11. narozeniny

Ahojky, zdravím Vás u narozeninového článku :-) Dnes můj blog slaví 11. narozeniny 🥳🎉🎂🎁! Neuvěřitelně to letí. Chtěla bych Vám z celého srdce poděkovat, že sem chodíte. Bez Vás by to nešlo 💗 Upřímně si vážím každého Vašeho komentáře 😍 Moc děkuji, že touto cestou procházíme společně :) 
Pozměnila bych trošku koncepci narozeninových článků. V předešlých 10 článcích jsem řekla vše - proč jsem si ho založila, o čem jsem ze začátku psala apod. Nechci se opakovat. Pokud Vás to zajímá, rozhodně koukněte do archivu :) Proto jsem si řekla, že narozeniny samozřejmě zmíním, ale jinak to bude normální článek, jako každý jiný :).
Po krásných letních dnech přišlo obrovské ochlazení. Dnes dokonce sněžilo! Kolo jsem proto zase na čas uklidila a jezdím po městě MHD. Ke konci týdne se má počasí zase zlepšovat, tak jsem ráda. V sobotu nám začíná tenisová soutěž a nerada bych hrála v rukavicích :D. Začínáme ve Vodňanech, pak u nás s Kaplicí, potom v Prachaticích, doma s Vimperkem, v Plané a na konec 2x doma s Planou a Sezimákem. Budeme cestovat po celém Jihočeském kraji :). K nám se lidem moc jezdit nechce, protože jsme strašně daleko, úplně na konci kraje :D, územně jsme už na Moravě. Od nás je to všude daleko :D. Budu hrát dvouhru a čtyřhru. Hraje se skoro každou sobotu. Tak prosím držte palce :) ať dokážu předvést to, co na tréninku. Teď jsem týden nehrála (v 5 stupních se to venku fakt nedá :D), ale věřím, že mám natrénováno, tak snad to bude v pohodě :) I když v zápasech je to hlavně o nervech. Neumím prodat to, co umím :( Snad se to prolomí... 🎾
Nahromadilo se mi spoustu foteček, tak je sem přikládám. Snad se Vám budou líbit :)

Modřence u městského úřadu 💙



Nádherné sakury v Budějovicích 💟

























U pošty. To bylo ještě teplo :D





Večerní fotka před zámkem



Pohled z rozkvetlé zahrady na věž


Dědečkovi na zahradě nádherně kvetou tulipány, před pár týdny krásně kvetly narcisky, na chodbě se starám o amarylky. Daří se jim. Dávám mu je na hrob 💞. Už tu s námi není měsíc 😭💔...



Jednou se mi zbláznil teploměr :DD

Hanča s mamkou byly minulý týden na výletě v Holandsku na nádherných tulipánech 🌷 (nejela jsem, protože jsem toho měla hodně ve škole - učila jsem páťáky, byla na školení, ...). Snad napíše článek a přidá nádherné fotky, co vyfotila. Měli byste potom zájem o odkaz? :)
Chtěla bych Vám moc poděkovat za přečtení článku. Mějte se krásně :)! Těším se na Vás příště ;)

Komentáře

  1. Gratuluji, jen tak dále! :)
    Ať se daří v tenise, držím palce! :)
    Krásné fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno nejlepší tvému blogu!! :)) Držím palce, ať se ti v tenise daří. Tuto sobotu už to snad vyjde. Aspoň teda u nás by se mělo oteplit... mě zatím moc teplo není :D Ale už je to počasí lepší :) Krásné fotky a bude fajn, když odkaz od Hanči přidáš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, Terko :)! Jo jo, počasí se lepší. Hned je všechno veselejší :). Až ségra článek napíše, přidám odkaz :) děkuju, že máš zájem <3

      Vymazat
  3. všechno nejlepší a přeji další úspěšný rok :) přeji hodně štěstí v tenise a těším se, až nám o svých úspěších napíšeš :) a fotky jsou krásné, ty sakury... no nádhera prostě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)! V průběhu týdne vyjde nový článek ;)

      Vymazat
  4. Krásné fotky a vše nej do dalších let s blogem :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  5. Tak všechno nejlepší <3 Blogu přeju hlavně mnoho spokojených čtenářů <3 Krásné jarní fotky, tohle mám na jaře nejradši :) A prosím o odkaz na článek k jarnímu Holandsku :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)! Až článek zveřejní, odkaz přidám :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky