Všehochuť

Ahoj, dnes to bude kratší článek, taková všehochuť :).

Máme tu 2. týden semestru. Jak jsem nebyla minulý semestr spokojená s praxemi, tak teď jsem :) máme bezvadné prvňáčky. Budu je učit za 3 týdny, tak se těším :) 

V pátek jsem byla v "naší" škole na školení o inovativním učení. Děti měly ředitelské volno, učitelé se školili :D pan ředitel mě pozval, udělalo mi to velkou radost, že se mnou počítá do budoucna :) byla jsem tam samozřejmě nejmladší :D

Udělala jsem dobrý skutek. Jeden pán (na invalidním vozíku) z našeho města psal na Facebook, že by koupil buchtu. Tak jsem mu jednu zdarma upekla :) měl velkou radost. 

Byli jsme 2x na tenisovém tréninku v Rakousku (mají tam lepší povrch). V neděli jsem hrála skoro 6 hodin :D dokonce i s chlapama. Druhý den jsem cítila celé tělo :D

Jinak jsem zapomněla napsat, kolik jsem za prázdniny přečetla knih. Hádejte :) 17 :D

Před týdnem to bylo 10 let, co chodím k "mým" koníkům :) (předtím jsem ještě 7 let chodila jinam). Letí to jako voda. Jsem strašně ráda, že je mám 💖!

Druhý den u nás na bytě neteče voda, takže se vytrvale otužuji :D

Na závěr přikládám fotky mých kluků a pár cvaků z ČB :) 









Provoz na kluzišti jsme oficiálně ukončili

Jezdí nám tu nové vlaky. Dost luxus!



Demonstrace probíhaly i v ČB














Krokusy

Procházka mým studentským městem :) 



Bludný kámen na náměstí












Krásná růže k svátku :)

Děkuji za přečtení! Mějte se moc hezky :) těším se na Vás u dalšího článku, který bude o kytičkách ;).

Komentáře

  1. Paráda, šikulka, ať se daří i dále! :-)

    P. S. Jak se jezdí novými vláčky? Tento typ u nás nejezdí, ale zase máme jiné klenoty, např. PushPull. :-)

    https://zdopravy.cz/ceske-drahy-maji-po-deviti-mesicich-v-provozu-opet-vsechny-push-pully-161553/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Je to paráda! Máte taky moc pěkné ;)

      Vymazat
  2. Krásné fotky. A je od tebe krásné, že jsi udělala radost starému pánovi ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ten pán s buchtou... to je od tebe opravdu moc hezké :) Mně se vlastně vždycky líbí nejvíc fotky koníků, ale na kytičky se taky těším :)) Ten tenis? Ty brďo... jsi dobrá :D Tak doufám a držím palce, ať je praxe super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) <3 koníci jsou nej :D včera už jsme hráli poprvé venku, sice ne ještě na antuce, ta ještě není připravená, ale na jiném povrchu :)

      Vymazat
  4. přeji, ať se ti ve škole daří :) a opět krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  5. To od tebe bylo fakt moc pěkné <3 Kéž by takových hodných lidí bylo více :) Náměstí v ČB vypadá moc pěkně. Příště už tam snad chytneme lepší počasí a podíváme se i do města.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. to je moc pěkná všehochuť, hehe! :) :D nejvíc se mi líbí fotky koníků! ♥

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky