U druháčků

 Ahoj, omlouvám se, že se ozývám po delší době, ale měla jsem vcelku nabitý program. 

Od pondělí do pátku jsem měla týdenní praxi. Měla jsem učit cca 8 hodin, sledovat práci učitele, pomáhat mu apod. Učila jsem celou dobu a všechno dělala sama, protože paní učitelka byla s 2. stupněm na horách :D bylo to hodně náročné, ale krásné :). Jak už jsem několikrát zmínila, jsou to zkušenosti k nezaplacení. Je to úplně něco jiného, jako když učíme 1 hodinu týdně v ČB. Tohle je o DOST intenzivnější :D. Kolektiv ve sborovně máme také skvělý :), kdykoliv potřebuji, pomůžou, poradí. Dokonce máme 2x týdně v 7 ráno kruhové tréninky v tělocvičně nebo ranní čtení. Je to příjemné :). Měla jsem 24 druháčků. Práce se mnou je prý bavila, ostatní učitelky mě chválily, že mám pečlivé přípravy :D strávím nad nimi celý večer. Po pár letech už mi to snad půjde rychleji :D Zase jsem si uvědomila, jak jsou přestávky krátké, hlavně u takto malých dětí, kteří neustále něco potřebují. Měla jsem také poprvé dozor na chodbě :D. V prvouce jsme se učili roční období. Pustila jsem jim Čtvero ročních dob od Vivaldiho a ukázala fotky, které jsem nafotila v průběhu roku. Hádali, o jaké roční období se jedná. Fotky se jim moc líbily :) největší radost jim udělaly koníci a strejdovy ovce :D. Perliček bylo za ten týden dost, ale jedna se mi vryla do paměti. Bavili jsme se o Masopustu, jak se chodí od domu k domu. Holčička v 1. lavici pronesla: ,,Ty jo, snad nepřijdou k nám. My tam máme hroznej bo*del!" 😂

Tuto slovní úlohu jsme řešili v pondělí. Velmi mě pobavila, protože se tak se ségrou jmenujeme :D

Před týdnem jsme spali na chalupě (já, Hanča, teta a Ťapka). O Vánocích tam teta peče cukroví, tak jí vždycky jeden den pomáháme (rádi bychom častěji, ale skrz školu to bohužel není možné). Tradičně po zimním zkouškovém tam strávíme víkend. Hrajeme společenské hry, chodíme na procházky a odpočíváme. Taková pohodička :).



Možná si pamatujete tento pohled z úplně posledního záběru filmu Tátova volha



Teď mě čeká poslední týden prázdnin. Mám v plánu chodit na kluziště, ale uvidíme, jestli vůbec otevřeme. Počasí bohužel nepřeje. Cítím, že konec sezóny se blíží. Je škoda, že sníh napadl jen jednou, sice pořádně, ale na začátku prosince, kdy mi to moc nevyhovovalo, protože jsem se učila na zkoušky :D. 

Krásné ráno u koníků :) 🌞🌄

Ťapinka prosí 😍

Koupili jsme si samolepku na auto. Úplně přesné :D jen ta barva nesedí :D

Tom a Jerry u známých :D Opravdu se mají rádi. Když jsem k nim přišla poprvé, hodně jsem se divila, jak mohou tyhle dvě zvířata chovat dohromady. Klec mají stále shora otevřenou. K morčeti skočila kočka, to k ní hned přišlo a mazlili se :D fakt se mají rádi :) zajímavá kombinace :D 

Jak se máte Vy? Díky za přečtení, těším se na Vás u dalšího článku ;)! Přeji hezký nový týden :)

Komentáře

  1. To učení ti jistě hodně dává do budoucna, myslím, že budeš skvělá paní učitelka! :) Já mám z dětství kamarádky Lenku a Hanku, které jsou taky sestry, akorát ne dvojčata :D. Užij si poslední volno :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jsou to skvělé zkušenosti :) kéž by! Moc děkuji <3! Jéé, tak to je skvělé :D

      Vymazat
  2. prostě to s nimi umíš :) je to paráda :) a vůbec se nedivím, že se dětem líbily tvé fotky :)

    Tom a Jerry :D úžasné přátelství :) náš pejsek má rád kočičky, ale všechny se ho boji... kromě našich, které máme doma :) ví, že jim nic nehrozí, a tak si spolu hrají a běhají :)a občas i spí přitulení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, jsi hodná <3! Jéé, to je hezké, že si s těmi svými tak rozumí :) Ťapka se bojí našeho králíka xD

      Vymazat
  3. Jsi fakt dobrá, že to tak lehce všechno zvládáš. Já bych prostě nemohla učit. Věřím, že se člověk s nimi zasměje. Přece jenom jsou ještě bezprostřední a nebojí se říct, co si myslí :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Tom a Jerry jsou roztomilý přírodním ukáz😃 je boží, že sis to mohla takto intenzivně bez dohledu odučit, protože mě samotnou praxe, kde jsem byla sama za sebe naučily nejvíc 😃 A když je k tomu ještě super kolektiv a kruháč před začátkem pracovní doby - tomu říkám práce snů 😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak říkáš, praxe jsou nejlepší :) kam se hrabe teorie! Jo jo, to bylo hodně dobré a intenzivní xD byla jsem pěkně probuzená :D

      Vymazat
  5. super článek, je prima, že tě to ve škole baví a očividně i jde :)

    OdpovědětVymazat
  6. Holčičky hláška o bordelu doma mě opravdu pobavila :D.
    Jsem ráda, že se ti učení líbilo, taky trávím nad přípravami, i když po seniory, spoustu času. Chtěla bych je dělat v pracovní době, ale jde to jen odpoledne hodinku nebo dvě, a když je to náročnější, třeba videoprojekce, strávím nad tím i desítky hodin. Ale pak z toho mám radost, protože se jim to líbí, a navíc je můžu používat opakovaně :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem z ní taky nemohla xD přesně jak říkáš, je to hodně časově náročné. Lidi si řeknou: ,,Joo, to je v pohodě, ona chodí domů o půl jedný." Joo, houby, přípravy mi trvají šíleně moc času. Také je potom budu využívat opakovaně :) máme toho, Jani, hodně společného <3!

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky