vyučující :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Moc ti to s nimi sluší :)) Já jsem znamení beran, takže ovečky jsou mi sympatické :D

    OdpovědětVymazat
  7. To som rada že to s koníkmi dobre dopadlo :) u nás sa strieda dážď a sneh, ale ako klasicky nič z toho 🤷‍♀️

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky