Velikonoční víkend

 Ahoj, jak jste si užili Velikonoce? Přijde mi, že k nám chodí každý rok méně koledníků (ne, že by mi to vadilo :D). Letos jich přišlo 16 (9 part). Až na jednu partu to byli všichni známí nebo příbuzní. Jednu partu jsem neznala (skoro) - kluci chodili od domu k domu. Když jsem jim otevřela, dost se divili (já taky), před 2 měsíci jsem je učila :D. Říkám: ,,My se známe, že?" :DD To byla dobrá náhoda. Kolik bylo koledníků u Vás? Na praxi jsem se dozvěděla, že chodily i některé holky. Co u Vás, dodržoval se přestupný rok? Jaký byl Váš prodloužený víkend?

O prodlouženém víkendu jsem uklízela doma a u babičky, byla u koní a hrála tenis venku (tak brzy jsme ještě nikdy neměli kurty připravené) - šlo mi to, tak jsem měla radost :). Na zahrádce vykvetly nádherné narcisky, tak jsem je nosila dědečkovi na hřbitov. Má to tam moc pěkné 💚... Barvila jsem vajíčka, pekla buchtu a poprvé zkusila také beránka 🐑

Včera jsem byla na druhé opeře, tentokrát na Jakobínovi od A. Dvořáka. Byla to nádherná veselohra. Moc se mi to líbilo. Ještě více než Kouzelná flétna. Bylo to z českého prostředí, veselé, optimistické :). Zítra jdu do kina na dokument o KLDR, to už veselé nebude... Takže mám tento týden dost kulturní :D

V úterý chodím na volitelný tělocvik - ping-pong, je to hodně podobné tenisu, ale i tak jsou tam rozdíly. Ve stolním tenise se loket ohýbá, v tenise ne, v ping-pongu se více užívá zápěstí, apod. Trenér mi zakazoval hrát pinec, protože mám z toho potom zlozvyky, ale teď se mi naštěstí daří v obojím. Včera jsem porazila 3 kluky :D. 

Na rajče jsem přidala nové album s nejnovějšími jarními fotkami 🍅 ZDE. Snad Vás s tím moc nezahlcuji, ale mě to prostě baví 📸 Miluji jaro, kdy se příroda probouzí ze zimního spánku :). Užívám si také kola, minulý týden jsem se byla projet 3x. Dnes bylo krásné počasí, když jsem byla ve škole. Měla jsem v plánu po vyučování sednout na lavičku a číst si, ale jako naschvál se zatáhlo a docela foukalo, tak jindy. Co děláte v hezkém počasí Vy? 


To by bylo pro dnešek vše. Děkuji za přečtení. Mějte se hezky :) Těším se na Vás příště!

Komentáře

  1. Tak to jsi měla moc hezký víkend :) K nám koledníci nechodí a i kdyby přišli, tak smůla, tenhle zvyk jde mimo mě.

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  2. Já Velikonoce jako svátek nemusím, takže se snažím nebýt doma. Loni i letos se nám to povedlo. Tento rok jsme Velikonoce strávili v okolí Mikulova a moc jsme si to tam užili. A i když jsem doma bývala, koledníci skoro žádní nechodili :) Uvidím, jestli někdy zavedu nějaké tradice, až budu mít děti :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mikulov je nádherný <3! Těším se na článek :)

      Vymazat
  3. To jsi měla krásný víkend, já jej měla pracovní, takže jsem Velikonoce nijak neřešila. V pondělí jsme šli na sváteční oběd k mým rodičům a to bylo vše :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ses chudáku nezastavila :( ale sváteční oběd byl určitě super :) co jste měli dobrého?

      Vymazat
  4. O Velikonocích jsem hlavně odpočívala, před nimi to bylo hodně hektické období. Vajíčka jsem letos poprvé v životě nebarvila, ale upekla jsem beránkohusu a měla premiéru v krmení telátek :D.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to byl hodně akční víkend. Já měla také pracovní, úklid na chatě, ale s dobrým pocitem. U nás na chatě už koledníci dávno nechodí, tradice se vytáčení. Leni, užij si i tenhle víkend, třeba na tom kole, počasí nám přeje 😊😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, moc jsem se nezastavila :D ale bylo to fajn :) děkuji, je nádherně <3 včera jsem byla na koních a na tenise (zase ale jen pracovně :D), dnes budu tenis i hrát :D a pojedu na kole:) v týdnu v ČB určitě kolo také vytáhnu :) už se těším. Včera jsem už měla kraťasy a tílko. Na začátek dubna hodně dobrý :D!

      Vymazat
  6. Krásný beránek, moc se povedl :) K nám už koledníci nechodí, ale velikonoce jsme si rozhodně užili :) Přeji krásný zbytek víkendu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) to je moc dobře, že jste si je hezky užili. Také se měj krásně!

      Vymazat
  7. my Velikonoce neslavime :) ale užíváme si volno, a tak jsme byli na prodlouženém víkendu v Jizerských horách :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to muselo být super :) těším se na článek a fotečky

      Vymazat
  8. Velikonoce už neslavíme, ale pár koledníků jsem tu viděl. Byli jsme si odpočinout na chatičce na Vsetínsku. Je to tam klidné a pohodové. Končí tam silnice, dál už jen turistická trasa a potom už Slovensko. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky