ZOO Hluboká

 Ahoj, dnes přidám fotky zvířátek ze ZOO v Hluboké nad Vltavou, kam jsme jeli v pondělí se třídou dozvědět se něco o jejich vzdělávacích programech. 

Sice celý den pršelo, ale to nám vůbec nevadilo, i tak se většina zvířátek ukázala a hlavně - měli jsme celou ZOO sami pro sebe :)!

V této ZOO jsem byla poprvé. Dlouho jsem ji chtěla navštívit, tak jsem byla moc ráda, že nám to vyšlo v rámci výuky. Prvně jsme byli na zajímavém vzdělávacím programu o plazech (pohladili jsme si také krajtu :)) a pak jsme si prošli ZOO. Například jsme se dozvěděli, že krokodýli žerou kameny! Potravu nekoušou, rovnou polykají, takže kameny jim pomáhají ji v trávicím traktu lépe zpracovat a taky asi pomáhají k lepšímu potápění.

Areál je docela velký a moc hezký, určitě doporučuji navštívit :) moc se mi tam líbilo! Ukázal se nám dokonce i tygr! To nám udělalo velkou radost, byl krásný :) V budoucnu prý budou mít i koně Převalského, tak to se určitě pojedu podívat znovu :) 

Na závěr přikládám pár fotek. Omlouvám se za horší kvalitu - foceno za deště a ještě k tomu mobilem :D.



Obrovský mravenec

Už byla vánoční výzdoba


Losi








Shetlandský pony










Tygr :)







Roztomilé surikaty :) 


Mývalové

Krásně pózoval :) 

Sova sněžná

Kalous ušatý

Ta je pěkně vykrmená :D




Na zádech mimčo 😍



Klokánci


Ledňáček



Byli jste někdy v této ZOO? Děkuji za přečtení, mějte se fajn :)!

Komentáře

  1. Vyzerá to tam krásne <3 ja som teraz dlho v žiadnej ZOO nebola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, bylo to tam moc hezké :) já teď byla ve dvou za relativně krátkou dobu :D

      Vymazat
  2. Kameny žerou i slepice. :-) S tygrem tváří v tvář mám zážitek ze ZOO v Brně. Náhle se vynořil z keřů a celkem rychle si to kráčel k místu kde jsem stál. Trvalo to pár vteřin, kdy jsem s ním byl přes sklo tváří v tvář, než se otočil a odběhl pryč. Fotka sice není taky moc kvalitní, neměl jsem čas ani přepnout režim, ještě tehdy na Nikonu. Je ale asi nejzajímavější jakou se mi kdy zvíře podařilo vyfotit, pokud ovšem nepočítám naše domácí kočičí mazlíčky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, vlastně! To máš pravdu! O slepicích jsem to taky slyšela, akorát jsem si nevzpomněla, díky za upozornění ;). Ty jo, tak to je děsivý zážitek :D

      Vymazat
    2. U toho tygra je kavárna, pokračuje tam to prosklení, někteří lidé se tam chodí tedy děsit při kafíčku. Uvnitř v tom skleníku nebo akvárku jak by se to dalo přirovnat se mi ale už nic vyfotit nepodařilo.

      Vymazat
    3. Ty jo, to musí být super koukat takhle z kavárny na tygra :)

      Vymazat
  3. V zoo jsem byla před pěti lety v rámci první dovolené s přítelem :) zastavili jsme se i na zámku Hluboká :)

    OdpovědětVymazat
  4. Návštěvy ZOO mám moc ráda. Do této jsme se chtěli podívat v rámci výletu do Českého Krumlova, ale taky zrovna bylo hnusně a pršelo, tak jsme se na to vykašlali a šli se schovat do kina :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad příště :) nám počasí taky vůbec nepřálo :D

      Vymazat
  5. Super fotky! V této zoo jsem ještě nebyla, Hluboká je od nás docela daleko, ale už tam máme s přítelem naplánovaný výlet a koupené ubytování, tak se moc těším! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hluboká je nádherná, určitě se vám tam bude líbit :) ZOO nezapomeňte navštívit ;)

      Vymazat
  6. Zoo Hlubokou mám moc ráda a ráda se tam vracím. ;-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky