Letní dny

 Ahoj, máme tu rekordně teplé letní dny! V životě jsem na začátku dubna nenosila kraťasy a tílko. Když je takhle v dubnu, jak bude v červenci? Snad ne 40 °C! To jsem zažila v Turecku a bylo to šílené. V sobotu dopoledne jsme na tenise uklízeli klubovnu po zimě - takže klasické zametání, vytírání, utírání prachu, umývání oken apod. Vypadá to tam moc hezky :). Odpoledne jsem jela ke koníkům. S kamarádkou (už jsme na ty naše čtyři kluky zbyly jen dvě...) jsme přehrazovaly výběh. Roste tráva, koníci neznají hranice a velmi rádi se přežírají a potom nám kulhají, takže proto, aby měli méně trávy. V neděli jsem fotila krásnou třešňovou alej (kterou mám i na designu blogu) a pak šla na tenis. My jsme se asi zbláznili, honit se v takovém vedru :D! Přepsal se 90letý rekord. Na 95% meteostanic se přepisovaly rekordy. Nejtepleji bylo v Č. Budějovicích (vůbec se nedivím, tady je vždycky tepleji) 30,9 °C! Na začátku dubna! Na tenise jsme hráli hodně intenzivně. Poslední dobou mi to jde, tak mám radost, ale v ten den bylo počasí fakt proti. Mám ráda teplo, ale tohle bylo hodně. V jednu chvíli jsem se cítila dost nehydratovaná. Pak jsem rychle hledala stín. V pondělí bylo zase nádherně. Měla jsem jen 2 hodiny, tak jsem si odpoledne vyrazila na dvouhodinový cyklovýlet na Hlubokou. Opravdu vřele doporučuji, až tu někdy budete. Cyklostezka na trase ČB - Hluboká je nádherná, s výhledy, stále po rovině. Včera jsem měla více hodin, takže jsem si četla na lavičce u vody. Dnes se má dost výrazně ochladit, ale od zítřka už by mělo být zase tepleji. Je to opravdu hodně nevídaná situace, tropy v dubnu! 

Jak si užíváte letní dny Vy? 




























Více fotek naleznete 🍅 ZDE a ZDE. Děkuji za přečtení článku :)! Užívejte sluníčka 🌞 Těším se na Vás příště :-)

Komentáře

  1. Na jednu stranu mám z teplých dnů radost, na druhou mě oteplování docela děsí.

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, kdo ví, co nás v budoucnu čeká...

      Vymazat
  2. Ta cyklostezka vypadá moc dobře! Jen škoda, že je pro nás tak daleko :) A ty květy, radost pohledět. Taky u nás máme jednu krásnou ulici, ale jak je jaro napřed, tak už jsem to nějak nestihla. U nás bylo příjemných 25 °C, moc jsem si to užila!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až někdy pojedete na výlet tímto směrem, určitě vyzkoušejte :) Jo jo, všechno je teď posunuté! Co budou dělat lidi na 1. máje, když všechny třešně kvetou teď? :D

      Vymazat
  3. Je pravda, že to bylo hodně nezvyklé teplo, i když už nás to taková hitparáda, jako jinde v republice nebyla, dostali jsme se trochu nad dvacet. Ale i tak, před dvaceti lety nám tu ležel sníh ještě v květnu! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nad dvacet je taky moc fajn :) včera bylo ochlazení skoro o 15 stupňů, takový šoky! Ale dnes už je zase hezky :) to oteplování nám dává...

      Vymazat
  4. Asi se mi ztratil komentář... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to občas padá do spamu -_- naštěstí jsem ho vyšťourala :D

      Vymazat
  5. Nádherné fotky! Taky jsem před pár dny vyrazila na procházku a nemohla jsem se přestat divit tomu krásnému počasí... no ode dneška to taková sranda už asi zas nějakou dobu nebude, zas má být chladno a příští týden snad prý 6 stupňů přes den u nás :((

    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)! Včera byl skok snad o 15 stupňů :O mazec... Ale dnes už je zase hezky, svítí sluníčko a teploty se blíží k 20 :) víkend má být hezký, ale ne úplně tropický. Koukala jsem, že příští týden zase nějaké velké šoky :(

      Vymazat
  6. u nás se už ochladilo, ale bylo nádherně :) už kvete šeřík, který kvete až v květnu... vše je posunuté...

    krásné fotky jako vždy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji <3! Přesně jak říkáš, všechno je o měsíc, ne-li víc posunuté.

      Vymazat
  7. Pamatuju už dost, ale taková vedra v dubnu určitě ne. Také mám trochu obavu z toho, jaké nás čeká léto, dlouhodobá vedra fakt nemusím. Leni, hezké fotky, díky a užij si pěkný víkend 😄😉




    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Evi :) doufám, že máš hezký víkend <3!

      Vymazat
  8. Krásné fotky! :)
    No a příští víkend se vrátí zima, teploty kolem nuly, možná i sníh. Auto bude odpočívat, už má dávno letní pneu.
    V březnu jsem byl na Zanzibaru, sice tam nebyly 40, ale bylo to 5° od rovníku, vysoká vlhkost, takže i 34 stupňů bylo na umření. První dny jsem to tam vůbec nedával. Nejvíce mě štve, že se pořádně neochladí v noci...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)! Jo jo, slyšela jsem to. To bude skok... Jo, přesně, to samé v Turecku, tam není chládek ani v noci! To si nemůžeš v noci otevřít okno, abys trošku vyvětral a měl čerstvý vzduch. To nešlo :D

      Vymazat
  9. Krásné fotky :) Teplíčko bylo fajn, ale je fakt, že je to všechno moc brzy. I když... teď se ochladíme, pokud vyjde předpověď... nebo spíš už ochlazujeme :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) jo jo, teď se ochladíme pořádně :D

      Vymazat
  10. Letní dny byly skvělé, ale teď už je zas pěkná kosa :D.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky